Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Honda e nie ma lusterek, tylko kamery. Japończycy przygotowali kilka ułatwień

Kamery zamiast lusterek bocznych to nie jest nowość, ale Honda e jest pierwszym samochodem na polskim rynku, w którym nie jest to opcja, a standard. Podczas testu japońskiego elektryka mogłem przekonać się, jak to rozwiązanie sprawdza się w praktyce. Zapraszam na film.

Audi e-tron i Lexus ES już wcześniej oferowały kamery zastępujące lusterka, ale w tych modelach jest to opcja. Honda nie daje wyboru. Jeśli chcesz jeździć elektrycznym modelem e, musisz przyzwyczaić się do używania tego nietypowego rozwiązania. Całe szczęście Japończycy przygotowali kilka "patentów", które pozwalają oswoić się z patrzeniem w ekran podczas cofania czy zmiany pasa ruchu.

Na tym nie koniec. Honda e w wersji wyposażeniowej Advance oferuje także kamerę, która może zastąpić lusterko centralne. Tutaj jednak kierowca ma wybór — może używać wyświetlacza lub tradycyjnego rozwiązania. Na powyższym filmie prezentuję sposób działania tego nietypowego układu. Od razu zaznaczę, wymaga to przyzwyczajenia.

Poznaj ceny Hondy e:

Honda e już w polskich salonach. Znamy ceny elektrycznego modelu

Elektryczna Honda e wygląda świetnie i jest napędzana prądem. Takie połączenie powinno przypaść do gustu fanom nowoczesnych pojazdów. Szkoda tylko,…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW M4 Cabrio Competition przekonało mnie, że warto poznawać swoich idoli Opel Astra Sports Tourer 1,4 Turbo Enjoy - śmierć karawanom [test autokult.pl] Toyota Avensis 2.0 D4-D (2015) - test, opinia, spalanie, cena Test: Mazda CX-5 oraz Mazda 2 - przyszedł czas na zmiany Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 150 Allure - pakowny francuz [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Peugeot 308 SW Hybrid 225 - kombi przyszłości według Peugeota Citroën C4 Grand Picasso Intensive 1,6 e-HDI 115 KM - test Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Toyota Yaris czwartej generacji. Najważniejsza jest hybryda Nowe BMW X5 M50d - test Škoda Octavia - 1.0 TSI pod maską i zestaw nowych akcesoriów Offroad Marcina: Ford Ranger Raptor - jego zawieszenie czyni cuda

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: Mercedes C 220 d 4Matic All-Terrain - jeśli Klasa C, to tylko z tym silnikiem Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Renault Master piwoplan firmy Plandex - bo widelcem nie da się jeść zupy Pierwsza jazda: Kia EV6 GT. Sprawdzam najtańsze 500+ na rynku Test: Volkswagen Taigo - logiczna alternatywa dla Polo, kiedy chcesz wydać 100 tys. zł Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło... Test: Cupra Formentor VZ5 – nowe auto Lewandowskiego