Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro - podejście do elektryka nr 2

2,5 tony wagi, akumulator o pojemności 95 kWh i realny zasięg na poziomie ok. 380 km. Nowe Audi e-tron Sportback wykorzystuje receptę znaną już z "klasycznego" e-trona, ale dorzuca do tego chociażby atrakcyjniejszą stylistykę. Zapraszam na test wideo.

Audi e-tron Sportback — test wideo

Nie ma co ukrywać, że rynek elektryków nie jest w Polsce specjalnie rozwinięty, dlatego ten model dalej pozostanie u nas ciekawostką. Warto jednak przyjrzeć się, w jakim kierunku zmierza niemiecka marka i w jaki sposób poradziła sobie chociażby z ogromną masą samochodu.

E-tron świetnie spisuje się za to w krajach Europy Północnej, gdzie elektryczny transport wszedł na znacznie wyższy poziom. Czy na naszych drogach też wypada tak dobrze? Sprawdziłem to na mazurskich odcinkach.

Przeczytaj więcej:

Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat?

Samochody elektryczne stają się coraz bardziej dostrzegalnym elementem nie tylko otaczającej nas rzeczywistości, ale i strategii producentów…

Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro — to będzie rzadki widok na polskich drogach

Elektryczna rodzina e-tron nie cieszy się w Polsce olbrzymim zainteresowaniem, ale sytuacja prezentuje się zupełnie inaczej w pozostałych krajach Europy….

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG vs Mini Cooper S - powrót do przyszłości [test autokult.pl] Nowe Megane GT - rozgrzewka u Renault Sport Jeep Grand Cherokee Trackhawk: SUV z napędem z piekła Nowa Toyota Auris 1.6D-4D TS i 1.2T - test, opinia, spalanie, cena BMW M3 Competition: wymagający sedan dla wymagających klientów Mazda 3 MPS – pociąg do adrenaliny [test autokult.pl] Volkswagen Golf R Variant: mocny hothatch odjeżdża na emeryturę Renault Zoe Zen - test [cześć 1] Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4 City & 2,0 TDI 4x4 DSG Outdoor [pierwsza jazda] DS 3 Crossback E-Tense - awangardy ciąg dalszy Audi Q3 - polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Dacia Duster na LPG - najtańszy SUV nie tylko w zakupie, ale i utrzymaniu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Suzuki Swace – po co walczyć, jeśli można się przyłączyć Test: Mazda 3 Sedan – dlaczego japoński kompakt zawsze wywołuje takie poruszenie? Test: Toyota GR Yaris - odpowiedzi na 20 pytań, które chcesz zadać Pierwsza jazda: Dacia Sandero TCe 100 LPG - optymalne auto w rozsądnej cenie Test: Renault Kadjar nie może się przebić. Powód wydaje się oczywisty RAM 1500 z LPG - sprawdzałem dla was dziwne rzeczy Jaki wpływ na zużycie paliwa mają tryby jazdy w dieslu Volkswagena z DSG? Porównanie: Lexus ES 300h vs Mercedes-Benz E 300 de - luksus za kropelkę Test: McLaren 675 LT z 2015 roku dla swoich twórców już jest klasykiem. Tyle że z karbonu i tytanu Test: Alfa Romeo Stelvio Veloce - uwielbiam, tylko nie z dieslem Test: Porsche Macan GTS - złamie nawet najbardziej zagorzałych przeciwników sportowych SUV-ów Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI pokazuje hybrydom, gdzie ich miejsce