Tesla Model X P90D. Łatwo ją znienawidzić, jeszcze łatwiej pokochać

Ten artykuł ma 2 strony:

Tesla Model X P90D — dane techniczne

Tesla Model X P90D

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: Elektryczny  
Rodzaj paliwa: Prąd  
Moc maksymalna: 762 KM  
Moment maksymalny: 967 Nm  
Typ napędu: na wszystkie koła  
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumna MacPhersona, pneumatyczne  
Zawieszenie tylne: niezależne, pneumatyczne  
Koła, ogumienie przednie: 265/35 R22

 

Koła, ogumienie tylne: 285/35 R22  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

SUV

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2440 kg  
Długość: 5037 mm  
Szerokość: 1999 mm  
Wysokość: 1684 mm  
Rozstaw osi: 2965 mm  
Pojemność akumulatora: 90 kWh  
Pojemność bagażnika: 300 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,2 s  
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Emisja CO2: 0 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano  
Cena:
Model od: 92 230 eur (ok. 395 tys. zł)  
Wersja silnikowa od: 100D: 111 780 eur (ok. 477 tys. zł)  
Samochód testowy od: ok. 700 000 zł  

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Škody Kamiq: auto całkowicie nie dla mnie, ale nie zdziwię się, jeśli będzie hitem Nowa Toyota Camry: Passatowi szykuje się rywal, jakiego dawno nie miał Test: Kia Stinger GT 3.3 V6 – było dobrze, a jest jeszcze lepiej. Czy klienci to docenią? Mercedes Klasy E 300 de łączy silnik Diesla z motorem elektrycznym. Całkiem skutecznie, ale trochę za drogo Czy kosmetyki samochodowe W5 Carcare są skuteczne? [konkurs i test autokult.pl] Mercedes-Benz GLE 450 daje nienaturalny komfort jazdy. Jego silnik to "złoto" Mazda 3 Skyactiv-X: jest jak auto koncepcyjne, ale już jeździ po polskich drogach Test Volvo V60 Polestar Engineered: duch szybkich kombi nie zaginął Nowe rozdanie w klasie premium - DS 7 Crossback kontra BMW X2 Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa Audi A3 Sportback 2,0 TDI - skazane na sukces [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić