VW Golf GTE - na co komu wtyczka?

Golf GTE to samochód o sportowych aspiracjach, który potrafi być bardzo ekonomiczny.

Samochody hybrydowe typu plug-in są coraz popularniejsze na naszym rynku. Idea takiego rozwiązania zazwyczaj kojarzy się z tanim pokonywaniem codziennych tras po naładowaniu samochodu przez noc. Obecność silnika spalinowego nie ogranicza też kierowcy podczas dłuższych podróży.

VW Golf GTE łączy wszystkie cechy, jakie przychodzą na myśl, kiedy mówimy o hybrydach plug-in, ale dodatkowo ten samochód stara się przekonać do siebie sportowym prowadzeniem i osiągami niemal identycznymi co Golf GTI.

W którym miejscu spotykają się sportowe wrażenia podczas jazdy z ekonomiką codziennej eksploatacji? Zapraszamy do oglądania!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Lancia Delta 1,9 TwinTurbo Multijet – wojna żeńsko-męska [test autokult.pl] Opel Insignia 2,8 V6 4x4 - oksymoron czy niedaleka przyszłość? [kobiecym okiem][test autokult.pl] Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Audi A3 Limousine 1,8 TFSI S-tronic Ambiente - test Test Lexusa UX 250h AWD. W trasie z Genewy do Mediolanu Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: Škoda Kodiaq Sportline 4x4 2.0 TDI (190 KM) – zabaw się, ale nie przesadzaj Abarth 500C - ukąszony: ostatnie rozdanie [test autokult.pl] SsangYong XLV goni światową czołówkę i kusi nie tylko ceną Citroën Berlingo Multispace XTR 1.6 HDI 100 - test, opinia, spalanie, cena Nowe BMW X4 xDrive 28i - test, opinia, spalanie, cena Nowy Hyundai i10 (2013) - o poziom wyżej [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić