VW Golf GTE - na co komu wtyczka?

Golf GTE to samochód o sportowych aspiracjach, który potrafi być bardzo ekonomiczny.

Samochody hybrydowe typu plug-in są coraz popularniejsze na naszym rynku. Idea takiego rozwiązania zazwyczaj kojarzy się z tanim pokonywaniem codziennych tras po naładowaniu samochodu przez noc. Obecność silnika spalinowego nie ogranicza też kierowcy podczas dłuższych podróży.

VW Golf GTE łączy wszystkie cechy, jakie przychodzą na myśl, kiedy mówimy o hybrydach plug-in, ale dodatkowo ten samochód stara się przekonać do siebie sportowym prowadzeniem i osiągami niemal identycznymi co Golf GTI.

W którym miejscu spotykają się sportowe wrażenia podczas jazdy z ekonomiką codziennej eksploatacji? Zapraszamy do oglądania!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test Lexusa UX 250h AWD. W trasie z Genewy do Mediolanu Test: Nissan Micra 1.0 T-GDI - w gąszczu konkurencji Ford Galaxy 1,6 EcoBoost Ghia - autoszafa [test autokult.pl] Nowe Audi S3 Limousine - test Test: Volkswagen Caddy California - to nie kamper, lecz specjalistyczne narzędzie Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne Audi R8 jako samochód na co dzień? Miałem pięć dni, żeby to sprawdzić Toyota RAV4 Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena Škoda Fabia Combi w wersji Drive: czy zachęca do jazdy? Mercedes-Benz E400 Coupé - test Nissan Juke - ile zostało w nim "dżukowatości"?

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy