Miesiąc z BMW i3s: podsumowanie testu długodystansowego

Jeździłem nim po mieście i pojechałem nim na urlop. Woziłem nim znajomych. Wybrałem się też z nim do serwisu. Wszystko po to, by sprawdzić, jak tak naprawdę żyje się z autem elektrycznym. Po miesiącu z BMW i3s wiem, na jakim etapie jest elektromobilność i jakie wyzwania stoją przed nami.

Podziel się:

Elektrykami podobno nie da się podróżować po Polsce, więc na urlop pojechałem elektrycznym BMW i3s

BMW wprost mówi, że i3 jest samochodem do miasta. Zwyczajnie ma za mały zasięg, by brać je na wycieczki. Dla mnie to był argument, by pojechać nim na urlop. To była też świetna okazja, by sprawdzić, z jakimi ładowarkami spotykamy się w Polsce.

Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny

Premiera BMW i3 miała miejsce w 2014 roku, ale przez 5 lat samochód nie doczekał się bezpośredniego konkurenta. Zabrałem więc dziennikarzy Wirtualnej Polski na przejażdżkę długodystansowym i3s, by sprawdzić, co sądzą o elektrycznym hatchbacku. Okazało się, że jak mało które auto wzbudza pozytywne reakcje.

BMW i3s jest drogie, ale życie z nim jest wyjątkowo tanie

Miesiąc z BMW i3s był świetną okazją, by policzyć, ile tak naprawdę kosztuje jazda takim samochodem. Nie ograniczałem się do darmowych stacji ładowania, a nawet pojechałem autem na przegląd. Okazuje się, że oszczędności są nie tylko na paliwie.

BMW i3s: ma swoje lata, ale to wcale nie znaczy, że jest przestarzałe

Niewiele było w historii aut, które mimo długiego stażu na rynku stale były aktualne i nowoczesne. Jednym z takich przełomowych modeli jest BMW i3. Ma odważnie zaprojektowane nadwozie, funkcjonalne wnętrze i oszczędny napęd, dzięki czemu nawet dzisiaj wyróżnia się nie tylko na rynku aut elektrycznych.

Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku?

Wielu mieszkańców bloków boi się, że auto elektryczne nie ma sensu w ich przypadku, bo nie będą mieli, gdzie go ładować. Tymczasem sprawa wcale nie jest przesądzona. Zobaczcie, jak wygląda dzień z życia użytkownika samochodu na prąd, który nie może ładować go w domu.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Yaris Hybrid 100 Dynamic - misja 3,4 [test autokult.pl] Citroën DS5 2,0 HDI Hybrid4 Airdream So Chic - witaj w przyszłości [test autokult.pl] Pierwsza jazda Škodą Kodiaq RS: więcej wszystkiego... poza sportem Jeep Compass 2,2 CRD 4WD Limited 70th Anniversary - groźny konkurent z USA [test autokult.pl] Porsche 911 Carrera 4S (2016) - test, opinia, cena, spalanie Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160 KM Shark vs Peugeot RCZ 1,6 THP 200 KM - starcie charakterów [test autokult.pl] Test Volvo V60 Polestar Engineered: duch szybkich kombi nie zaginął Seat Leon X-Perience - test terenowego kombi z dieslem Lancia Thema 3,6 V6 Executive - włoszka z amerykańskim rodowodem [test autokult.pl] Citroën C-Elysée 1,6 VTi More Life - test, opinia, cena, spalanie Mercedes-Benz Vito Furgon 116 CDI 4x4 AT - test Nowy Mini Cooper - test kultowego malucha

Popularne w tym tygodniu:

Polskie GT. Pojechałem Astonem Martinem DBS Superleggera na Wielką Pętlę Bieszczadzką Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Test: Ferrari Roma pokazuje, że prawdziwa motoryzacja nadal istnieje. Ale dla wybranych Test: Mercedes-Benz 280 CE (C123) - przez 38 lat prawie 11 razy okrążył Ziemię. Przynajmniej w teorii Test: Hyundai i30 1.5 DPI – boisz się nowinek? Trudno znaleźć lepszą propozycję Jeździłem nowym BMW M2 CS. To już nie tylko "ten mocniejszy". On jest po prostu opętany Pierwsza jazda: Cupra Formentor i Leon wskazują kierunek na przyszłość Test: Volkswagen ID.3 1st vs Nissan Leaf - pierwsze takie starcie na szczycie Test: Suzuki Swift Sport Hybrid – samuraj, który poległ w walce z normami Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu DS 3 Crossback E-Tense - awangardy ciąg dalszy