Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

O czym warto pamiętać zimą? Podstawy, które musisz znać! [poradnik cz. 2] Budowa klocków hamulcowych Mercedes 190 W201 - przygotowanie do lakierowania [jazda youngtimerem cz. 13] Ile trzeba dopłacić za klimatyzację? W niektórych markach nawet 8000 zł! Wszystko, co chciałeś wiedzieć o oponach bieżnikowanych Uszczelka pod głowicą - czemu służy, dlaczego pęka, jak się ją wymienia? [poradnik] Systemy ogrzewania postojowego Webasto [wideo] Gaz CNG – czy to się opłaca? Czy warto bardziej dbać o silnik Diesla? Kosztuje to sporo, ale naprawy są jeszcze droższe Obudź się z zimowego snu i przygotuj auto na wiosnę! Co to jest moment obrotowy silnika? Używane i bieżnikowane opony. Czy to dobry sposób na oszczędność?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?