Volkswagen ID.4 - na pewno 204 KM? Sprawdziłem to!

Samochody elektryczne nie są już zjawiskiem egzotycznym na naszych drogach. Producenci prześcigają się między sobą, oferując modele, które mają zachęcić potencjalnych kupców zasięgiem, wyglądem lub ceną. Czym zatem może przyciągnąć do siebie ID.4?

Volkswagen ID.4 — test wideo

ID.4 to kolejny ciekawy samochód elektryczny, który niedawno został zaprezentowany przez Volkswagena. Jest zbudowany na tej samej platformie podłogowej, co jego mniejszy koncernowy brat ID.3. Wizualnie oba te modele są trochę do siebie podobne, zarówno na zewnątrz, jak i w środku, niemniej ID.4 oferuje znacznie więcej miejsca dla kierowcy i pasażerów.

Nasz testowy egzemplarz miał baterię o pojemności 77 kWh oraz silnik o mocy 204 KM.
W tym filmie sprawdziłem dla Was, na jaki realny zasięg może liczyć kierowca ID.4, ile będzie trwać ładowanie oraz jaką faktycznie moc ma ten samochód i czy może się ona zmienić, gdy samochód jest rozładowany.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi RS 4 Avant: geny Porsche wciąż mu służą Land Rover Discovery Sport pozytywnie mnie zaskoczył. Nie jest jednak bez wad Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Volkswagen Golf VI Cabrio 1,4 TSI 160 KM DSG [test] Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Peugeot 308 SW 1,2 e-THP 130 - pierwsza jazda BMW 535d xDrive Gran Turismo - sztuka współczesna [test autokult.pl] Nowy Ford Focus ST 2.0 EcoBoost - test, opinia, spalanie, cena Škoda Roomster 1,4 MPI Ambition - wielozadaniowość i anonimowość [test autokult.pl] Toyota Auris Touring Sports Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI: francuski kombivan na nowo. Teraz jeszcze bardziej osobowy Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Test: Volkswagen Golf GTI - klątwa wszechstronności Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić