BMW i3s - miejski elektryk, którym da się driftować

BMW i3 elektryzuje już od dawna, a jakie jest najnowsze wcielenie miejskiego samochodu elektrycznego?

BMW i3 zostało zaprezentowane w 2013 roku. Od samego początku cieszyło się bardzo dużą popularnością. W 2017 roku model ten przeszedł delikatny facelifting, natomiast rok później została zaprezentowana odmiana i3s, która dysponowała mocą 184 koni mechanicznych. Dodatkowo miała obniżone zawieszenie i zwiększony rozstaw kół, co przełożyło się na stabilność podczas prowadzenia.

W tym filmie sprawdziliśmy, jak szybko można naładować ten samochód oraz z jakim zużyciem energii należy się liczyć. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jakie są mocne i słabe strony BMW i3s, zapraszamy do oglądania.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

RAM 1500 z LPG - sprawdzałem dla was dziwne rzeczy Hyundai i30 3d 1,6 GDI Premium A/T - odważne posunięcie [test autokult.pl] Test klasyka: Mazda RX-7 - wirujący tłok zakręcił mi w głowie Toyota RAV4 - SUV czy jednak terenówka? [wideotest autokult.pl] Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Peugeot 508 SW 2,0 HDI Allure - francuz w Bundeslidze? [test autokult.pl] Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Test: Mazda 3 z silnikiem Skyactiv-X 2.0 - 5 opinii, z którymi się nie zgadzam Renault Mégane CC 1,4 TCe Monaco GP - lato w mieście [test autokult.pl] Mini Cooper S Bayswater - frajda do kwadratu [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!