Honda e nie ma lusterek, tylko kamery. Japończycy przygotowali kilka ułatwień

Kamery zamiast lusterek bocznych to nie jest nowość, ale Honda e jest pierwszym samochodem na polskim rynku, w którym nie jest to opcja, a standard. Podczas testu japońskiego elektryka mogłem przekonać się, jak to rozwiązanie sprawdza się w praktyce. Zapraszam na film.

Audi e-tron i Lexus ES już wcześniej oferowały kamery zastępujące lusterka, ale w tych modelach jest to opcja. Honda nie daje wyboru. Jeśli chcesz jeździć elektrycznym modelem e, musisz przyzwyczaić się do używania tego nietypowego rozwiązania. Całe szczęście Japończycy przygotowali kilka "patentów", które pozwalają oswoić się z patrzeniem w ekran podczas cofania czy zmiany pasa ruchu.

Na tym nie koniec. Honda e w wersji wyposażeniowej Advance oferuje także kamerę, która może zastąpić lusterko centralne. Tutaj jednak kierowca ma wybór — może używać wyświetlacza lub tradycyjnego rozwiązania. Na powyższym filmie prezentuję sposób działania tego nietypowego układu. Od razu zaznaczę, wymaga to przyzwyczajenia.

Poznaj ceny Hondy e:

Honda e już w polskich salonach. Znamy ceny elektrycznego modelu

Elektryczna Honda e wygląda świetnie i jest napędzana prądem. Takie połączenie powinno przypaść do gustu fanom nowoczesnych pojazdów. Szkoda tylko,…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Jeździłem Mercedesem Klasy S z przebiegiem 300 tys. km. To wciąż świetny samochód Amator w rajdowej szkole jazdy. Na szczęście bandy na torze były ze śniegu Peugeot 508 zadomawia się na rynku. Sprawdzam, co warto do niego zamówić Chevrolet Captiva 3,0 V6 LTZ A/T - najdroższe nie zawsze musi być najlepsze [test autokult.pl] Seat Ibiza 1,2 TSI Ecomotive - koło ratunkowe [test autokult.pl] Szybko, szybciej, Ford Fiesta ST [test autokult.pl] Chevrolet Cruze 2,0 VCDi LS – diabeł tkwi w szczegółach [test autokult.pl] Range Rover Evoque drugiej generacji: być jak Victoria Beckham Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM Laurin & Klement: czy to już limuzyna? Toyota Corolla 2,0 D4D Prestige - wszystko w normie [test autokult.pl] Mazda 3 2,0 Skyactiv-G SkyEnergy - test Volkswagen CC 2,0 TDI DSG - w ładnym opakowaniu [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!