Assistance dla samochodów elektrycznych i spalinowych. Różnica jest już podczas zgłoszenia

Nie da się ukryć, że rozwój samochodów elektrycznych i hybrydowych znacząco wpłynął na cały rynek motoryzacyjny. Nie tylko na producentów aut i części, ale także na firmy ubezpieczeniowe i assistance. Te ostatnie zwłaszcza musiały sporo zmienić w obsłudze klientów.

Nie można porównywać usługi assistance dotyczącej samochodu spalinowego z usługą dla samochodu elektrycznego. Zmiana jest już na samym początku, gdy dzwoni klient. – Konsultant musi być gotowy na to, że dostanie pytania spoza standardowej puli – mówi w rozmowie z portalem "Newseria Biznes" Mikołaj Siwecki ze Starter24.

Konieczne jest nie tylko odpowiednie przeszkolenie i uprawnienia dla osoby obsługującej assistance, ale również umiejętność odpowiedzi na niestandardowe dotąd pytania zgłaszającego. – Jest dużo zgłoszeń dotyczących samej obsługi samochodu – mówi Mikołaj Siwecki ze Starter24. – Nie wynika to z awarii auta, ale z niewiedzy użytkownika i tego, ze ta technologia jest nowością – dodaje.

Źródło: Newseria Biznes

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Najważniejsze parametry przy wyborze akumulatora. Jak kupić baterię przez internet? Tarcza sprzęgłowa [sprzęgło] Awaria na autostradzie - czy można jechać i kiedy trzeba się zatrzymać? Jak sprawdzić auto używane przed zakupem? Przeczytaj zanim przepłacisz Leasing auta używanego w 2020 roku. Zobacz, o czym musisz pamiętać Jak i ile można zaoszczędzić na paliwie w trasie? Zawieszenie pneumatyczne – luksus, wygoda, ale też spore koszty eksploatacyjne Ujęcie obywatelskie. Co mówią o nim przepisy? Ocena wyglądu świec zapłonowych [część 2] Światła do jazdy dziennej - kiedy i jak ich używać? Jak i kiedy uzyskać dopłatę do samochodu elektrycznego? Żarówki specjalne typu Blue - imitacje ksenonów [oświetlenie]

Popularne w tym tygodniu:

Wymiana akumulatora – Dlaczego warto zrobić to mądrze i ekologicznie?