Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku?

Wielu mieszkańców bloków boi się, że auto elektryczne nie ma sensu w ich przypadku, bo nie będą mieli, gdzie go ładować. Tymczasem sprawa wcale nie jest przesądzona. Zobaczcie, jak wygląda dzień z życia użytkownika samochodu na prąd, który nie może ładować go w domu.

BMW i3s — test długodystansowy

Z BMW i3s spędziłem miesiąc. Jeździłem nim na co dzień po Warszawie, a także pojechałem nim na urlop. Przez ten czas chciałem sprawdzić, jak tak naprawdę wygląda życie z autem elektrycznym. W powyższym vlogu chciałem pokazać, że tak naprawdę nie potrzeba własnej ładowarki, by móc rozważać kupno elektryka — choć nie ukrywam, że ona się przydaje.

Zobacz pozostałe materiały o elektrycznym BMW i3s:

Elektrykami podobno nie da się podróżować po Polsce, więc na urlop pojechałem elektrycznym BMW i3s

BMW wprost mówi, że i3 jest samochodem do miasta. Zwyczajnie ma za mały zasięg, by brać je na wycieczki. Dla mnie to był argument, by pojechać nim na…

BMW i3s jest drogie, ale życie z nim jest wyjątkowo tanie

Miesiąc z BMW i3s był świetną okazją, by policzyć, ile tak naprawdę kosztuje jazda takim samochodem. Nie ograniczałem się do darmowych stacji…

Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny

Premiera BMW i3 miała miejsce w 2014 roku, ale przez 5 lat samochód nie doczekał się bezpośredniego konkurenta. Zabrałem więc dziennikarzy Wirtualnej…

BMW i3s: ma swoje lata, ale to wcale nie znaczy, że jest przestarzałe

Niewiele było w historii aut, które mimo długiego stażu na rynku stale były aktualne i nowoczesne. Jednym z takich przełomowych modeli jest BMW i3. Ma…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Opel Grandland X Hybrid4 ma aż 300 KM. Wybrałbym słabszy egzemplarz, albo... francuskiego bliźniaka Peugeot 308 1,6 THP Allure - test Toyota Avensis 2,2 D-Cat Prestige - walcząc ze stereotypem [test autokult.pl] Mercedes Sprinter 314 CDI: przedni napęd mu nie zaszkodził Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Nowy Jeep Wrangler: zgodny z etosem Nowe Suzuki Swift Sport to kiepski hot hatch, ale za to świetne GTi Test: Mercedes-Benz 280 CE (C123) - przez 38 lat prawie 11 razy okrążył Ziemię. Przynajmniej w teorii Peugeot 2008 1,6 e-HDI Allure [test] Citroën DS5 2,0 BlueHDI 180 KM So Chic – test Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa BMW i3 - test elektrycznego premium

Popularne w tym tygodniu:

Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Porównanie: Audi RS 7 kontra BMW M8 Gran Coupe na Torze Modlin Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku