Test: Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę?

Pojawienie się hybrydy plug-in to już raczej zjawisko nieuniknione, ale czy takie rozwiązanie będzie miało wpływ na skuteczność napędu na cztery koła? W tym filmie pokażę wam, jakie mogą być oblicza takich zmian.

Jeep Wrangler 4xe — test wideo

Jeep Wrangler od dekad kojarzony jest z ikoną auta terenowego. Jest popularną bazą do konkretnych przeróbek i udoskonaleń przez miłośników jazdy w terenie. Czy taki samochód zachowa swój charakter, kiedy zyska napęd hybrydowy typu plug-in?

Oznaczenie 4xe pojawiło się już w innych modelach Jeepa, gdzie napęd na 4 koła realizowany był przez silniki elektryczne na tylnej osi, natomiast za napęd przedniej odpowiadał silnik spalinowy. We Wranglerze na takie rozwiązanie nie było szans, bo to odebrałoby mu dzielność terenową, z której ten model słynie.

Gdzie zatem umieszczone są silniki elektryczne? Czy napęd elektryczny ułatwia jazdę w terenie? Tego dowiecie się z filmu, który nagrałem podczas prezentacji Jeepa Wranglera 4xe.

Przeczytaj tekst z pierwszych jazd Jeepem Wranglerem 4xe:

Pierwsza jazda: Jeep Wrangler 4xe — najpierw jest błoga cisza, potem przychodzi strach

Możemy machać rękami i tupać nogami, ale elektryfikacja zatacza coraz szersze kręgi. Jej efektem jest nowy Jeep Wrangler 4xe. W pierwszej chwili…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test klasyka: Mazda RX-7 - wirujący tłok zakręcił mi w głowie Chevrolet Cruze 2,0 VCDi LS – diabeł tkwi w szczegółach [test autokult.pl] Kia Sportage 1.7 CRDI (2016) - godny następca wielkiego hitu? Mitsubishi Outlander 2,0 MIVEC Instyle Navi 4WD CVT [pierwsza jazda autokult.pl] Mazda 2 na rok 2020, czyli jak unijne przepisy zabijają małe auta Test: Mercedes-AMG GT R i Audi RS 6 na trasie GSMP Limanowa - wyścig górski! Kia Soul FL 1,6 XL - z dedykacją dla młodych [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Volkswagen ID.3 zaczyna coś nowego, ale najważniejsze dopiero przed nami Hyundai Grand Santa Fe 2,2 CRDi Platinum - test Nowy Ford Fiesta ST. Ma 3 cylindry, ale nie ma to najmniejszego znaczenia Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Pierwszy test Hondy HR-V Sport. Więcej w niej sportu niż na to wygląda

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Pierwsza jazda: DS 4 to samochód, który kupisz oczami. Albo wcale Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Test: Volkswagen ID.4 zmieni twoje myślenie o elektrykach. Tak, Niemcom się udało Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Nissan Qashqai - z jednym dużym "ale" 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza