Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko

Ma dwa silniki o łącznej mocy 400 KM, które napędzają obie osie. Elektryczny Jaguar I-Pace rozpędza się do setki w 4,8 s, ale to nie ten wynik robi największe wrażenie. Tutaj chodzi o sposób, w jaki samochód nabiera prędkości. By to pokazać, zaprosiłem na fotel pasażera dziennikarzy WP. Nie ma wątpliwości, dlaczego to właśnie Jaguar I-Pace został Samochodem Roku Wirtualnej Polski.

Poznaj zwycięzców plebiscytu na Samochód Roku Wirtualnej Polski

Samochód Roku Wirtualnej Polski 2018 — oto najlepsi z najlepszych. Poznaj zwycięzców plebiscytu

Jakie były najlepsze samochody, które trafiły w Polsce na rynek w 2018 roku. Spośród 39 zgłoszonych kandydatów wybraliśmy 9 zwycięzców kategorii…

Przeczytaj nasz test Jaguara I-Pace'a

Jaguar I-Pace: na tyle dobry, by zapomnieć, że jest elektrykiem

Większość producentów stara się zrobić jak najlepsze auto elektryczne. Tymczasem w przypadku I-Pace'a czuję, że Jaguar po prostu chciał zrobić jak…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen CrossTouran 2.0 TDI DSG - test Lexus UX – ile procent SUV-a w kompakcie i na odwrót? Nowy Jeep Grand Cherokee SRT - test Renault Mégane CC 1,4 TCe Monaco GP - lato w mieście [test autokult.pl] Dacia Sandero 1,2 LPG Lauréate Black Line2 - auto na kryzys [test autokult.pl] Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir [wideotest autokult.pl cz. 2] Pierwszy test Hondy HR-V Sport. Więcej w niej sportu niż na to wygląda Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła Toyota GR Supra: wyczekiwana premiera sprawdzona na polskich drogach Skoda Yeti 1,4 TSI - o rety, Yeti! [test autokult.pl] Pierwsza jazda Škodą Scalą: nowy kompakt zdradza aspiracje Czechów

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500