Test wideo: Fiat 500, czyli włoski sposób na samochód, mimo wszystko do miasta?

Segment miejskich maluchów powoli umiera – to nie tylko kwestia tego, że stają się one coraz droższe, ale też zmieniają się preferencje mieszkańców. Fiat jednak wierzy, że w miastach ciągle jest miejsce na auta. Inaczej nie pokazałby nowego modelu 500.

Elektryczny Fiat 500 (2021) - test wideo

Choć wygląd na to nie wskazuje, zmieniło się naprawdę sporo. Po pierwsze, nowy Fiat 500 nie jest już produkowany w Tychach – teraz wyjeżdża z Turynu. Po drugie, do wyboru są tylko dwie wersje: elektryczna lub elektryczna. Tak, dobrze czytacie, Fiat 500 stał się autem wyłącznie na prąd i w ten sposób Włosi chcą pokazać, że kultowy model został dostosowany do dzisiejszych realiów.

Właśnie – ale czy na pewno został? Postanowiłem to sprawdzić. Skoro Fiat 500 od zawsze był samochodem miejskim, to jego nowa wersja powinna odpowiadać na wszystkie argumenty za tym, by jednak z auta w mieście zrezygnować. Czy się udało? O tym przekonacie się, oglądając powyższy film.

Przeczytaj więcej o Fiacie 500:

Nowy Fiat 500 oficjalnie. Ma 320 km zasięgu, ale tani nie jest

Po pierwszych fotografiach przyszedł czas na konkretne informacje. Nowy Fiat 500 z elektrycznym napędem nie ma już przed nami żadnych tajemnic. Znamy…

Elektryczny Fiat 500 już tylko za pół worka pieniędzy. Nowe wersje pojawiły się w cenniku

Elektryczny Fiat 500 zadebiutował w 2020 roku. Zachwycił wszystkich wyglądem i rozczarował ceną. Początkowo dostępna była bowiem tylko topowa wersja…

Fiat 500 Electric 3+1 nie ma sensu i właśnie dlatego jest wspaniały

Małe drzwiczki ułatwiające dostęp do tylnej kanapy zamontowane z prawej strony nadwozia to główna atrakcja Fiata 500 Electric w wersji 3+1. Detal,…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Yaris II vs. Toyota Yaris III - test Test: Kia Stinger GT 3.3 V6 – było dobrze, a jest jeszcze lepiej. Czy klienci to docenią? Test: Hyundai i30 N i Toyota Yaris GRMN - czy to już kultowe hot hatche? Renault Talisman 1.6 TCe150 4Control - test, opinia, spalanie, cena Sprawdzamy nowe BMW M2 na Hungaroringu Lamborghini Huracán LP640-4 VOS – test, opinia, spalanie, cena Ostatnia podróż: żegnamy Bentleya Continentala GT Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Citroën C1 1,0 5d Vitamin - test Test: Opel Insignia Grand Sport 2.0 200 KM 9AT - tradycjonaliści będą zadowoleni Hyundai i30 - legalna kawiarnia w czasach pandemii VW Golf 8 kontra Škoda Octavia IV: bratobójcza walka w pięciu rundach

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy