Ford Kuga Hybrid niebawem w salonach. Kosztuje niewiele więcej niż diesel

Do wersji benzynowych, diesli oraz hybrydy plug-in dołącza właśnie kolejna opcja napędu. Chętni niebawem będą mogli składać zamówienia na Forda Kugę Hybrid z 2,5-litrowym, 190-konnym napędem. Auto zostało całkiem atrakcyjne wycenione, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę promocję.
Fani hybrydowych SUV-ów zyskali kolejną propozycję, która powinna przypaść im do gustu. To Ford Kuga Hybrid, który w przeciwieństwie do oferowanego już wariantu plug-in nie ma wtyczki i nie zajedzie przesadnie daleko na prądzie, lecz w zamian za to odwdzięczy się niskimi kosztami eksploatacji i zakupu.
Ford pochwalił się bowiem oficjalnym cennikiem modelu. Wynika z niego, że po uwzględnieniu obowiązujących rabatów, Kuga Hybrid jest tylko nieznacznie droższa od swojego odpowiednika z dieslem. Za podstawowe wydanie trzeba wyłożyć 139 800 zł (lub 148 800 zł po zakończeniu promocji).
W zamian otrzymamy całkiem bogatą wersję wyposażenia Titanium i 2,5-litrowy, hybrydowy napęd o mocy 190 KM z bezstopniową przekładnią CVT i napędem na przód. Opcjonalnie można zdecydować się na AWD — wówczas cena wzrośnie odpowiednio do minimum 148 800 zł (lub 157 800 zł bez promocji).
Kuga Hybrid osiąga pierwszą setkę w 9,4 s i rozpędza się do 196 km/h. Ford obiecuje przy tym niskie spalanie — średnio od 5,5 do 5,9 litra na 100 km. To mniej niż wersja plug-in, gdy wyczerpie się w niej bateria.
Zobacz również: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu
Zelektryfikowane wydanie występuje wyłącznie w wyższych wersjach wyposażenia. Poza wspomnianą już Titanium można wybrać również Titanium X, ST-Line, ST-Line X oraz Vignale. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.
Ford Kuga Hybrid — wyposażenie i ceny promocyjne:
- Titanium - od 139 800 zł — standardowo m.in. pakiet systemów wsparcia kierowcy z tempomatem, pre-collision i rozpoznawaniem znaków drogowych, światła dzienne LED, multimedia SYNC 3.2 z nawigacją, cyfrowe zegary, dwustrefowa klimatyzacja, czujniki parkowania, kamera cofania, bezkluczykowy dostęp;
- Titanium X - od 154 300 zł — Titanium + dodatkowo m.in. reflektory LED, boczne szyby akustyczne, adaptacyjny tempomat, system kamer 360, podgrzewane fotele, kierownica i przednia szyba;
- ST-Line - od 144 900 zł — Titanium + sportowe zawieszenie, akustyczna szyba przednia, sportowa kierownica, czarna podsufitka, nakładki progowe ST-Line, czarne ramki szyb, pakiet aerodynamiczny ST-Line;
- ST-Line X - od 161 900 zł — ST Line + dodatkowo m.in. reflektory LED, boczne szyby akustyczne, adaptacyjny tempomat, system kamer 360, podgrzewane fotele, kierownica i przednia szyba;
- Vignale - od 169 820 zł — Titanium X + dodatkowo m.in. wyświetlacz Head-Up, nagłośnienie Bang & Olufsen, lusterka z pamięcią ustawień, kierownica, fotele, nakładki na progi w stylizacji Vignale, aluminiowe ramki szyb, dach panoramiczny.
Obserwuj nas na Instagramie:

Polecane przez autora:
- Test: BMW iX3 wygląda jak odgrzewany kotlet, ale w normalności tkwi jego siła
- Cała stacja Tesli zastawiona przez auta spalinowe. Obrazek, który pokazuje największy problem elektromobilności [Opinia]
- Passat i Golf jeszcze nie umrą, ale VW chce przyspieszyć elektryczno-cyfrową ewolucję nową strategią "Accelerate"
Ten artykuł ma 1 komentarz
Pokaż wszystkie komentarze