Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!

Nowy Citroën ë-C4 jest awangardowy z wyglądu, ma trudną do opisania formę nadwozia i elektryczny napęd. To bez dwóch zdań szalony samochód, ale to samo można było powiedzieć o każdym dobrym aucie tej marki. Czy tak będzie i tym razem?

Nowy Citroën C4 powrócił niedawno na polski rynek jako miks hatchbacka, coupe i crossovera. Pod tym ekstrawagancko narysowanym nadwoziem kryje się zupełnie sensownie rozplanowane wnętrze oraz w dużej mierze dobrze już znane jednostki napędowe, czyli benzynowe 1.2 PureTech oraz wysokoprężne 1.5 BlueHDi.

Tym razem na równych zasadach z nimi oferowany jest również wariant elektryczny. Przy cenie 136 400 zł oferuje on bezemisyjny napęd o mocy 136 KM. Jak wypada to połączenie w praktyce? Odpowiedź znajdziesz w powyższym filmie, a tekst benzynowej wersji Citroëna C4 w poniższym tekście.

Pierwsza jazda: Nowy Citroen C4 jest szalony z wyglądu. Charakter ma dokładnie odwrotny

Proszę nie regulować odbiorników – nowy rywal Golfa, Astry i Corolli naprawdę tak wygląda. Główną kartą przetargową nowego Citroena C4 ma być…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BYD e6 – nowe pojęcie chińszczyzny [pierwsza jazda autokult.pl] Peugeot 2008 - nie nazywajcie go miejskim SUV-em Kamper z kabiną dostawczaka, czy tzw. integra? Każda z opcji ma swoje wady i zalety Ford Ka 1,2 Trend+ - test Mio 685 Spirit [test autokult.pl] Jeep Wrangler Sahara - to nadal Wrangler! Test: Jeep Cherokee z silnikiem GME 2.0 Turbo ma teraz mocny atut. Dosłownie 272-konny Pierwsza jazda ostatnim Volkswagenem Golfem GTI VII. TCR to najlepsza wersja Test: Citroën Berlingo 1.2 PureTech - propozycja dla tych, którzy nie potrzebują SUV-a Toyota Yaris czwartej generacji. Najważniejsza jest hybryda Dacia Lodgy TCe 1,2 (115 KM) Prestige [test autokult.pl] Range Rover Sport 3.0 SDV6: trudno o bardziej wszechstronne auto

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Caddy California - to nie kamper, lecz specjalistyczne narzędzie Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Test: Volkswagen Golf GTI - ty masz moc, a on co innego Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Toyota Camry - Czy klasę japończyka można wymacać? #eksperyment