Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro - podejście do elektryka nr 2

2,5 tony wagi, akumulator o pojemności 95 kWh i realny zasięg na poziomie ok. 380 km. Nowe Audi e-tron Sportback wykorzystuje receptę znaną już z "klasycznego" e-trona, ale dorzuca do tego chociażby atrakcyjniejszą stylistykę. Zapraszam na test wideo.

Audi e-tron Sportback — test wideo

Nie ma co ukrywać, że rynek elektryków nie jest w Polsce specjalnie rozwinięty, dlatego ten model dalej pozostanie u nas ciekawostką. Warto jednak przyjrzeć się, w jakim kierunku zmierza niemiecka marka i w jaki sposób poradziła sobie chociażby z ogromną masą samochodu.

E-tron świetnie spisuje się za to w krajach Europy Północnej, gdzie elektryczny transport wszedł na znacznie wyższy poziom. Czy na naszych drogach też wypada tak dobrze? Sprawdziłem to na mazurskich odcinkach.

Przeczytaj więcej:

Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat?

Samochody elektryczne stają się coraz bardziej dostrzegalnym elementem nie tylko otaczającej nas rzeczywistości, ale i strategii producentów…

Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro — to będzie rzadki widok na polskich drogach

Elektryczna rodzina e-tron nie cieszy się w Polsce olbrzymim zainteresowaniem, ale sytuacja prezentuje się zupełnie inaczej w pozostałych krajach Europy….

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Mazdy 3 Hikari Skyactiv-G: niegrzeczna w granicach przyzwoitości Mercedes-Benz klasy B 180 CDI - drugie podejście [test autokult.pl] Test: Volkswagen 6.1 California Ocean – sprawdziłem, jak mieszka się w nim w 4 dorosłe osoby BMW i3s: ma swoje lata, ale to wcale nie znaczy, że jest przestarzałe BMW serii 1 (F20) 114i - prowadź mnie [test autokult.pl] Renault Master 4x4 z napędem Oberaigner: twarda sztuka do pracy Lexus UX kontra Mini Countryman i Range Rover Evoque: który hybrydowy crossover najlepszy do miasta? Pierwsza jazda nową Kią Ceed na polskich drogach: wygrać z Niemcami w ich grę Test Toyoty Corolli GR Sport: na prawdziwego hothatcha jeszcze poczekamy Audi Q8 to nie concept car. To samochód, którym jeździłem już po polskich drogach Citroën C4 Picasso 1,6 THP Exclusive - test Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski? Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć