Vlog: Volkswagen ID.4 już w Polsce. Nawet jego zasięg robi wrażenie

Ile na jednym ładowaniu przejedzie Volkswagen ID.4? Dane katalogowe wskazują na nawet 523 km, ale ja chciałem znaleźć tę realną wartość. Podczas krótkiego spotkania z tym autem zabrałem je więc na odpowiedni test – zapraszam na film.

Volkswagen ID.4 — vlog

Kompaktowy elektryczny SUV Volkswagena już jest dostępny w Polsce. ID.4, bo o nim mowa, występuje z dwoma rozmiarami akumulatora: 52 kWh netto i 77 kWh netto. Podczas pierwszych jazd mogłem sprawdzić tę drugą, bo to ona pozwala – według danych producenta – na przejechanie nawet 523 km. Deklarowany zasięg testowanej odmiany 1st Max jest jednak trochę mniejszy: 493 km.

W trzy godziny pojechałem z Warszawy do oddalonej o ponad 70 km miejscowości Sucha, gdzie na "szybkiej" stacji doładowałem auto i następnie wróciłem do stolicy. Warto zaznaczyć, że warunki nie były sprzyjające: padał deszcz ze śniegiem, a temperatura wahała się od 1,5 do 4 st. Celsjusza. Jak spisał się ID.4? O tym przekonacie się we vlogu.

Przeczytaj więcej o Volkswagenie ID.4:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka

Volkswagen obiecywał nam rewolucyjną zmianę i choć to ID.3 ją zapowiadał, w pełni przychodzi ona dopiero teraz. Szukasz SUV-a za ok. 200 tys. zł? To…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda najnowszym Hyundaiem i30 N. Byliśmy w Korei i testowaliśmy przedprodukcyjny model Audi S7 Sportback – grzeczniej się nie da? [test autokult.pl] Porównanie: Volvo XC40 T3 kontra XC40 T5 Recharge – czy zmieniłbym decyzję? Peugeot 208 1,6 e-HDI Allure - lwi charakter w wersji mini [test autokult.pl] Czy opłaca się jechać szybciej? [test autokult.pl] Nissan Micra N-Sport: usportowiony hatchback dla tych, którzy nie lubią szybko jeździć Audi RS5 - agresja pod kontrolą [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża Fiat Panda 1,3 MultiJet Dynamic - włoski wózek na zakupy [test autokult.pl] Mitsubishi L200 Black Edition: sprawdzam w jakiej formie schodzi ze sceny Pierwsza jazda: Mercedes Klasy E po liftingu - Niemcy promują hybrydy, ale w tym wypadku wezmę największego diesla

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli