Test wideo: Fiat 500, czyli włoski sposób na samochód, mimo wszystko do miasta?

Segment miejskich maluchów powoli umiera – to nie tylko kwestia tego, że stają się one coraz droższe, ale też zmieniają się preferencje mieszkańców. Fiat jednak wierzy, że w miastach ciągle jest miejsce na auta. Inaczej nie pokazałby nowego modelu 500.

Elektryczny Fiat 500 (2021) - test wideo

Choć wygląd na to nie wskazuje, zmieniło się naprawdę sporo. Po pierwsze, nowy Fiat 500 nie jest już produkowany w Tychach – teraz wyjeżdża z Turynu. Po drugie, do wyboru są tylko dwie wersje: elektryczna lub elektryczna. Tak, dobrze czytacie, Fiat 500 stał się autem wyłącznie na prąd i w ten sposób Włosi chcą pokazać, że kultowy model został dostosowany do dzisiejszych realiów.

Właśnie – ale czy na pewno został? Postanowiłem to sprawdzić. Skoro Fiat 500 od zawsze był samochodem miejskim, to jego nowa wersja powinna odpowiadać na wszystkie argumenty za tym, by jednak z auta w mieście zrezygnować. Czy się udało? O tym przekonacie się, oglądając powyższy film.

Przeczytaj więcej o Fiacie 500:

Nowy Fiat 500 oficjalnie. Ma 320 km zasięgu, ale tani nie jest

Po pierwszych fotografiach przyszedł czas na konkretne informacje. Nowy Fiat 500 z elektrycznym napędem nie ma już przed nami żadnych tajemnic. Znamy…

Elektryczny Fiat 500 już tylko za pół worka pieniędzy. Nowe wersje pojawiły się w cenniku

Elektryczny Fiat 500 zadebiutował w 2020 roku. Zachwycił wszystkich wyglądem i rozczarował ceną. Początkowo dostępna była bowiem tylko topowa wersja…

Fiat 500 Electric 3+1 nie ma sensu i właśnie dlatego jest wspaniały

Małe drzwiczki ułatwiające dostęp do tylnej kanapy zamontowane z prawej strony nadwozia to główna atrakcja Fiata 500 Electric w wersji 3+1. Detal,…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI pokazuje hybrydom, gdzie ich miejsce Nowa Toyota Yaris z polską hybrydą to auto tak dobre, że może zagrozić Corolli Ford Edge 2.0 TDCi (2016) - test, opinia, spalanie, cena Mazda 6 Sport Kombi 2,0 Sky-G SkyEnergy [test autokult.pl] Porsche Panamera Sport Turismo Turbo vs Audi RS 6 Avant. Starcie dwóch super-kombi Lego Technic Land Rover Defender: uczta dla (wewnętrznego) 12-latka Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Skoda Superb: bagażnik do zadań specjalnych Nowa Škoda Octavia Scout 2.0 TDI - test Test: Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Ford Fiesta Vignale to nie jest samochód, który kupujesz z rosądkiem. Tutaj liczą się zachcianki

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Pierwsza jazda: BMW iX M60 - jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę"