Oddaj swój głos - wybierz najlepszy samochód roku 2021 i wygraj 7000 zł na paliwo

Vlog: 5 rzeczy o Dacii Spring. To warto wiedzieć o najtańszym elektryku na rynku

Wiemy już, że kosztuje przynajmniej 76 900 zł. Wiemy też, że obecnie auto można tylko wynająć na minuty u jednego z operatorów działających w Warszawie. Ale co jeszcze skrywa Dacia Spring? O tym opowiadam w krótkim vlogu.

Dacia Spring — vlog

Na papierze Dacia Spring nie zachwyca. Napędza ją silnik o mocy 45 KM, przez co auto potrzebuje aż 19 s, by rozpędzić się do 100 km/h. Deklarowany zasięg? Akumulator o pojemności 27,3 kWh nie gwarantuje cudów – 230 km mierzone w homologacji WLTP. A to nie wszystkie kompromisy, na które musiała pójść Dacia, żeby Spring był tak tani.

Jednak czy te kompromisy przeszkadzają na co dzień? Czy faktycznie Spring jest na tyle wolny, że jazda nim jest uciążliwa? I co dobrego skrywa ten mały, taniutki elektryk? Odpowiedzi na te pytania mogłem poznać podczas krótkiego spotkania z pierwszą dacią na prąd. Zapraszam na krótki vlog, gdzie mówię o 5 rzeczach, które warto wiedzieć o tym aucie.

Przeczytaj więcej o Dacii Spring

Dacia Spring wyceniona w Polsce. Tak taniego elektryka jeszcze nie było

Spring to bez wątpienia jedna z najważniejszych premier we współczesnej gamie Dacii. Pierwszy model marki z elektrycznym napędem właśnie wjeżdża do…

Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą

Dacia dotrzymała słowa. Spring to najtańszy elektryk na rynku. Jego twórcy musieli pójść na kompromisy, które w salonie mogą przekreślić to auto w…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Fiat 500 by Gucci 1,2 - jestem młoda, lubię szpan [test autokult.pl] Suzuki Baleno (2016) 1.2 DualJet Elegance - test, opinia, spalanie, cena Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Test: BMW M8 Gran Coupe to najlepsze M w historii. Na złość fanom Ford Edge po liftingu. Stracił nieco charakteru, ale dalej robi wrażenie Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 KM Titanium [test] Ford Fiesta ST-Line i Seat Ibiza FR: porównujemy hatchbacki na ciepło Skoda Octavia Scout 4x4 2,0 TDI DSG - marzenie taty [test autokult.pl] Nowe Audi A6 3,0 TDI BiTurbo i 3,0 TFSI - pierwsza jazda Volkswagen Touareg X-Edition 3,0 TDI V6 4Motion - test Škoda Octavia Laurin & Klement 1,8 TSI 180 KM - test Dacia Logan MCV 1,5 dCi Laureate - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Test: BMW 640i GT - najdziwniejsze, ale i najlepsze, jeśli je poznasz Pierwsza jazda. Mazda 3 i CX-30 z nowym silnikiem e-Skyactiv X – ewolucja, która przyniosła wymierne korzyści Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test: Toyota Highlander 2.5 Hybrid - burger, ale taki z dobrej knajpy Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: Hyundai Kona FL - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć Test: Jaguar I-Pace - czy po 3 latach na rynku dalej jest tak atrakcyjny? Test: Ford Grand Tourneo Connect Active - nie potrzebujesz SUV-a Test: Mini Countryman Cooper S All4 - niby jest świetny, ale nic tu nie pasuje Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną