Assistance dla samochodów elektrycznych i spalinowych. Różnica jest już podczas zgłoszenia

Nie da się ukryć, że rozwój samochodów elektrycznych i hybrydowych znacząco wpłynął na cały rynek motoryzacyjny. Nie tylko na producentów aut i części, ale także na firmy ubezpieczeniowe i assistance. Te ostatnie zwłaszcza musiały sporo zmienić w obsłudze klientów.

Nie można porównywać usługi assistance dotyczącej samochodu spalinowego z usługą dla samochodu elektrycznego. Zmiana jest już na samym początku, gdy dzwoni klient. – Konsultant musi być gotowy na to, że dostanie pytania spoza standardowej puli – mówi w rozmowie z portalem "Newseria Biznes" Mikołaj Siwecki ze Starter24.

Konieczne jest nie tylko odpowiednie przeszkolenie i uprawnienia dla osoby obsługującej assistance, ale również umiejętność odpowiedzi na niestandardowe dotąd pytania zgłaszającego. – Jest dużo zgłoszeń dotyczących samej obsługi samochodu – mówi Mikołaj Siwecki ze Starter24. – Nie wynika to z awarii auta, ale z niewiedzy użytkownika i tego, ze ta technologia jest nowością – dodaje.

Źródło: Newseria Biznes

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Hamulce bębnowe – konstrukcje, zalety i wady oraz dlaczego wciąż się je stosuje? Jak przerejestrować samochód z Polski i zagranicy? Jak skutecznie usunąć owady z karoserii auta? [poradnik] Wynajmujący samochody nie wiedzą, co podpisują. Kary za przewinienia, których się nie spodziewasz Jak ustawić światła w samochodzie - poradnik BP, Orlen, Shell, DKV - wybieramy emitenta kart paliwowych Ogniowo wodorowe - jak to działa? Jak fińska guma sprawdza się w warunkach polskiej zimy? Test opon Nokian WR D4 Czy można pożyczać prąd od samochodu hybrydowego? W deszczu jeździmy na światłach mijania. Wielu kierowców nie przestrzega tego przepisu Skrzynia biegów w Williams FW33 Cosworth [technika wyścigowa odc. 28] Zgubiona karta pojazdu - co trzeba zrobić?

Popularne w tym tygodniu:

System start-stop w praktyce, czyli ekologia kontra trwałość silnika Wszyscy pamiętamy gumowe paski pod autami. Wiemy, czemu zniknęły Wyśpij się jak król! 5 zwykłych aut, które łatwo zmienisz w kampera 8 legendarnie trwałych benzyniaków. Możesz z nimi zrobić niemal wszystko Gdzie można spać w samochodzie? Sprawdzamy przepisy obowiązujące w Europie Nabijanie klimatyzacji to nabijanie klientów w butelkę. To tylko środek doraźny Majątek pod autem. Współczesny wydech to skomplikowany układ z elektroniką Pożyczasz auto? Uważaj komu i od kogo, bo się nie wypłacisz Ubezpieczenie i wyposażenie auta za granicą. Zasady wyjazdów jeszcze restrykcyjne, ale to może się zmienić