Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Vlog: Pierwsze wrażenia po spotkaniu z Oplem Mokką e

Debiutujący właśnie w polskich salonach nowy Opel Mokka to pierwszy taki samochód tej niemieckiej marki. Zapowiada nowy wygląd (co widać), nowy napęd elektryczny (co słychać) i nowy związek z francuskim koncernem PSA (co czuć). Jak takie połączenie wypada w praktyce? Relacjonuję to po pierwszym spotkaniu z autem.

O nowym Oplu Mokka e napisałem już więcej w poniższym tekście. Oglądając film, możecie jeszcze zobaczyć moje pierwsze, spontaniczne wrażenia zebrane po jeździe tym modelem. Nie wiedziałem do końca, czego się po nim spodziewać, więc wiele cech było dla mnie zaskoczeniem. Opisuję zarówno te, które zaskoczyły mnie pozytywnie, jak i negatywnie. W linku poniżej zamieszczam również odnośnik do materiału Mateusza Lubczańskiego o Oplu Crosslandzie, który wspominam w swojej wypowiedzi.

Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego

Nowa Mokka wprowadza Opla w nową erę stylu, technologii oraz – co widać po tej elektrycznej wersji – również napędu. W porównaniu do Crosslanda…

Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu — w cieniu nowej Mokki

Opel Crossland otrzymał nową twarz, kilka usprawnień we wnętrzu i kosmetyczne zmiany w zawieszeniu. Może nie odwraca to sytuacji niemiecko-francuskiego…

Pomóż nam tworzyć Autokult!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 2008 1,6 e-HDI Allure [test] Nowy Opel Astra OPC GTC (2014) - test Test: Audi RS 3 Sportback – odkryłem klasę superkompakt Test: Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech 110 KM - nie może pogodzić się ze zmianą wizerunku. I całe szczęście Jak oszczędna jest hybryda w mieście? Sprawdziłem to na przykładzie Toyoty RAV4 Opel Crossland X 1.2 Turbo: trochę za bardzo francuski Škoda Kodiaq RS: kompletny, ale... dlaczego to RS? Mazda 3 MPS – pociąg do adrenaliny [test autokult.pl] Škoda Octavia Combi 1,2 TSI Elegance [pierwsza jazda autokult.pl] Kia XCeed: uterenowiony hatchback, w którym wygląd nie jest jedyną zaletą Test: Subaru Outback 2.5 – uważaj, o co prosisz, bo jeszcze to dostaniesz Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Volkswagen Arteon Shooting Brake eHybrid potrafi spalić mniej niż 2 l/100 km. Ma też inne zalety Test: BMW 223i Active Tourer – na zlocie fanów BMW M usłyszałem, jaki sens ma to auto Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Alfa Romeo Tonale 1.5 T4 Hybrid nie jest doskonała, ale łatwo jej to wybaczyć Test: Seres 3 - elektryczny i dostępny od ręki