Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Vlog: Volkswagen ID.4 już w Polsce. Nawet jego zasięg robi wrażenie

Ile na jednym ładowaniu przejedzie Volkswagen ID.4? Dane katalogowe wskazują na nawet 523 km, ale ja chciałem znaleźć tę realną wartość. Podczas krótkiego spotkania z tym autem zabrałem je więc na odpowiedni test – zapraszam na film.

Volkswagen ID.4 — vlog

Kompaktowy elektryczny SUV Volkswagena już jest dostępny w Polsce. ID.4, bo o nim mowa, występuje z dwoma rozmiarami akumulatora: 52 kWh netto i 77 kWh netto. Podczas pierwszych jazd mogłem sprawdzić tę drugą, bo to ona pozwala – według danych producenta – na przejechanie nawet 523 km. Deklarowany zasięg testowanej odmiany 1st Max jest jednak trochę mniejszy: 493 km.

W trzy godziny pojechałem z Warszawy do oddalonej o ponad 70 km miejscowości Sucha, gdzie na "szybkiej" stacji doładowałem auto i następnie wróciłem do stolicy. Warto zaznaczyć, że warunki nie były sprzyjające: padał deszcz ze śniegiem, a temperatura wahała się od 1,5 do 4 st. Celsjusza. Jak spisał się ID.4? O tym przekonacie się we vlogu.

Przeczytaj więcej o Volkswagenie ID.4:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka

Volkswagen obiecywał nam rewolucyjną zmianę i choć to ID.3 ją zapowiadał, w pełni przychodzi ona dopiero teraz. Szukasz SUV-a za ok. 200 tys. zł? To…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Renault Koleos 2.0 dCi Initiale Paris – pozorowany przepych Test: Fiat Panda Cross 4x4 po liftingu - daleko mu do doskonałości, ale i tak go pokochasz Test: Opel Combo Life 1.5 diesel - wszystko, czego chcesz od samochodu rodzinnego Jeep Wrangler Rubicon 2,8 CRD - jestem legendą [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Peugeot 308 SW Hybrid 225 - kombi przyszłości według Peugeota Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Samochód nowej generacji czy gadżet? Tesla Model X na polskich drogach Test: BMW M235i Gran Coupe xDrive - żeby go docenić, trzeba zmienić podejście Test: Peugeot 308 PureTech 130 - nie chce się z niego wysiadać Test: BMW iX3, Tesla Model 3 i VW ID.3 w zimie, czyli ile naprawdę przejadą, gdy spada temperatura Audi A1 Sportback 1,4 TFSI S-Line - mały diabeł z Ingolstadt [pierwsza jazda autokult.pl] Nowa Toyota Corolla 1,6 Valvematic Prestige [test]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: Mercedes C 220 d 4Matic All-Terrain - jeśli Klasa C, to tylko z tym silnikiem Test: Ford Grand Tourneo Connect - nie polegaj na pierwszym wrażeniu Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Renault Master piwoplan firmy Plandex - bo widelcem nie da się jeść zupy Pierwsza jazda: Kia EV6 GT. Sprawdzam najtańsze 500+ na rynku Test: Volkswagen Taigo - logiczna alternatywa dla Polo, kiedy chcesz wydać 100 tys. zł Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło... Test: Cupra Formentor VZ5 – nowe auto Lewandowskiego