Test wideo: Fiat 500, czyli włoski sposób na samochód, mimo wszystko do miasta?

Segment miejskich maluchów powoli umiera – to nie tylko kwestia tego, że stają się one coraz droższe, ale też zmieniają się preferencje mieszkańców. Fiat jednak wierzy, że w miastach ciągle jest miejsce na auta. Inaczej nie pokazałby nowego modelu 500.

Elektryczny Fiat 500 (2021) - test wideo

Choć wygląd na to nie wskazuje, zmieniło się naprawdę sporo. Po pierwsze, nowy Fiat 500 nie jest już produkowany w Tychach – teraz wyjeżdża z Turynu. Po drugie, do wyboru są tylko dwie wersje: elektryczna lub elektryczna. Tak, dobrze czytacie, Fiat 500 stał się autem wyłącznie na prąd i w ten sposób Włosi chcą pokazać, że kultowy model został dostosowany do dzisiejszych realiów.

Właśnie – ale czy na pewno został? Postanowiłem to sprawdzić. Skoro Fiat 500 od zawsze był samochodem miejskim, to jego nowa wersja powinna odpowiadać na wszystkie argumenty za tym, by jednak z auta w mieście zrezygnować. Czy się udało? O tym przekonacie się, oglądając powyższy film.

Przeczytaj więcej o Fiacie 500:

Nowy Fiat 500 oficjalnie. Ma 320 km zasięgu, ale tani nie jest

Po pierwszych fotografiach przyszedł czas na konkretne informacje. Nowy Fiat 500 z elektrycznym napędem nie ma już przed nami żadnych tajemnic. Znamy…

Elektryczny Fiat 500 już tylko za pół worka pieniędzy. Nowe wersje pojawiły się w cenniku

Elektryczny Fiat 500 zadebiutował w 2020 roku. Zachwycił wszystkich wyglądem i rozczarował ceną. Początkowo dostępna była bowiem tylko topowa wersja…

Fiat 500 Electric 3+1 nie ma sensu i właśnie dlatego jest wspaniały

Małe drzwiczki ułatwiające dostęp do tylnej kanapy zamontowane z prawej strony nadwozia to główna atrakcja Fiata 500 Electric w wersji 3+1. Detal,…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda BMW Z4 E89 sDrive35is M-Sport - test Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Renault Captur 1,2 TCe AT Intens [test] Nissan Qashqai ma nowy silnik 1.3 l. To tylko jedna z wielu zmian u Japończyków Volkswagen Golf VII R DSG - test Audi RS 4 Avant: geny Porsche wciąż mu służą Test Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé. Gdy musisz mieć wszystko Renault Kadjar dCi 130 4x4 BOSE - test, opinia, spalanie, cena Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost - 50 lat czekania Test wideo: Volvo XC40 P8 Recharge - pierwsze auto nowej ery u Szwedów Renault Master dCi 130: sprawdzam mistrza w swojej klasie

Popularne w tym tygodniu:

Test: Maybach GLS 600 – możesz ubrać skarpety do sandałów Test: Volkswagen T-Roc Style 1.5 TSI - jeśli chcesz kupić Golfa VII, którego już nie ma Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Na prądzie na koniec Polski Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: VW Caddy California - mikrokamper dla dwóch osób Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy