Volkswagen ID.3 z niższą ceną. W Polsce debiutuje wersja Pure Performance

Volkswagen zaprezentował nowy polski cennik elektrycznego ID.3. Auto będące drugim najpopularniejszym elektrykiem koncernu w Polsce niebawem może wskoczyć na fotel lidera. Wszystko dzięki długo oczekiwanej, bazowej wersji Pure, która właśnie dołączyła do oferty.

W ostatnich miesiącach 2020 roku Volkswagen ID.3. królował na europejskich listach sprzedaży aut elektrycznych. Polska nie jest tu wyjątkiem. W elektrycznej gamie koncernu VW niemiecki kompakt ustąpił miejsca jedynie Skodzie Citigo e iV. Najwyraźniej klienci akceptowali relatywnie wysokie ceny, zaczynające się od ponad 156 tys. zł. Teraz będzie taniej, i to zauważalnie.
Oferta Volkswagena na rok 2021 obejmuje 3 warianty modelu ID.3: Pure Performance, Pro i Pro S. różniące się mocą elektrycznego napędu, pojemnością akumulatora i dostępnością poszczególnych wersji wyposażenia. Za najtańsze wydanie trzeba wyłożyć 136 890 zł, a więc zauważalnie mniej niż dotychczas.

Volkswagen ID.3 (2021) - ceny minimalne wersji napędowych:
- Pure Performance 150 KM, 45 kWh — od 136 890 zł
- Pro 145 KM, 58 kWh — od 153 790 zł
- Pro Performance 204 KM, 58 kWh — od 157 490 zł
- Pro S 204 KM, 77 kWh — od 181 990 zł
Zobacz również: Test: Volkswagen ID.4 - na pewno 204 KM? Sprawdziłem to!
Bazowa wersja zapewnia do 351 km zasięgu, Pro pozwoli przejechać już 425 km, a topowy wariant Pro S aż 549 km. Co warte odnotowania Volkswagen ma w planach jeszcze tańszą odmianę Pure, która docelowo ma kosztować poniżej 130 tys. zł. Dołączy do gamy jeszcze w tym roku. Już dziś jednak oferta jest całkiem bogata, szczególnie, gdy przyjrzymy się dostępnym wersjom wyposażenia.

Volkswagen ID.3 (2021) - wersje wyposażenia dla wariantu Pure Performance:
- Pure Performance - od 136 890 — standardowo m.in. ładowanie mocą do 50 kW (DC) i 7,2 kW (AC), reflektory LED, system rozpoznawania znaków drogowych, system Front Assist, czujniki parkowani z przodu i z tyłu, możliwość wyświetlania ekranu smartfona na ekranie multimediów
- Pure Performance City - od 150 190 zł — dodatkowo m.in. nawigacja Discover Pro, indukcyjna ładowarka do smartfona, proaktywny tempomat, skórzana wielofunkcyjna kierownica, podgrzewane fotele przednie
- Pure Performance Max - od 165 090 zł — dodatkowo m.in. reflektory LED Matrix, przyciemniane szyby, dostęp bezkluczykowy, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, tylne światła LED
Pomóż nam tworzyć Autokult!


Polecane przez autora:
- Test: Volkswagen Arteon Shooting Brake eHybrid potrafi spalić mniej niż 2 l/100 km. Ma też inne zalety
- Test: Najsłabsze Porsche Taycan udowadnia, że w przypadku aut elektrycznych mniej znaczy więcej
- Dodge zrobił muscle cara na prąd. Jest mocniejszy od Hellcata
Ten artykuł ma 4 komentarze
Pokaż wszystkie komentarze