Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości?

Auta elektryczne stają się coraz popularniejsze również na polskich drogach, ale nadal wiele osób ma wątpliwości co do racjonalności ich wyboru. Jeśli już któryś producent ma zrobić sensowne auto elektryczne, to są duże szanse na to, że będzie to Škoda.

Czeski producent w końcu od dawna utrzymuje dużą popularność na rynku nowych aut właśnie za sprawą dobrego dopasowania do polskich realiów. Wychodzi mu to również przy elektromobilności, bo w zeszłym roku najlepiej sprzedającym się autem elektrycznym w Polsce była Škoda Citigo-e iV, a najlepiej sprzedającym się plug-inem Škoda Superb iV.

Czy taki sukces powtórzy pierwszy model tej marki, który nie ma swojego spalinowego odpowiednika? Znalazłem kilka argumentów za, ale i jeden poważny przeciw. Poznasz je w powyższym filmie. Więcej o aucie dowiesz się również z poniższego tekstu.

Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy

Ostatnio dociera do mnie coraz więcej sygnałów utwierdzających mnie w przekonaniu, że koniec świata jest już bliski. Nie, nie chodzi mi o pandemię…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Octavia Scout 2,0 TDI 184 KM DSG – pierwsza jazda Test: Mercedes E 300 de po liftingu - nowe opakowanie, pod skórą bez zmian Lexus RX 450h F Sport: SUV stworzony z myślą o kierowcy Pojedynek hybrydowych crossoverów z Dalekiego Wschodu: Kia Niro vs Toyota C-HR Citroën C4 Picasso (2015) 1.6 THP AT Exclusive - test, opinia, spalanie, cena Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Nissan Qashqai dCi 130 4x4 Tekna - test Mercedes-Benz Klasy X - dzień drugi, ekstremalny Test BMW 745Le xdrive: w wersji hybrydowej urzeka komfortem Nowy Ford Focus ST (2015) - pierwsza jazda [test] Nowy Mini Clubman Cooper S jako pełnoprawny kompakt? Renault Mégane RS Sport2 (2012) - kanarkowy narkotyk [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Offroad Marcina: Fiat Panda Cross - w terenie dwa cylindry to za mało Pierwsza jazda: Audi RS 3. Zabójca plakatów jedzie bokiem Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Offroad Marcina: rajdowa kontra seryjna Toyota Land Cruiser. Sprawdzam różnice Pierwsza jazda: Volkswagen Polo po liftingu - więcej gadżetów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd