Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro - podejście do elektryka nr 2

2,5 tony wagi, akumulator o pojemności 95 kWh i realny zasięg na poziomie ok. 380 km. Nowe Audi e-tron Sportback wykorzystuje receptę znaną już z "klasycznego" e-trona, ale dorzuca do tego chociażby atrakcyjniejszą stylistykę. Zapraszam na test wideo.

Audi e-tron Sportback — test wideo

Nie ma co ukrywać, że rynek elektryków nie jest w Polsce specjalnie rozwinięty, dlatego ten model dalej pozostanie u nas ciekawostką. Warto jednak przyjrzeć się, w jakim kierunku zmierza niemiecka marka i w jaki sposób poradziła sobie chociażby z ogromną masą samochodu.

E-tron świetnie spisuje się za to w krajach Europy Północnej, gdzie elektryczny transport wszedł na znacznie wyższy poziom. Czy na naszych drogach też wypada tak dobrze? Sprawdziłem to na mazurskich odcinkach.

Przeczytaj więcej:

Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat?

Samochody elektryczne stają się coraz bardziej dostrzegalnym elementem nie tylko otaczającej nas rzeczywistości, ale i strategii producentów…

Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro — to będzie rzadki widok na polskich drogach

Elektryczna rodzina e-tron nie cieszy się w Polsce olbrzymim zainteresowaniem, ale sytuacja prezentuje się zupełnie inaczej w pozostałych krajach Europy….

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Audi A5 Sportback 40 TDI: face lifting to nie zawsze postęp Opel Astra GTC 2,0 CDTI Sport OPC Line [test autokult.pl] Mazda 3 MPS – pociąg do adrenaliny [test autokult.pl] BMW serii 1 (F20) 114i - prowadź mnie [test autokult.pl] SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Volkswagen Touareg 3,0 V6 TDI 245 KM BlueMotion - wódz? [test autokult.pl] Test: Jeep Cherokee z silnikiem GME 2.0 Turbo ma teraz mocny atut. Dosłownie 272-konny Test Seata Tarraco: jest tak poprawny, że aż nudny. Szkoda tylko, że ceny są tak wysokie Test: Hyundai i30 1.5 DPI – boisz się nowinek? Trudno znaleźć lepszą propozycję Nowy Peugeot 508. Francuzi sprawili, że limuzyna znów jest pożądana

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Pierwsza jazda: LEVC VN5 - ma jedną kartę przetargową, która nie ma znaczenia w Polsce Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę?