Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

VW Golf GTE - na co komu wtyczka?

Golf GTE to samochód o sportowych aspiracjach, który potrafi być bardzo ekonomiczny.

Samochody hybrydowe typu plug-in są coraz popularniejsze na naszym rynku. Idea takiego rozwiązania zazwyczaj kojarzy się z tanim pokonywaniem codziennych tras po naładowaniu samochodu przez noc. Obecność silnika spalinowego nie ogranicza też kierowcy podczas dłuższych podróży.

VW Golf GTE łączy wszystkie cechy, jakie przychodzą na myśl, kiedy mówimy o hybrydach plug-in, ale dodatkowo ten samochód stara się przekonać do siebie sportowym prowadzeniem i osiągami niemal identycznymi co Golf GTI.

W którym miejscu spotykają się sportowe wrażenia podczas jazdy z ekonomiką codziennej eksploatacji? Zapraszamy do oglądania!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: DS 9 to żywy przykład na to jak działa odporność stadna Test: Ford Puma ST-Line X - przemiana, która wyszła lepiej, niż mogłoby się wydawać Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu Test: BMW M850i Cabrio - sztos absolutny Test: Kia e-Niro - mów o niej: normalny samochód Škoda Scala - test długodystansowy: zaglądam do bagażnika Test wideo: Cupra Leon ST E-Hybrid - myśli, że wie lepiej Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - dzień dobry! [test długodystansowy autokult.pl] Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Volkswagen Multivan PanAmericana: pragmatyczna alternatywa dla wszelkiej maści SUV-ów Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali Test wideo: Mercedes EQB – z polskim akcentem

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: Mercedes C 220 d 4Matic All-Terrain - jeśli Klasa C, to tylko z tym silnikiem Test: Ford Grand Tourneo Connect - nie polegaj na pierwszym wrażeniu Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Renault Master piwoplan firmy Plandex - bo widelcem nie da się jeść zupy Pierwsza jazda: Kia EV6 GT. Sprawdzam najtańsze 500+ na rynku Test: Volkswagen Taigo - logiczna alternatywa dla Polo, kiedy chcesz wydać 100 tys. zł Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło... Test: Cupra Formentor VZ5 – nowe auto Lewandowskiego