Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko

Ma dwa silniki o łącznej mocy 400 KM, które napędzają obie osie. Elektryczny Jaguar I-Pace rozpędza się do setki w 4,8 s, ale to nie ten wynik robi największe wrażenie. Tutaj chodzi o sposób, w jaki samochód nabiera prędkości. By to pokazać, zaprosiłem na fotel pasażera dziennikarzy WP. Nie ma wątpliwości, dlaczego to właśnie Jaguar I-Pace został Samochodem Roku Wirtualnej Polski.

Poznaj zwycięzców plebiscytu na Samochód Roku Wirtualnej Polski

Samochód Roku Wirtualnej Polski 2018 — oto najlepsi z najlepszych. Poznaj zwycięzców plebiscytu

Jakie były najlepsze samochody, które trafiły w Polsce na rynek w 2018 roku. Spośród 39 zgłoszonych kandydatów wybraliśmy 9 zwycięzców kategorii…

Przeczytaj nasz test Jaguara I-Pace'a

Jaguar I-Pace: na tyle dobry, by zapomnieć, że jest elektrykiem

Większość producentów stara się zrobić jak najlepsze auto elektryczne. Tymczasem w przypadku I-Pace'a czuję, że Jaguar po prostu chciał zrobić jak…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Toyota Auris 1.6D-4D TS i 1.2T - test, opinia, spalanie, cena Renault Twingo GT EDC – nadzieja na niepewne czasy BMW M4 Cabrio Competition przekonało mnie, że warto poznawać swoich idoli Volkswagen Scirocco R DSG [test] Ford B-Max 1,4 Duratec Titanium - król miasta [test autokult.pl] Test: DS 7 Crossback E-Tense 4x4 300 KM - szybko zapomnisz o (pozornie) mocnym napędzie Seat Mii by Mango - test, opinia, spalanie, cena Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Opel Grandland X - witamy na długim dystansie Test: Ford Transit Trail 2.0 170 KM - wszechstronny, ale nie do ciężkiego terenu Test: Subaru XV e-Boxer nie jest u nas popularny, bo klienci wolą, jak się im mydli oczy Pojechałem Skodą Kamiq 1.0 TSI na wakacje. Nie było źle!

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli