Frankfurt 2019: Volkswagen e-up! z większym zasięgiem i niższą ceną

Odświeżony Volkswagen e-Up! nie jest może najbardziej spektakularną premierą tegorocznego salonu we Frankfurcie. Z pewnością jednak należy do najważniejszych debiutów 2019 roku. To auto, które ma szanse sprawić, że napęd elektryczny stanie się bardziej dostępny, a co za tym idzie, znacznie popularniejszy niż dotychczas.

To wciąż ten sam, stary, dobry Up!, choć wyposażony w wydajniejszą baterię i atrakcyjniej wyceniony. Właśnie ten drugi czynnik może zadecydować o jego sukcesie. W Niemczech auto kupimy już za niecałe 22 tysiące euro. Dotychczas było ono znacznie droższe — kosztowało bowiem 26 900 euro. Wszystko wskazuje, że Volkswagen chce przyczynić się do wzrostu popularności elektrycznych pojazdów miejskich.

Frankfurt 2019: Nowy Volkswagen e-up! będzie tańszy i zajedzie dalej

Salon samochody we Frankfurcie będzie miejscem premiery nie tylko Volkswagena ID.3. Swój debiut zaliczy też odświeżony e-up!, który dostanie m.in….

Praktyczne, pudełkowate nadwozie skrywa całkiem bogate wyposażenie. Już w standardzie można liczyć na automatyczną klimatyzację, asystent pasa ruchu, czy radio z Bluetooth. Samochód dzięki nowej baterii przejedzie na pełnym ładowaniu nawet 260 km według cyklu WLTP. Realnie będzie to zapewne około 220 km.

W przypadku korzystania z szybkich ładowarek, 80% pojemności akumulatora zapełnimy po około godzinie. Osiągi są wystarczające jak na typowo miejski pojazd — sprint do setki zajmuje 11,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 130 km/h. Za około 2–3 tygodnie powinniśmy poznać polskie ceny elektrycznego Volkswagena. Według proporcjonalnych wyliczeń, bazujących na kwotach z rynku niemieckiego, e-up! nie powinien kosztować więcej niż 80 tysięcy złotych, co przy korzystaniu z państwowych dopłat dałoby realną kwotę około 56 tysięcy złotych.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Eco Lotus z eko materiałów 2013 Gumpert Apollo S - zmartwychwstanie [Genewa 2013] Mitsubishi ASX w limitowanej wersji Insport z polską ceną. Japoński SUV za ponad 100 tys. zł "Nie mogę sprzedać rajdówki, bo jestem kobietą". Męska duma i kompleksy Polaków BMW M3 ostatnią wolnossącą M-ką Toyota Venza dobra dla... psów? Czapki z głów: klasa E V12 coupe od Brabusa Geometria kół | Co to właściwie jest? Dodge Challenger SRT8 UltraViolet - projekt komika [SEMA 2012] Zmierzch Coupé i Cabrio? BMW i Mercedes ograniczą ofertę modeli Za te gadżety warto dopłacić kupując nowe auto VW T5 z numerem 1.000.000 wyjechał z fabryki

Popularne w tym tygodniu:

Dlaczego tiry na trasie wyprzedzają się tak długo? Proste: takie są przepisy Australijczyk wciągał “kreskę” podczas jazdy. Dostanie mandat za co innego EDWARD 2020. Polska policja włączy się do działań Robert Kubica, BMW M4 i Nürburgring Nordschleife. Nic lepszego dzisiaj nie zobaczysz Rząd chce podnieść akcyzę i bierze się za diesle. Import używanych aut do Polski przestanie się opłacać? Mercedes Klasy S już w Polsce. Znamy ceny króla limuzyn Komisja Europejska chce zaostrzenia norm emisji. Nadchodzi era elektryków Koenigsegg otworzy salon w Katowicach. To pierwszy taki obiekt w naszym regionie Volkswagen Golf 8 Variant wyceniony. Praktyczność nie jest tania Nowy Opel Insignia wyceniony. Najmniej zapłacimy za 3-cylindrowego diesla Lamborghini wyprodukowało 10 tys. aventadorów. To wynik, który daje do myślenia Plotki: Volkswagen chce sprzedać Bugatti. Mate Rimac głównym zainteresowanym