Honda e nie ma lusterek, tylko kamery. Japończycy przygotowali kilka ułatwień

Kamery zamiast lusterek bocznych to nie jest nowość, ale Honda e jest pierwszym samochodem na polskim rynku, w którym nie jest to opcja, a standard. Podczas testu japońskiego elektryka mogłem przekonać się, jak to rozwiązanie sprawdza się w praktyce. Zapraszam na film.

Audi e-tron i Lexus ES już wcześniej oferowały kamery zastępujące lusterka, ale w tych modelach jest to opcja. Honda nie daje wyboru. Jeśli chcesz jeździć elektrycznym modelem e, musisz przyzwyczaić się do używania tego nietypowego rozwiązania. Całe szczęście Japończycy przygotowali kilka "patentów", które pozwalają oswoić się z patrzeniem w ekran podczas cofania czy zmiany pasa ruchu.

Na tym nie koniec. Honda e w wersji wyposażeniowej Advance oferuje także kamerę, która może zastąpić lusterko centralne. Tutaj jednak kierowca ma wybór — może używać wyświetlacza lub tradycyjnego rozwiązania. Na powyższym filmie prezentuję sposób działania tego nietypowego układu. Od razu zaznaczę, wymaga to przyzwyczajenia.

Poznaj ceny Hondy e:

Honda e już w polskich salonach. Znamy ceny elektrycznego modelu

Elektryczna Honda e wygląda świetnie i jest napędzana prądem. Takie połączenie powinno przypaść do gustu fanom nowoczesnych pojazdów. Szkoda tylko,…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Aygo X-Cite - test Legendy Autokultu: McLaren. Za kierownicą GT i 720S sprawdzam, na czym polega fenomen tej marki Nowe Renault Kadjar 1,6 dCi 130 4WD i Espace 1,6 TCe EDC 200 - test, opinia, spalanie, cena Test Mercedesa 200D (W124): ma ponad 30 lat, ale i tak mógłbym nim jeździć na co dzień Volvo V60 T6 AWD Inscription: to nie niemieckie marki powinny się obawiać tego kombi Test Audi A6 Allroad 50 TDI: wszechstronne auto z irytującą skazą Volkswagen Amarok Canyon 2,0 TDI 4x4 - test Suzuki Baleno (2016) 1.2 DualJet Elegance - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake - test, opinia, spalanie, cena Honda Civic Tourer (kombi) 1,6 i-DTEC [pierwsza jazda] Mercedes-Benz Vito Furgon 110 CDI [test] Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Pierwsza jazda: Maserati Grecale – zamaskowane spotkanie z najważniejszym modelem w historii marki Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: BMW X5 M50i - żegnamy najlepszego diesla Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Vlog: Kia EV6 AWD – Koreańczycy mogą sporo namieszać Test: Porsche 911 Turbo S – sprawdziłem go na drogach Małopolski Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Pierwsza jazda: nowe BMW Serii 2 Coupe – miało wrócić do korzeni, a zapatrzyło się w większego brata Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu