Vlog test: Volvo XC40 T5 plug-in - ile zużywa paliwa naprawdę i czy to się opłaca?

Volvo XC40 to jeden z najpopularniejszych SUV-ów premium na polskim rynku. Obecnie w jego gamie silnikowej nie znajdziemy już ani jednego diesla, ale za to szwedzki producent konsekwentnie poszerza ofertę hybryd, w tym typu plug-in. Postanowiłem sprawdzić, na ile takie rozwiązanie sprawdza się w praktyce i jakie korzyści rzeczywiście przynosi. Oby jakieś przyniosło, bo wymaga ono dopłaty około 20 tys. złotych...

Zobacz także:

Porównanie: Volvo XC40 T3 kontra XC40 T5 Recharge – czy zmieniłbym decyzję?

Volvo XC40 to dla mnie najlepsza propozycja w segmencie. Nie są to puste słowa, bo sam takie auto posiadam. Tak dokładniej to ten czarny egzemplarz,…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW M5 kontra Mercedes-AMG E63 S: derby super-sedanów na Torze Kielce Test: Dacia Duster na LPG - najtańszy SUV nie tylko w zakupie, ale i utrzymaniu Citroën DS3 Racing - pigułka szczęścia [test autokult.pl] Škoda Octavia RS Combi 2,0 TDI DSG [test] Test długodystansowy Nissana Leafa: 5 wskazówek, które ułatwią podróż elektrykiem Hybryda plug-in w długim dystansie. Witaj, VW Passat GTE Abarth 124 Spider to roadster idealny. Ma tylko jeden problem Test: BMW M8 Gran Coupe to najlepsze M w historii. Na złość fanom Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: BMW X5 M Competition - SUV z 625-konnym silnikiem. Komu to potrzebne? Nowy Nissan NP300 Navara (2015) 2.3 dCi 190 - test, opinia, spalanie, cena Ruf RGT: analogowy potwór w cyfrowym świecie

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić