Toyota Highlander nareszcie w Polsce. Znamy ceny największego SUV-a marki

Highlander to duży SUV Toyoty, który jednoznacznie kojarzy się z amerykańskim rynkiem. Japończycy postanowili jednak wprowadzić najnowszą generację modelu także do Europy. Auto właśnie debiutuje w polskich salonach. Jak wygląda specyfikacja wersji oferowanej nad Wisłą?

Atrakcyjnie wystylizowane i długie na niemal 5 metrów nadwozie Highlandera jest w stanie pomieścić kierowcę i sześciu pasażerów, zachowując przy tym 241 litrów bagażnika. Gdy złożymy ostatni rząd foteli wartość ta wzrośnie do 658 litrów. Praktyczność nie jest jednak jedyną zaletą modelu. Jak przystało na toyotę, znajdziemy tu także wydajny napęd hybrydowy.
Jego bazę stanowi 2,5-litrowa jednostka benzynowa, która przy wsparciu silnika elektrycznego generuje 246 KM. Taka moc w połączeniu z napędem na 4 koła i bezstopniową przekładnią e-CVT pozwala osiągać setkę w przyzwoite 8,3 sekundy. Toyota obiecuje średnie spalanie na poziomie 6,6 l/100 km, co w przypadku samochodu tych rozmiarów jest naprawdę dobrym wynikiem.

Powyższy napęd jest jedynym dostępnym w tym modelu. Ewentualny wybór ogranicza się więc do jednej z dwóch wersji wyposażenia. Co jednak warte odnotowania, już w standardzie dostaniemy wszystko, czego potrzeba do bezpiecznego i komfortowego podróżowania.
Toyota Highlander — ceny wersji wyposażenia:
- Prestige - od 231 900 zł — w standardzie m.in. 3-strefowa klimatyzacja, bezkluczykowy dostęp do auta, pełne oświetlenie LED, 20-calowe felgi aluminiowe, skórzana tapicerka, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, multimedia z Android Auto i Apple CarPlay, kamera cofania.
- Executive - od 267 900 zł — dodatkowo m.in. system kamer 360 stopni, dach panoramiczny, wyświetlacz HUD, system audio JBL, podgrzewane fotele w drugim rzędzie siedzeń, nawigacja satelitarna, wentylowane fotele przednie
Zobacz również: Test: Toyota Mirai - piję wodę z wydechu
Pierwsze egzemplarze trafią do salonów w styczniu 2021 roku. Czas pokaże, czy Highlander będzie cieszył się wzięciem polskich klientów. Stosunek wyposażenia i klasy auta do cen wydaje się bowiem całkiem atrakcyjny.
Pomóż nam tworzyć Autokult!


Polecane przez autora:
- Polestar O2 trafi do produkcji. Już dziś wiemy o nim całkiem sporo
- W zaledwie rok po premierze Ford Mustang Mach-E jest liderem polskiego rynku elektryków
- Mercedes EQE SUV odsłania wnętrze. Można się było tego spodziewać
Ten artykuł ma 4 komentarze
Pokaż wszystkie komentarze