Vlog: Volkswagen ID.4 już w Polsce. Nawet jego zasięg robi wrażenie

Ile na jednym ładowaniu przejedzie Volkswagen ID.4? Dane katalogowe wskazują na nawet 523 km, ale ja chciałem znaleźć tę realną wartość. Podczas krótkiego spotkania z tym autem zabrałem je więc na odpowiedni test – zapraszam na film.

Volkswagen ID.4 — vlog

Kompaktowy elektryczny SUV Volkswagena już jest dostępny w Polsce. ID.4, bo o nim mowa, występuje z dwoma rozmiarami akumulatora: 52 kWh netto i 77 kWh netto. Podczas pierwszych jazd mogłem sprawdzić tę drugą, bo to ona pozwala – według danych producenta – na przejechanie nawet 523 km. Deklarowany zasięg testowanej odmiany 1st Max jest jednak trochę mniejszy: 493 km.

W trzy godziny pojechałem z Warszawy do oddalonej o ponad 70 km miejscowości Sucha, gdzie na "szybkiej" stacji doładowałem auto i następnie wróciłem do stolicy. Warto zaznaczyć, że warunki nie były sprzyjające: padał deszcz ze śniegiem, a temperatura wahała się od 1,5 do 4 st. Celsjusza. Jak spisał się ID.4? O tym przekonacie się we vlogu.

Przeczytaj więcej o Volkswagenie ID.4:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka

Volkswagen obiecywał nam rewolucyjną zmianę i choć to ID.3 ją zapowiadał, w pełni przychodzi ona dopiero teraz. Szukasz SUV-a za ok. 200 tys. zł? To…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test długodystansowy Nissana Leafa: stary wyjadacz ciągle ma sporo do zaoferowania Renault Clio piątej generacji w pierwszym teście. Słowo klucz to dojrzałość SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Hyundai i30 Fastback N: świetny hothatch w nowym wydaniu Porsche Cayman PDK 2013 - droga zabawka na co dzień [test autokult.pl] Jedyny taki pick-up na świecie. Škoda Mountiaq to dzieło studentów, które pozostanie unikatem Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Citroën C5 2.0 HDI 160 Exclusive Hydroactive - niewątpliwie francuski [test autokult.pl] Komputer na pokładzie, czyli co potrafi system multimedialny w Skodzie Superb Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Citroen C5 Tourer 2,0 HDI Exclusive – Francja elegancja [test autokult.pl] Czy opłaca się jechać szybciej? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volkswagen Golf GTI - klątwa wszechstronności Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić