VW Golf GTE - na co komu wtyczka?

Golf GTE to samochód o sportowych aspiracjach, który potrafi być bardzo ekonomiczny.

Samochody hybrydowe typu plug-in są coraz popularniejsze na naszym rynku. Idea takiego rozwiązania zazwyczaj kojarzy się z tanim pokonywaniem codziennych tras po naładowaniu samochodu przez noc. Obecność silnika spalinowego nie ogranicza też kierowcy podczas dłuższych podróży.

VW Golf GTE łączy wszystkie cechy, jakie przychodzą na myśl, kiedy mówimy o hybrydach plug-in, ale dodatkowo ten samochód stara się przekonać do siebie sportowym prowadzeniem i osiągami niemal identycznymi co Golf GTI.

W którym miejscu spotykają się sportowe wrażenia podczas jazdy z ekonomiką codziennej eksploatacji? Zapraszamy do oglądania!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Captur 1,2 TCe AT Intens [test] Toyota Hilux SR5 3,0 D4D A/T - test Mercedes Klasy V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce Nowy Nissan Note 1,2 Acenta - test Nowy Ford Focus 1,5 EcoBoost & 1,5 TDCi facelifting – pierwsza jazda Toyota GR Supra: wyczekiwana premiera sprawdzona na polskich drogach Polskie GT. Pojechałem Astonem Martinem DBS Superleggera na Wielką Pętlę Bieszczadzką W poszukiwaniu przestrzeni, komfortu i stylu: porównanie dwóch francuskich minivanów Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI - test, opinia, spalanie, cena Mini Clubman Cooper S All4 – mini dla dorosłych Volkswagen Tiguan 1.4 TSI manual Sport & Style R-Line - test, opinia, spalanie, cena Test: Volvo XC60 B4 AWD - w poszukiwaniu spokoju

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów