Toyota Corolla TS kombi 2.0 Hybrid: teraz jest taka, jak trzeba

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota Corolla TS kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force e-CVT — dane techniczne

Toyota Corolla 2.0 Hybrid TS kombi (180 KM)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, hybryda  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: poprzeczne  
Objętość skokowa: 1987 cm³  

Moc maksymalna

silnika benzynowego:

153 KM przy 6000 obr./min  

Moment maksymalny

silnika benzynowego:

190 Nm przy 4400–5200  

Moc maksymalna

silnika elektrycznego:

109 KM  

Moment maksymalny

silnika elektrycznego:

202 Nm  

Maksymalna moc

systemowa układu:

180 KM  
Skrzynia biegów: e-CVT (bezstopniowa)  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: podwójne wahacze  
Koła, ogumienie przednie: 225/40 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/40 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

kombi

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1370–1560 kg  
Ładowność: 540 kg  
Długość: 4650 mm  
Szerokość: 1790 mm  
Wysokość: 1435 mm  
Rozstaw osi: 2640  
Pojemność zbiornika paliwa: 43 l  
Pojemność bagażnika: 581 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,1 s  
Prędkość maksymalna: 180 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): --- 5,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): --- 4,7 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,7–5,6 l/100 km 5,7 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): --- 7,8 l/100 km
Emisja CO2: 106–127 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 78 900 zł  
Hybryda od: 92 900 zł  
Hybryda 180 KM od: 110 900 zł  

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi RS5 - agresja pod kontrolą [test autokult.pl] Test: Volvo XC90 - już wtyczka, czy nadal diesel, ale z prądem? Nissan Juke Nismo RS (2015) – test, opinia, spalanie, cena Test: Volkswagen Caddy 5 Move 2.0 TDI - jego największą zaletą wcale nie jest przestrzeń Volkswagen CC 2,0 TDI DSG - w ładnym opakowaniu [test autokult.pl] Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Test: Fiat 500X Sport - efekt halo VW Tiguan - Facelifting, którego nie widać z daleka Citroën DS5 2,0 BlueHDI 180 KM So Chic – test Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu - w cieniu nowej Mokki Pięciodrzwiowe Mini Cooper S - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd