Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair!

Ford Mustang od zawsze kojarzony był z muskularnym coupe z ogromnym silnikiem V8 pod maską. Dzisiejszy świat staje jednak na głowie i nic nie jest już tym, czym było kiedyś. Mustang Mach-E to najlepszy tego przykład. I wiecie co? Zaczyna mi się to podobać...

Pierwszy elektryczny model Forda to crossover w cenie od 211 do blisko 300 tys. zł. To stanowi pewne wyzwanie, dlatego też Amerykanie wyciągnęli swoje najcięższe działo, ukochany znaczek Mustanga, i obkleili nim całe nadwozie tej elektrycznej nowości. Co z tego wyszło? Czy elektryczny crossover może być Mustangiem? Czy prawdziwy Mustang z silnikiem V8 odchodzi do historii? Jak żyć? Na te wszystkie pytania odpowiada powyższy film.

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu

Prawie każdy elektryk nazywany jest tesla-killerem, tak jak niemal każdy smartfon był nazywany iPhone-killerem. Po krótkim teście Forda Mustanga Mach-E…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: DS 7 Crossback E-Tense 4x4 300 KM - szybko zapomnisz o (pozornie) mocnym napędzie Subaru Forester - leśnik na służbie [test autokult.pl] Nissan Micra 1,2 Tekna - test Audi S3 Sportback quattro S-tronic - test Test: DS 3 Crossback E-Tense to propozycja dla tych, którzy przede wszystkim chcą się wyróżnić Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia SsangYong Korando Quartz 4WD - come back [test autokult.pl] BMW 535d xDrive Gran Turismo - sztuka współczesna [test autokult.pl] Nissan Qashqai ma nowy silnik 1.3 l. To tylko jedna z wielu zmian u Japończyków Audi RS 6 Avant: tak samo szybki, ale bardziej ekscytujący Nowy Volkswagen Sharan (2015) 2.0 TDI DSG - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić