Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku?

Wielu mieszkańców bloków boi się, że auto elektryczne nie ma sensu w ich przypadku, bo nie będą mieli, gdzie go ładować. Tymczasem sprawa wcale nie jest przesądzona. Zobaczcie, jak wygląda dzień z życia użytkownika samochodu na prąd, który nie może ładować go w domu.

BMW i3s — test długodystansowy

Z BMW i3s spędziłem miesiąc. Jeździłem nim na co dzień po Warszawie, a także pojechałem nim na urlop. Przez ten czas chciałem sprawdzić, jak tak naprawdę wygląda życie z autem elektrycznym. W powyższym vlogu chciałem pokazać, że tak naprawdę nie potrzeba własnej ładowarki, by móc rozważać kupno elektryka — choć nie ukrywam, że ona się przydaje.

Zobacz pozostałe materiały o elektrycznym BMW i3s:

Elektrykami podobno nie da się podróżować po Polsce, więc na urlop pojechałem elektrycznym BMW i3s

BMW wprost mówi, że i3 jest samochodem do miasta. Zwyczajnie ma za mały zasięg, by brać je na wycieczki. Dla mnie to był argument, by pojechać nim na…

BMW i3s jest drogie, ale życie z nim jest wyjątkowo tanie

Miesiąc z BMW i3s był świetną okazją, by policzyć, ile tak naprawdę kosztuje jazda takim samochodem. Nie ograniczałem się do darmowych stacji…

Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny

Premiera BMW i3 miała miejsce w 2014 roku, ale przez 5 lat samochód nie doczekał się bezpośredniego konkurenta. Zabrałem więc dziennikarzy Wirtualnej…

BMW i3s: ma swoje lata, ale to wcale nie znaczy, że jest przestarzałe

Niewiele było w historii aut, które mimo długiego stażu na rynku stale były aktualne i nowoczesne. Jednym z takich przełomowych modeli jest BMW i3. Ma…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Volkswagen Touareg V8 4.2 TDI - pierwsza jazda Volkswagen Golf VI 1,4 TSI Highline - czas poznać prawdę [test autokult.pl] Hybryda w terenie? Toyota RAV4 pokazuje, że można Pojedynek hybrydowych crossoverów z Dalekiego Wschodu: Kia Niro vs Toyota C-HR Volkswagen e-Golf i Nissan Leaf - test, opinia, cena Audi A4 allroad quattro 2,0 TFSI S-tronic - pośrodku potrzeb [test autokult.pl] Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Peugeot 208 1,2 PureTech Active "Bez barier" - test Mitsubishi Outlander PHEV (2015) - test, opinia, spalanie, cena Citroën C4 Cactus: teraz będzie konkurował z pragmatyczną Skodą Nowa Škoda Fabia: jeździ jak wcześniej, prezentuje się lepiej Piękniś okazuje się twardzielem: Range Rover Velar w teście na polskich drogach

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hybryda plug-in w długim dystansie. Witaj, VW Passat GTE Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód