Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Miesiąc z BMW i3s: podsumowanie testu długodystansowego

Jeździłem nim po mieście i pojechałem nim na urlop. Woziłem nim znajomych. Wybrałem się też z nim do serwisu. Wszystko po to, by sprawdzić, jak tak naprawdę żyje się z autem elektrycznym. Po miesiącu z BMW i3s wiem, na jakim etapie jest elektromobilność i jakie wyzwania stoją przed nami.

Podziel się:

Elektrykami podobno nie da się podróżować po Polsce, więc na urlop pojechałem elektrycznym BMW i3s

BMW wprost mówi, że i3 jest samochodem do miasta. Zwyczajnie ma za mały zasięg, by brać je na wycieczki. Dla mnie to był argument, by pojechać nim na urlop. To była też świetna okazja, by sprawdzić, z jakimi ładowarkami spotykamy się w Polsce.

Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny

Premiera BMW i3 miała miejsce w 2014 roku, ale przez 5 lat samochód nie doczekał się bezpośredniego konkurenta. Zabrałem więc dziennikarzy Wirtualnej Polski na przejażdżkę długodystansowym i3s, by sprawdzić, co sądzą o elektrycznym hatchbacku. Okazało się, że jak mało które auto wzbudza pozytywne reakcje.

BMW i3s jest drogie, ale życie z nim jest wyjątkowo tanie

Miesiąc z BMW i3s był świetną okazją, by policzyć, ile tak naprawdę kosztuje jazda takim samochodem. Nie ograniczałem się do darmowych stacji ładowania, a nawet pojechałem autem na przegląd. Okazuje się, że oszczędności są nie tylko na paliwie.

BMW i3s: ma swoje lata, ale to wcale nie znaczy, że jest przestarzałe

Niewiele było w historii aut, które mimo długiego stażu na rynku stale były aktualne i nowoczesne. Jednym z takich przełomowych modeli jest BMW i3. Ma odważnie zaprojektowane nadwozie, funkcjonalne wnętrze i oszczędny napęd, dzięki czemu nawet dzisiaj wyróżnia się nie tylko na rynku aut elektrycznych.

Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku?

Wielu mieszkańców bloków boi się, że auto elektryczne nie ma sensu w ich przypadku, bo nie będą mieli, gdzie go ładować. Tymczasem sprawa wcale nie jest przesądzona. Zobaczcie, jak wygląda dzień z życia użytkownika samochodu na prąd, który nie może ładować go w domu.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Volkswagen Golf VII 2,0 TDI DSG Highline - znowu się udało [pierwsza jazda autokult.pl] Nawigacja TomTom GO 1000 [test autokult.pl] Test: Dacia Duster Outdoor 1.5 dCi 110 EDC. Kupić teraz czy poczekać na następcę? Volvo V60 T6 AWD Inscription: to nie niemieckie marki powinny się obawiać tego kombi Toyota Yaris GR Sport: mogła udowodnić, że hybrydy potrafią być ekscytujące, ale woli być oszczędna Mitsubishi Outlander PHEV - pierwsza jazda BMW i3: wszystko, czym Tesla chciałaby być, ale nigdy nie będzie Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Lexus GS350 AWD Prestige - Japonia kontratakuje [test autokult.pl] Jeep Renegade Trailhawk wjedzie w teren, ale w mieście nie czuje się tak pewnie Renault Zoe – pierwsze wrażenie [relacja autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Abarth 595 Pista - tylko dla osób naprawdę użądlonych przez włoskiego skorpiona Lego Technic Land Rover Defender: uczta dla (wewnętrznego) 12-latka Przyczepa kempingowa w cenie mieszkania. Czym różni się od zwykłej za 70 tys. zł? Test: Mercedes GLC 300e Coupe - bardzo dobry SUV "poprawiony" na po prostu dobry Test: Cupra Ateca Limited Edition - zaklinanie rzeczywistości Volkswagen Grand California z Polski czy klasyczny kamper? Sprawdzamy, który jest lepszy Test: Peugeot e-208 wygląda świetnie, daleko zajedzie, ale sporo trzeba mu wybaczyć Test: Mitsubishi Space Star - pierwsze skrzypce gra tu cena Kamper z kabiną dostawczaka, czy tzw. integra? Każda z opcji ma swoje wady i zalety