Tesla Model X P90D. Łatwo ją znienawidzić, jeszcze łatwiej pokochać

Ten artykuł ma 2 strony:

Tesla Model X P90D — dane techniczne

Tesla Model X P90D

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: Elektryczny  
Rodzaj paliwa: Prąd  
Moc maksymalna: 762 KM  
Moment maksymalny: 967 Nm  
Typ napędu: na wszystkie koła  
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumna MacPhersona, pneumatyczne  
Zawieszenie tylne: niezależne, pneumatyczne  
Koła, ogumienie przednie: 265/35 R22

 

Koła, ogumienie tylne: 285/35 R22  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

SUV

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2440 kg  
Długość: 5037 mm  
Szerokość: 1999 mm  
Wysokość: 1684 mm  
Rozstaw osi: 2965 mm  
Pojemność akumulatora: 90 kWh  
Pojemność bagażnika: 300 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,2 s  
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Emisja CO2: 0 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano  
Cena:
Model od: 92 230 eur (ok. 395 tys. zł)  
Wersja silnikowa od: 100D: 111 780 eur (ok. 477 tys. zł)  
Samochód testowy od: ok. 700 000 zł  

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volvo P1800 - przykład zwycięstwa głosu serca nad rozsądkiem Peugeot nie zrobi terenówki z 3008. To nie powód, by go skreślać Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost - 50 lat czekania Test Audi SQ8: tak nafaszerowane techniką, że samo auto staje się tylko nośnikiem Porsche Macan - macamy Macany, czyli co się zmieniło Honda CR-V 2,2 i-DTEC - mój numer 1 [pierwsza jazda autokult.pl] Miesiąc z BMW i3s: podsumowanie testu długodystansowego Citroën C3 1,6 e-HDI Exclusive – być kobietą [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Citroën C5 X - bardzo ekscentryczny, typowo francuski Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę! Audi A3 Sportback e-tron - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test długodystansowy: Odebrałem Maserati Ghibli Trofeo prosto z fabryki. Teraz rozumiem, czemu powstało to auto Test: Rolls-Royce Phantom kosztuje 4 mln zł, ma 6 m długości i ani jednego ekranu (prawie) Test: Seat Arona FR 1.5 TSI - na pozór nieciekawe auto stało się interesujące Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut Pierwsze jazdy nowym Lexusem RX: hybryda na trzy sposoby Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy