Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!

Nowy Citroën ë-C4 jest awangardowy z wyglądu, ma trudną do opisania formę nadwozia i elektryczny napęd. To bez dwóch zdań szalony samochód, ale to samo można było powiedzieć o każdym dobrym aucie tej marki. Czy tak będzie i tym razem?

Nowy Citroën C4 powrócił niedawno na polski rynek jako miks hatchbacka, coupe i crossovera. Pod tym ekstrawagancko narysowanym nadwoziem kryje się zupełnie sensownie rozplanowane wnętrze oraz w dużej mierze dobrze już znane jednostki napędowe, czyli benzynowe 1.2 PureTech oraz wysokoprężne 1.5 BlueHDi.

Tym razem na równych zasadach z nimi oferowany jest również wariant elektryczny. Przy cenie 136 400 zł oferuje on bezemisyjny napęd o mocy 136 KM. Jak wypada to połączenie w praktyce? Odpowiedź znajdziesz w powyższym filmie, a tekst benzynowej wersji Citroëna C4 w poniższym tekście.

Pierwsza jazda: Nowy Citroen C4 jest szalony z wyglądu. Charakter ma dokładnie odwrotny

Proszę nie regulować odbiorników – nowy rywal Golfa, Astry i Corolli naprawdę tak wygląda. Główną kartą przetargową nowego Citroena C4 ma być…

Pomóż nam tworzyć Autokult!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Dacia Lodgy 1,5 dCi Prestige - tanio, taniej, najtaniej [test autokult.pl] Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - dzień dobry! [test długodystansowy autokult.pl] Hybryda plug-in w długim dystansie. Witaj, VW Passat GTE Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Renault Master 165 dCi L3H2 - test Test: BMW iX 50, czyli łabędzi śpiew wielkich SUV-ów. Jeśli zostaną, to w takiej formie Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Pojechałem toyotą proace na poligon, by sprawdzić Hiluxa. Na trasach Baja Poland pokazał, co potrafi Nowy Peugeot 508: auto, którym mogę jechać na koniec świata Peugeot 508 SW 2,0 HDI Allure - francuz w Bundeslidze? [test autokult.pl] Audi Q3 - polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl] Dzień dobry Toyoto Prius Plug-in Hybrid! Sprawdzimy, jak bardzo nie potrzebujesz paliwa

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Alfa Romeo Tonale 1.5 T4 Hybrid nie jest doskonała, ale łatwo jej to wybaczyć Test: Seres 3 - elektryczny i dostępny od ręki