Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Vlog: 5 rzeczy o Dacii Spring. To warto wiedzieć o najtańszym elektryku na rynku

Wiemy już, że kosztuje przynajmniej 76 900 zł. Wiemy też, że obecnie auto można tylko wynająć na minuty u jednego z operatorów działających w Warszawie. Ale co jeszcze skrywa Dacia Spring? O tym opowiadam w krótkim vlogu.

Dacia Spring — vlog

Na papierze Dacia Spring nie zachwyca. Napędza ją silnik o mocy 45 KM, przez co auto potrzebuje aż 19 s, by rozpędzić się do 100 km/h. Deklarowany zasięg? Akumulator o pojemności 27,3 kWh nie gwarantuje cudów – 230 km mierzone w homologacji WLTP. A to nie wszystkie kompromisy, na które musiała pójść Dacia, żeby Spring był tak tani.

Jednak czy te kompromisy przeszkadzają na co dzień? Czy faktycznie Spring jest na tyle wolny, że jazda nim jest uciążliwa? I co dobrego skrywa ten mały, taniutki elektryk? Odpowiedzi na te pytania mogłem poznać podczas krótkiego spotkania z pierwszą dacią na prąd. Zapraszam na krótki vlog, gdzie mówię o 5 rzeczach, które warto wiedzieć o tym aucie.

Przeczytaj więcej o Dacii Spring

Dacia Spring wyceniona w Polsce. Tak taniego elektryka jeszcze nie było

Spring to bez wątpienia jedna z najważniejszych premier we współczesnej gamie Dacii. Pierwszy model marki z elektrycznym napędem właśnie wjeżdża do…

Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą

Dacia dotrzymała słowa. Spring to najtańszy elektryk na rynku. Jego twórcy musieli pójść na kompromisy, które w salonie mogą przekreślić to auto w…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Citroën Berlingo Multispace XTR 1.6 HDI 100 - test, opinia, spalanie, cena Nowa Toyota Yaris 1,33 Dynamic - test Test wideo: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Nowa Škoda Yeti 1,6 TDI DSG 4x2 Ambition - test Porsche 911 Carrera S Cabriolet (991) PDK Sport Chrono - coupé na miękko [test autokult.pl] Test: BMW X4 M40d po liftingu – komu zależy na śmierci sześciocylindrowego diesla? Seat Ibiza Cupra - test Rolls-Royce Phantom Series II - test, opinia, spalanie, cena Test długodystansowy: Czy Volkswagen ID.3 sprawdzi się jako ten pierwszy elektryk? Test: Saab 99 – cichy bohater, który pokazał nowe oblicze marki i wyznaczał standardy bezpieczeństwa Skoda Octavia Scout 4x4 2,0 TDI DSG - marzenie taty [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Alfa Romeo Tonale 1.5 T4 Hybrid nie jest doskonała, ale łatwo jej to wybaczyć Test: Seres 3 - elektryczny i dostępny od ręki