Test wideo: Fiat 500, czyli włoski sposób na samochód, mimo wszystko do miasta?

Segment miejskich maluchów powoli umiera – to nie tylko kwestia tego, że stają się one coraz droższe, ale też zmieniają się preferencje mieszkańców. Fiat jednak wierzy, że w miastach ciągle jest miejsce na auta. Inaczej nie pokazałby nowego modelu 500.

Elektryczny Fiat 500 (2021) - test wideo

Choć wygląd na to nie wskazuje, zmieniło się naprawdę sporo. Po pierwsze, nowy Fiat 500 nie jest już produkowany w Tychach – teraz wyjeżdża z Turynu. Po drugie, do wyboru są tylko dwie wersje: elektryczna lub elektryczna. Tak, dobrze czytacie, Fiat 500 stał się autem wyłącznie na prąd i w ten sposób Włosi chcą pokazać, że kultowy model został dostosowany do dzisiejszych realiów.

Właśnie – ale czy na pewno został? Postanowiłem to sprawdzić. Skoro Fiat 500 od zawsze był samochodem miejskim, to jego nowa wersja powinna odpowiadać na wszystkie argumenty za tym, by jednak z auta w mieście zrezygnować. Czy się udało? O tym przekonacie się, oglądając powyższy film.

Przeczytaj więcej o Fiacie 500:

Nowy Fiat 500 oficjalnie. Ma 320 km zasięgu, ale tani nie jest

Po pierwszych fotografiach przyszedł czas na konkretne informacje. Nowy Fiat 500 z elektrycznym napędem nie ma już przed nami żadnych tajemnic. Znamy…

Elektryczny Fiat 500 już tylko za pół worka pieniędzy. Nowe wersje pojawiły się w cenniku

Elektryczny Fiat 500 zadebiutował w 2020 roku. Zachwycił wszystkich wyglądem i rozczarował ceną. Początkowo dostępna była bowiem tylko topowa wersja…

Fiat 500 Electric 3+1 nie ma sensu i właśnie dlatego jest wspaniały

Małe drzwiczki ułatwiające dostęp do tylnej kanapy zamontowane z prawej strony nadwozia to główna atrakcja Fiata 500 Electric w wersji 3+1. Detal,…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Hyundai Kona FL - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć Peugeot 308 1,6 THP Allure - test BMW 118i (F20) Sport Line M/T - mieszane uczucia [test autokult.pl] Test: Mercedes-Benz Klasy V 300d 4Matic - wydanie drugie, luksusowe Lancia Ypsilon S 1,2 Momo Design - test Testy autokult.pl w roku 2012 - przeżyjmy to jeszcze raz Peugeot 308 1,6 e-HDI Allure - test Mercedes-Benz Klasy V250d AMG Line - test vana biznesowego BMW M135i sDrive - test Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Jeździłem elektryczną ciężarówką Volvo FE. Nie zamieniłbym jej na diesla Test Opla Corsy 1.2 Turbo 130 KM: pięć powodów, dlaczego jest lepsza od bliźniaczego Peugeota 208

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Test: Volkswagen Golf GTI - klątwa wszechstronności Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić