Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

BMW i3s - miejski elektryk, którym da się driftować

BMW i3 elektryzuje już od dawna, a jakie jest najnowsze wcielenie miejskiego samochodu elektrycznego?

BMW i3 zostało zaprezentowane w 2013 roku. Od samego początku cieszyło się bardzo dużą popularnością. W 2017 roku model ten przeszedł delikatny facelifting, natomiast rok później została zaprezentowana odmiana i3s, która dysponowała mocą 184 koni mechanicznych. Dodatkowo miała obniżone zawieszenie i zwiększony rozstaw kół, co przełożyło się na stabilność podczas prowadzenia.

W tym filmie sprawdziliśmy, jak szybko można naładować ten samochód oraz z jakim zużyciem energii należy się liczyć. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jakie są mocne i słabe strony BMW i3s, zapraszamy do oglądania.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe BMW X5 M50d - test Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl] Toyota Yaris GRMN - dobra wiadomość: jest doskonała. Zła wiadomość: zapomnij, że ją kupisz Citroën C4 2,0 HDI Exclusive - francuska fascynacja [test autokult.pl] Volkswagen Cross Touran 2,0 TDI DSG - biały kruk [test autokult.pl] Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa Test: Toyota Proace Verso VIP - tu chodzi o floty, ale nie tylko Mercedes Klasy V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce Porsche Taycan Turbo S na filmie. Elektryczne Porsche to nie tylko świetne przyspieszenie Volkswagen Scirocco 2,0 TSI DSG Shark - ponad przeciętnością [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Volkswagen Golf 8 Variant – siostrzana Škoda Octavia nie będzie miała z nim lekko Test: Peugeot 2008 GT - nietuzinkowość ma swoją (wysoką) cenę

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Pierwsza jazda: LEVC VN5 - ma jedną kartę przetargową, która nie ma znaczenia w Polsce Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę?