Honda e nie ma lusterek, tylko kamery. Japończycy przygotowali kilka ułatwień

Kamery zamiast lusterek bocznych to nie jest nowość, ale Honda e jest pierwszym samochodem na polskim rynku, w którym nie jest to opcja, a standard. Podczas testu japońskiego elektryka mogłem przekonać się, jak to rozwiązanie sprawdza się w praktyce. Zapraszam na film.

Audi e-tron i Lexus ES już wcześniej oferowały kamery zastępujące lusterka, ale w tych modelach jest to opcja. Honda nie daje wyboru. Jeśli chcesz jeździć elektrycznym modelem e, musisz przyzwyczaić się do używania tego nietypowego rozwiązania. Całe szczęście Japończycy przygotowali kilka "patentów", które pozwalają oswoić się z patrzeniem w ekran podczas cofania czy zmiany pasa ruchu.

Na tym nie koniec. Honda e w wersji wyposażeniowej Advance oferuje także kamerę, która może zastąpić lusterko centralne. Tutaj jednak kierowca ma wybór — może używać wyświetlacza lub tradycyjnego rozwiązania. Na powyższym filmie prezentuję sposób działania tego nietypowego układu. Od razu zaznaczę, wymaga to przyzwyczajenia.

Poznaj ceny Hondy e:

Honda e już w polskich salonach. Znamy ceny elektrycznego modelu

Elektryczna Honda e wygląda świetnie i jest napędzana prądem. Takie połączenie powinno przypaść do gustu fanom nowoczesnych pojazdów. Szkoda tylko,…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes Panamera - czyli o tym, jak raz przywłaszczona nazwa powinna wrócić do prawowitego właściciela Test: Volvo V90 B4 - połączenie wszystkiego, co kojarzy się z marką Nowa Toyota Auris 1.6D-4D TS i 1.2T - test, opinia, spalanie, cena Test: Volkswagen Multivan 6.1 - chce być jak pradziadek. Bulli wysoko postawił poprzeczkę Przez Bawarię na BMW F 850 GS Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? BMW serii 2 Active Tourer 225i - pierwsza jazda Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi: rywal Multivana z mocnym napędem Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Pierwsza jazda nowym Audi A8. Za kierownicą jesteśmy już (prawie) zbędni Ford Grand C-Max (2015) 2.0 TDCI 150 Titanium - test, opinia, spalanie, cena Test: Audi Q2 - w myśl starego porzekadła

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy