Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Vlog: 5 rzeczy o Dacii Spring. To warto wiedzieć o najtańszym elektryku na rynku

Wiemy już, że kosztuje przynajmniej 76 900 zł. Wiemy też, że obecnie auto można tylko wynająć na minuty u jednego z operatorów działających w Warszawie. Ale co jeszcze skrywa Dacia Spring? O tym opowiadam w krótkim vlogu.

Dacia Spring — vlog

Na papierze Dacia Spring nie zachwyca. Napędza ją silnik o mocy 45 KM, przez co auto potrzebuje aż 19 s, by rozpędzić się do 100 km/h. Deklarowany zasięg? Akumulator o pojemności 27,3 kWh nie gwarantuje cudów – 230 km mierzone w homologacji WLTP. A to nie wszystkie kompromisy, na które musiała pójść Dacia, żeby Spring był tak tani.

Jednak czy te kompromisy przeszkadzają na co dzień? Czy faktycznie Spring jest na tyle wolny, że jazda nim jest uciążliwa? I co dobrego skrywa ten mały, taniutki elektryk? Odpowiedzi na te pytania mogłem poznać podczas krótkiego spotkania z pierwszą dacią na prąd. Zapraszam na krótki vlog, gdzie mówię o 5 rzeczach, które warto wiedzieć o tym aucie.

Przeczytaj więcej o Dacii Spring

Dacia Spring wyceniona w Polsce. Tak taniego elektryka jeszcze nie było

Spring to bez wątpienia jedna z najważniejszych premier we współczesnej gamie Dacii. Pierwszy model marki z elektrycznym napędem właśnie wjeżdża do…

Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą

Dacia dotrzymała słowa. Spring to najtańszy elektryk na rynku. Jego twórcy musieli pójść na kompromisy, które w salonie mogą przekreślić to auto w…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nissan Juke 1,2 DIG-T Acenta - test Nowe Volvo S80 T6 AWD Executive - test Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi: koreańczyk po amerykańsku z europejskim silnikiem Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją? Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC: porządny SUV i przeciętny Mercedes Chevrolet Orlando 1,8 Ecotec LTZ - muscle bus [test autokult.pl] Test Škody Superb 2.0 TSI: 272-konna limuzyna pali tyle, co dawniej słaby kompakt Test: Mercedes-AMG GT R i Audi RS 6 na trasie GSMP Limanowa - wyścig górski! Test: Mercedes GLC 300e Coupe - bardzo dobry SUV "poprawiony" na po prostu dobry Nowy Volkswagen Caddy czy Touran – kombivan czy minivan? Test: Toyota Proace City Verso - współpraca z Francuzami wyszła Japończykom na dobre Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair!

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Pierwsza jazda: LEVC VN5 - ma jedną kartę przetargową, która nie ma znaczenia w Polsce Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę?