Vlog: 5 rzeczy o Dacii Spring. To warto wiedzieć o najtańszym elektryku na rynku

Wiemy już, że kosztuje przynajmniej 76 900 zł. Wiemy też, że obecnie auto można tylko wynająć na minuty u jednego z operatorów działających w Warszawie. Ale co jeszcze skrywa Dacia Spring? O tym opowiadam w krótkim vlogu.

Dacia Spring — vlog

Na papierze Dacia Spring nie zachwyca. Napędza ją silnik o mocy 45 KM, przez co auto potrzebuje aż 19 s, by rozpędzić się do 100 km/h. Deklarowany zasięg? Akumulator o pojemności 27,3 kWh nie gwarantuje cudów – 230 km mierzone w homologacji WLTP. A to nie wszystkie kompromisy, na które musiała pójść Dacia, żeby Spring był tak tani.

Jednak czy te kompromisy przeszkadzają na co dzień? Czy faktycznie Spring jest na tyle wolny, że jazda nim jest uciążliwa? I co dobrego skrywa ten mały, taniutki elektryk? Odpowiedzi na te pytania mogłem poznać podczas krótkiego spotkania z pierwszą dacią na prąd. Zapraszam na krótki vlog, gdzie mówię o 5 rzeczach, które warto wiedzieć o tym aucie.

Przeczytaj więcej o Dacii Spring

Dacia Spring wyceniona w Polsce. Tak taniego elektryka jeszcze nie było

Spring to bez wątpienia jedna z najważniejszych premier we współczesnej gamie Dacii. Pierwszy model marki z elektrycznym napędem właśnie wjeżdża do…

Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą

Dacia dotrzymała słowa. Spring to najtańszy elektryk na rynku. Jego twórcy musieli pójść na kompromisy, które w salonie mogą przekreślić to auto w…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

VW Arteon R-Line Edition - na bogato! No prawie... Test: Volkswagen Golf 1.5 eTSI - tak oszczędny, że znów nie uwierzycie Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG vs Mini Cooper S - powrót do przyszłości [test autokult.pl] Peugeot 308 1,6 e-HDI Allure - test Škoda Yeti 1,8 TSI Experience - rozwiązanie optymalne [test autokult.pl] BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Test: Renault Zoe R135 pokazuje, że rozmowy o zasięgu można odłożyć na bok. Są ważniejsze rzeczy Nissan Juke - zdjęcia z testu autokult.pl SsangYong Korando Quartz 4WD - come back [test autokult.pl] Jeep Cherokee Trailhawk V6 3.2 A9 4WD - test Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Test: Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé - lot w kosmos

Popularne w tym tygodniu:

Offroad Marcina: Fiat Panda Cross - w terenie dwa cylindry to za mało Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Offroad Marcina: rajdowa kontra seryjna Toyota Land Cruiser. Sprawdzam różnice Pierwsza jazda: Audi RS 3. Zabójca plakatów jedzie bokiem Pierwsza jazda: Volkswagen Polo po liftingu - więcej gadżetów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd