Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku?

Wielu mieszkańców bloków boi się, że auto elektryczne nie ma sensu w ich przypadku, bo nie będą mieli, gdzie go ładować. Tymczasem sprawa wcale nie jest przesądzona. Zobaczcie, jak wygląda dzień z życia użytkownika samochodu na prąd, który nie może ładować go w domu.

BMW i3s — test długodystansowy

Z BMW i3s spędziłem miesiąc. Jeździłem nim na co dzień po Warszawie, a także pojechałem nim na urlop. Przez ten czas chciałem sprawdzić, jak tak naprawdę wygląda życie z autem elektrycznym. W powyższym vlogu chciałem pokazać, że tak naprawdę nie potrzeba własnej ładowarki, by móc rozważać kupno elektryka — choć nie ukrywam, że ona się przydaje.

Zobacz pozostałe materiały o elektrycznym BMW i3s:

Elektrykami podobno nie da się podróżować po Polsce, więc na urlop pojechałem elektrycznym BMW i3s

BMW wprost mówi, że i3 jest samochodem do miasta. Zwyczajnie ma za mały zasięg, by brać je na wycieczki. Dla mnie to był argument, by pojechać nim na…

BMW i3s jest drogie, ale życie z nim jest wyjątkowo tanie

Miesiąc z BMW i3s był świetną okazją, by policzyć, ile tak naprawdę kosztuje jazda takim samochodem. Nie ograniczałem się do darmowych stacji…

Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny

Premiera BMW i3 miała miejsce w 2014 roku, ale przez 5 lat samochód nie doczekał się bezpośredniego konkurenta. Zabrałem więc dziennikarzy Wirtualnej…

BMW i3s: ma swoje lata, ale to wcale nie znaczy, że jest przestarzałe

Niewiele było w historii aut, które mimo długiego stażu na rynku stale były aktualne i nowoczesne. Jednym z takich przełomowych modeli jest BMW i3. Ma…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen California 6.1: sprawdzam, co można robić z kamperem po sezonie Nowy Ford Transit 2,2 TDCi Trend L3 H2 350 - test Audi A1 Sportback 1,4 TFSI Ambition - testosteron w pigułce [test autokult.pl] Mercedes-Benz Vito Tourer 111 CDI (2015) - test SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD - test, opinia, spalanie, cena Nowa Toyota Corolla 1,6 Valvematic Prestige [test] Renault Clio Grandtour GT 120 EDC - test Miesiąc z BMW i3s: podsumowanie testu długodystansowego Peugeot 308 GTi: hot hatch pozbawiony charakteru Test Mazdy MX-5 2.0 Sky-G - maksimum frajdy przy minimum komfortu Renault Megane CC Floride 1,4 TCe - pogoda na niepogodę [test autokult.pl] Nowy Nissan Qashqai 1,2 DIG-T (2014) - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Test VW Passata Variant R-Line Edition: klasyczny przykład przerostu formy nad treścią Test Audi A6 Allroad 50 TDI: wszechstronne auto z irytującą skazą Test Jeepa Grand Cherokee 5.9: w 1998 roku najszybszy SUV świata, dziś koi umysł i poprawia koncentrację Jeździłem nowym Land Roverem Defenderem po Namibii. Legenda powróciła i ma się lepiej niż kiedykolwiek Pierwsza jazda nową Škodą Octavią: przeszła ewolucję, którą trudno zignorować Test Peugeota 208 GT-line: trzeba się w nim zakochać, bo w pojedynku "na punkty" zostaje w tyle Test Volvo V60 Polestar Engineered: duch w szybkich kombi nie zaginął McLaren 720S Spider: nic już nie jest niemożliwe Test Mini Coopera SE: realna alternatywa dla wersji spalinowej Test Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé. Gdy musisz mieć wszystko Test BMW X4 M40d: tradycja się nie liczy