Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

BMW i3s - miejski elektryk, którym da się driftować

BMW i3 elektryzuje już od dawna, a jakie jest najnowsze wcielenie miejskiego samochodu elektrycznego?

BMW i3 zostało zaprezentowane w 2013 roku. Od samego początku cieszyło się bardzo dużą popularnością. W 2017 roku model ten przeszedł delikatny facelifting, natomiast rok później została zaprezentowana odmiana i3s, która dysponowała mocą 184 koni mechanicznych. Dodatkowo miała obniżone zawieszenie i zwiększony rozstaw kół, co przełożyło się na stabilność podczas prowadzenia. W tym filmie sprawdziliśmy, jak szybko można naładować ten samochód oraz z jakim zużyciem energii należy się liczyć. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jakie są mocne i słabe strony BMW i3s, zapraszamy do oglądania.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Opla Zafiry Life: rodzinny van na nowo Nowy Ford Focus ST 2.0 EcoBoost - test, opinia, spalanie, cena Citroën C1 1,0 5d Vitamin - test Audi A3 2,0 TDI Ambiente - pozwól się zaskoczyć [pierwsza jazda autokult.pl] Test nowego Mitsubishi Outlandera 2.0 4WD CVT po 100 zmianach Mini John Cooper Works Rally: jak prowadzi się najnowszy wóz Rajdu Dakar? Hyundai i30 CW 1,6 GDI Comfort - po prostu dobre kombi [test autokult.pl] Znajomi nie zauważą, że to nowa Mazda 6. W środku od razu poczujesz różnicę Jaguar XF 2.0D Auto - test, opinia, spalanie, cena Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Mitsubishi Outlander 2,0 MIVEC Instyle Navi 4WD CVT [pierwsza jazda autokult.pl] Audi RS 6 Avant: tak samo szybki, ale bardziej ekscytujący

Popularne w tym tygodniu:

Test: To BMW serii 7 z 1997 roku miało 259 km na liczniku. Do słynnego egzemplarza dołożyłem kolejne 3 km Pierwsza jazda: Porsche 911 Turbo S (992) - już nie chodzi o turbodoładowanie Test: Hyundai Ioniq Hybrid udowadnia, że klasyczna hybryda ma swoje walory Ostatni test: Seat Leon III FR Black - wciąż jest w formie, choć przechodzi do historii Test: Seat Leon 1.4 TSI po 150 tys. km - sporo wad, jeszcze więcej zalet i... żadnych awarii Pierwsza jazda: Audi A3 czwartej generacji - warto było dłużej czekać Škoda Scala - test długodystansowy: zaglądam do bagażnika Test: Hyundai Kona Hybrid – hybryda dla osób, które nie chcą się wyróżniać Test: Ford Puma ST-Line X - przemiana, która wyszła lepiej, niż mogłoby się wydawać BMW 220d Gran Coupe. Czy BMW wie, co robi? Test: Peugeot 508 HYbrid - podnosi poprzeczkę, ale popularności nie zdobędzie Test: VW T-Cross Style 1.5 TSI 150 KM - nowy silnik eliminuje większość bolączek, ale generuje inny problem