Oddaj swój głos - wybierz najlepszy samochód roku 2021 i wygraj 7000 zł na paliwo

Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko

Ten artykuł ma 2 strony:

Infiniti Q50S — dane techniczne

Infiniti Q50S Hybrid AWD (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6, doładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna + prąd  
Ustawienie: Wzdłużnie  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 3498 cm³  
Moc maksymalna: 306 KM przy 6800 rpm  
Moment maksymalny: 350 Nm przy 5000 rpm  
Moc maksymalna układu: 364 KM  
Moment maksymalny układu: 546 Nm  
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: Na 4 koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 11,2 m  
Koła, ogumienie przednie: 245/40 R19  
Koła, ogumienie tylne: 245/40 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Sedan  
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: 1936 kg (Sport Tech)  
Ładowność: b.d.  
Długość: 2850 mm  
Szerokość:

Bez lusterek: 1820 mm

Z lusterkami: 2084

 
Wysokość: 1445 mm  
Rozstaw osi: 2850 mm  
Rozstaw kół przód/tył: b.d.  
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l  
Pojemność bagażnika: 400 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 5,4 s  
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): b.d. 10,7 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): b.d. 8,9 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane WLTP): 10,8 l/100 km  
Emisja CO2: 245 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek w 2013  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 278 tys. zł  
Wersja silnikowa od: 218 000 zł  
Model od: 218 000 zł  

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Mazda 2 na rok 2020, czyli jak unijne przepisy zabijają małe auta Suzuki Kizashi 2,4 VVT MT - nie dla każdego [test autokult.pl] Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Test: BMW 640i GT - najdziwniejsze, ale i najlepsze, jeśli je poznasz Jeździłem w Polsce wodorowym Hyundaiem Nexo, którego nie da się tu tankować Mercedes-Benz CLA200 - w ofensywie [test autokult.pl] Volvo S60 T6 Polestar R-Design - szaleniec z Północy [test autokult.pl] Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 Tekna – test Nissan Juke Nismo RS (2015) – test, opinia, spalanie, cena Seat Leon ST Style 2,0 TDI DSG - test Mercedes-Benz A 180 d Limuzyna, czyli nowy "Baby Benz" zachwyca spalaniem

Popularne w tym tygodniu:

Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Test: BMW 640i GT - najdziwniejsze, ale i najlepsze, jeśli je poznasz Pierwsza jazda. Mazda 3 i CX-30 z nowym silnikiem e-Skyactiv X – ewolucja, która przyniosła wymierne korzyści Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test: Toyota Highlander 2.5 Hybrid - burger, ale taki z dobrej knajpy Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: Hyundai Kona FL - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć Test: Mini Countryman Cooper S All4 - niby jest świetny, ale nic tu nie pasuje Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Test: Kia Sorento Hybrid – Koreańczycy już nikogo nie gonią. Teraz role się odwróciły