Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko

Ma dwa silniki o łącznej mocy 400 KM, które napędzają obie osie. Elektryczny Jaguar I-Pace rozpędza się do setki w 4,8 s, ale to nie ten wynik robi największe wrażenie. Tutaj chodzi o sposób, w jaki samochód nabiera prędkości. By to pokazać, zaprosiłem na fotel pasażera dziennikarzy WP. Nie ma wątpliwości, dlaczego to właśnie Jaguar I-Pace został Samochodem Roku Wirtualnej Polski.

Poznaj zwycięzców plebiscytu na Samochód Roku Wirtualnej Polski

Samochód Roku Wirtualnej Polski 2018 — oto najlepsi z najlepszych. Poznaj zwycięzców plebiscytu

Jakie były najlepsze samochody, które trafiły w Polsce na rynek w 2018 roku. Spośród 39 zgłoszonych kandydatów wybraliśmy 9 zwycięzców kategorii…

Przeczytaj nasz test Jaguara I-Pace'a

Jaguar I-Pace: na tyle dobry, by zapomnieć, że jest elektrykiem

Większość producentów stara się zrobić jak najlepsze auto elektryczne. Tymczasem w przypadku I-Pace'a czuję, że Jaguar po prostu chciał zrobić jak…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Co ma do zaoferowania Kia Sorento w czasach Skody Kodiaq i Peugeota 5008? Wracamy za kierownicę starszego rywala Test: Audi e-tron Sportback - wstałem o 3:00 rano. Oby było warto Test BMW M135i xDrive. Seria 1 straciła napęd na tył, ale to nie jest największym problemem Grandland X - serwujemy SUV-owi Opla próby w wersji "grand" Test Mitsubishi Outlandera PHEV: nie wszystko poszło w dobrym kierunku Jeździłem nowym Peugeotem 208. Oto 7 rzeczy, które musisz o nim wiedzieć Volkswagen Polo R WRC Street - test Test Mini Coopera SE: realna alternatywa dla wersji spalinowej Nawigacja Navigon 8410 [test autokult.pl] Nowa Mazda MX-5 ND (2015) 2.0 Sky-G - test, opinia, spalanie, cena Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL W poszukiwaniu przestrzeni, komfortu i stylu: porównanie dwóch francuskich minivanów

Popularne w tym tygodniu:

Polskie GT. Pojechałem Astonem Martinem DBS Superleggera na Wielką Pętlę Bieszczadzką Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Test: Ferrari Roma pokazuje, że prawdziwa motoryzacja nadal istnieje. Ale dla wybranych Test: Mercedes-Benz 280 CE (C123) - przez 38 lat prawie 11 razy okrążył Ziemię. Przynajmniej w teorii Test: Hyundai i30 1.5 DPI – boisz się nowinek? Trudno znaleźć lepszą propozycję Jeździłem nowym BMW M2 CS. To już nie tylko "ten mocniejszy". On jest po prostu opętany Pierwsza jazda: Cupra Formentor i Leon wskazują kierunek na przyszłość Test: Volkswagen ID.3 1st vs Nissan Leaf - pierwsze takie starcie na szczycie Test: Suzuki Swift Sport Hybrid – samuraj, który poległ w walce z normami Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu DS 3 Crossback E-Tense - awangardy ciąg dalszy