Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Nie chcesz przyjąć mandatu? Skorzystaj z infolinii Rzecznika Praw Obywatelskich Uwaga na silnik 2.5 TDI – co się psuje w najgorszej jednostce napędowej koncernu Volkswagena? [część 2] W deszczu jeździmy na światłach mijania. Wielu kierowców nie przestrzega tego przepisu Audi e-fuels – syntetyczne paliwa przyszłości według Audi Hybrydowa przyszłość Wtrysk sterowany mechanicznie a instalacja LPG - czy warto? Czyszczenie i pielęgnacja felg aluminiowych [poradnik] Nietypowy wspornik tylnego skrzydła [technika wyścigowa odc. 20] Rodzaje bieżnika. Jaką oponę wybrać? Czy zakup oszczędnego silnika się zwróci? Zasada działania systemu MultiAir [część 1] Przepisy dotyczące przewożenia ładunków w samochodzie i na nim

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?