Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Volkswagen ID.4 - na pewno 204 KM? Sprawdziłem to!

Samochody elektryczne nie są już zjawiskiem egzotycznym na naszych drogach. Producenci prześcigają się między sobą, oferując modele, które mają zachęcić potencjalnych kupców zasięgiem, wyglądem lub ceną. Czym zatem może przyciągnąć do siebie ID.4?

Volkswagen ID.4 — test wideo

ID.4 to kolejny ciekawy samochód elektryczny, który niedawno został zaprezentowany przez Volkswagena. Jest zbudowany na tej samej platformie podłogowej, co jego mniejszy koncernowy brat ID.3. Wizualnie oba te modele są trochę do siebie podobne, zarówno na zewnątrz, jak i w środku, niemniej ID.4 oferuje znacznie więcej miejsca dla kierowcy i pasażerów.

Nasz testowy egzemplarz miał baterię o pojemności 77 kWh oraz silnik o mocy 204 KM.
W tym filmie sprawdziłem dla Was, na jaki realny zasięg może liczyć kierowca ID.4, ile będzie trwać ładowanie oraz jaką faktycznie moc ma ten samochód i czy może się ona zmienić, gdy samochód jest rozładowany.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 5008 1,6 HDi Style - test Smart EQ Forfour sprawił, że wybaczam mu wszystkie wady. No, prawie wszystkie Test: DS 3 Crossback E-Tense to propozycja dla tych, którzy przede wszystkim chcą się wyróżnić Ford Ranger 3,2 TDCi Wildtrak - universal soldier [pierwsza jazda autokult.pl] Hyundai i20 - nie oceniaj zbyt pochopnie Test wideo: Nissan Micra 1.0 T-GDI - w gąszczu konkurencji Citroën C1 1,0 5d Vitamin - test Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Kia Sportage 2,0 CRDi 184 KM 4WD ATE XL [test autokult.pl] Škoda Octavia - 1.0 TSI pod maską i zestaw nowych akcesoriów Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test Volkswagena Craftera: najwygodniejszy samochód dostawczy pochodzi z Polski

Popularne w tym tygodniu:

Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Volkswagen Arteon Shooting Brake eHybrid potrafi spalić mniej niż 2 l/100 km. Ma też inne zalety Test: BMW 223i Active Tourer – na zlocie fanów BMW M usłyszałem, jaki sens ma to auto Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Alfa Romeo Tonale 1.5 T4 Hybrid nie jest doskonała, ale łatwo jej to wybaczyć Test: Seres 3 - elektryczny i dostępny od ręki