Oddaj swój głos - wybierz najlepszy samochód roku 2021 i wygraj 7000 zł na paliwo

Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!

Nowy Citroën ë-C4 jest awangardowy z wyglądu, ma trudną do opisania formę nadwozia i elektryczny napęd. To bez dwóch zdań szalony samochód, ale to samo można było powiedzieć o każdym dobrym aucie tej marki. Czy tak będzie i tym razem?

Nowy Citroën C4 powrócił niedawno na polski rynek jako miks hatchbacka, coupe i crossovera. Pod tym ekstrawagancko narysowanym nadwoziem kryje się zupełnie sensownie rozplanowane wnętrze oraz w dużej mierze dobrze już znane jednostki napędowe, czyli benzynowe 1.2 PureTech oraz wysokoprężne 1.5 BlueHDi.

Tym razem na równych zasadach z nimi oferowany jest również wariant elektryczny. Przy cenie 136 400 zł oferuje on bezemisyjny napęd o mocy 136 KM. Jak wypada to połączenie w praktyce? Odpowiedź znajdziesz w powyższym filmie, a tekst benzynowej wersji Citroëna C4 w poniższym tekście.

Pierwsza jazda: Nowy Citroen C4 jest szalony z wyglądu. Charakter ma dokładnie odwrotny

Proszę nie regulować odbiorników – nowy rywal Golfa, Astry i Corolli naprawdę tak wygląda. Główną kartą przetargową nowego Citroena C4 ma być…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Scirocco 2,0 TSI Perfectline R-Style – pierwsza jazda Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport w trasie [test autokult.pl] Renault Twizy: samochód, którym można wjechać do magazynu Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Pierwszy polski test Volvo S60. U Szwedów bez większych zmian... i bardzo dobrze! Škoda Rapid Spaceback - władca przestrzeni - wideo cz.3 Mercedes Actros - spełniłem marzenie z dzieciństwa Citroën C5 2.0 HDI 160 Exclusive Hydroactive - niewątpliwie francuski [test autokult.pl] Test: 18 rzeczy, których nie wiedziałeś o nowym Mercedesie Klasy S Audi A3 Cabriolet 1,8 TFSI S-Tronic Ambition - test Test: Mercedes-Benz A 250 e – hybryda, której nie opłaca się nie kupić

Popularne w tym tygodniu:

Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Test: BMW 640i GT - najdziwniejsze, ale i najlepsze, jeśli je poznasz Pierwsza jazda. Mazda 3 i CX-30 z nowym silnikiem e-Skyactiv X – ewolucja, która przyniosła wymierne korzyści Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test: Toyota Highlander 2.5 Hybrid - burger, ale taki z dobrej knajpy Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: Hyundai Kona FL - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć Test: Mini Countryman Cooper S All4 - niby jest świetny, ale nic tu nie pasuje Test: Jaguar I-Pace - czy po 3 latach na rynku dalej jest tak atrakcyjny? Test: Ford Grand Tourneo Connect Active - nie potrzebujesz SUV-a Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną