Volkswagen ID.4 - na pewno 204 KM? Sprawdziłem to!

Samochody elektryczne nie są już zjawiskiem egzotycznym na naszych drogach. Producenci prześcigają się między sobą, oferując modele, które mają zachęcić potencjalnych kupców zasięgiem, wyglądem lub ceną. Czym zatem może przyciągnąć do siebie ID.4?

Volkswagen ID.4 — test wideo

ID.4 to kolejny ciekawy samochód elektryczny, który niedawno został zaprezentowany przez Volkswagena. Jest zbudowany na tej samej platformie podłogowej, co jego mniejszy koncernowy brat ID.3. Wizualnie oba te modele są trochę do siebie podobne, zarówno na zewnątrz, jak i w środku, niemniej ID.4 oferuje znacznie więcej miejsca dla kierowcy i pasażerów.

Nasz testowy egzemplarz miał baterię o pojemności 77 kWh oraz silnik o mocy 204 KM.
W tym filmie sprawdziłem dla Was, na jaki realny zasięg może liczyć kierowca ID.4, ile będzie trwać ładowanie oraz jaką faktycznie moc ma ten samochód i czy może się ona zmienić, gdy samochód jest rozładowany.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Rolls-Royce Ghost - tym razem nie chciałem prowadzić Test: Mercedes-Benz A 250 e – hybryda, której nie opłaca się nie kupić Lancia Thema 3,6 V6 Executive - włoszka z amerykańskim rodowodem [test autokult.pl] Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTD TCT Distinctive przy 40 000 km [test autokult.pl] Isuzu D-Max 3,0 TD LS - plan B [test autokult.pl] Hyundai ix35 2,0 CRDi AWD Premium - test Test: Ford Puma ST-Line X - przemiana, która wyszła lepiej, niż mogłoby się wydawać Mercedes-Benz Vito 116 CDI 4Matic Kombi - w starym dobrym stylu [test autokult.pl] Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT - test, opinia, spalanie, cena TomTom XL2 IQ Routes 42 [test autokult.pl] Ford B-MAX 1,0 EcoBoost & 1,6 TDCi Titanium X [pierwsza jazda autokult.pl] Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli