Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko

Ma dwa silniki o łącznej mocy 400 KM, które napędzają obie osie. Elektryczny Jaguar I-Pace rozpędza się do setki w 4,8 s, ale to nie ten wynik robi największe wrażenie. Tutaj chodzi o sposób, w jaki samochód nabiera prędkości. By to pokazać, zaprosiłem na fotel pasażera dziennikarzy WP. Nie ma wątpliwości, dlaczego to właśnie Jaguar I-Pace został Samochodem Roku Wirtualnej Polski.

Poznaj zwycięzców plebiscytu na Samochód Roku Wirtualnej Polski

Samochód Roku Wirtualnej Polski 2018 — oto najlepsi z najlepszych. Poznaj zwycięzców plebiscytu

Jakie były najlepsze samochody, które trafiły w Polsce na rynek w 2018 roku. Spośród 39 zgłoszonych kandydatów wybraliśmy 9 zwycięzców kategorii…

Przeczytaj nasz test Jaguara I-Pace'a

Jaguar I-Pace: na tyle dobry, by zapomnieć, że jest elektrykiem

Większość producentów stara się zrobić jak najlepsze auto elektryczne. Tymczasem w przypadku I-Pace'a czuję, że Jaguar po prostu chciał zrobić jak…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Toyota Auris 1.6D-4D TS i 1.2T - test, opinia, spalanie, cena Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde – do zakochania jeden krok [test autokult.pl] Mazda MX-5 po liftingu: najpopularniejszy roadster świata na Trasie Transfogaraskiej Seat Ibiza 1,2 TSI Ecomotive - koło ratunkowe [test autokult.pl] Volkswagen Touareg 3.0 TDI 4Motion - test, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Lexus CT200h F-Sport, czyli drapieżny styl "eko" [test autokult.pl] Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160 KM Shark vs Peugeot RCZ 1,6 THP 200 KM - starcie charakterów [test autokult.pl] Mitsubishi Space Star 1,2 MIVEC - pierwsza jazda Audi SQ5 - wyjątkowe [test autokult.pl] Hyundai Genesis 3,8 V6 - test Hyundai i30 Fastback N: świetny hothatch w nowym wydaniu

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca