Assistance dla samochodów elektrycznych i spalinowych. Różnica jest już podczas zgłoszenia

Nie da się ukryć, że rozwój samochodów elektrycznych i hybrydowych znacząco wpłynął na cały rynek motoryzacyjny. Nie tylko na producentów aut i części, ale także na firmy ubezpieczeniowe i assistance. Te ostatnie zwłaszcza musiały sporo zmienić w obsłudze klientów.

Nie można porównywać usługi assistance dotyczącej samochodu spalinowego z usługą dla samochodu elektrycznego. Zmiana jest już na samym początku, gdy dzwoni klient. – Konsultant musi być gotowy na to, że dostanie pytania spoza standardowej puli – mówi w rozmowie z portalem "Newseria Biznes" Mikołaj Siwecki ze Starter24.

Konieczne jest nie tylko odpowiednie przeszkolenie i uprawnienia dla osoby obsługującej assistance, ale również umiejętność odpowiedzi na niestandardowe dotąd pytania zgłaszającego. – Jest dużo zgłoszeń dotyczących samej obsługi samochodu – mówi Mikołaj Siwecki ze Starter24. – Nie wynika to z awarii auta, ale z niewiedzy użytkownika i tego, ze ta technologia jest nowością – dodaje.

Źródło: Newseria Biznes

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Przeszukanie i kontrola samochodu. Poznaj swoje prawa Przyczyny ściągania samochodu – układ hamulcowy Matowy lakier w aucie – jak zadbać o niego zimą? Rozładowany akumulator - jak poprawnie i bezpiecznie uruchomić auto z kabli? Marki z najbardziej awaryjną klimatyzacją Jak wyrejestrować samochód? Czujniki parkowania czy kamera cofania? Czy wydatek na auto może być inwestycją? Możesz zarobić nawet kilka tysięcy Co to jest filtr gazu fazy lotnej? Ładowanie tesli z rynku amerykańskiego to kłopot. Jak sobie z tym poradzić? Systemy ogrzewania postojowego Webasto [wideo] Do czego służy katalizator i czy można go wyciąć?

Popularne w tym tygodniu:

Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują? Zaskakująca usterka, która objawia się zimą. Co zrobić, jeśli nie działa napęd 4x4? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Jakie przywileje mają kierowcy aut elektrycznych? Nie tylko wjazd na buspas