Test: Toyota Camry - czy klasę japończyka można wymacać? #eksperyment

Toyota Camry zadebiutowała w 1982 roku. Obecnie na rynku dostępna jest dziewiąta generacja tego modelu, która jest w sprzedaży od 2017 roku. W tym filmie przekonacie się, czy łatwo jest poznać samochód, będąc w środku z zasłoniętymi oczami.

Toyota Camry — test wideo

Duży sedan Toyoty jest bardzo popularny w USA. Od 1997 roku jest najchętniej kupowanym samochodem osobowym. W Europie model Camry również był bardzo popularny, ale w pewnym momencie pojawiły się nad nim czarne chmury i na 15 lat zniknął z oferty salonów.

Po 4 latach od wielkiego powrotu można by stwierdzić, że facelifting nie jest potrzebny, jednak Toyota zdecydowała się na wprowadzenie zmian, które w tym przypadku są dość symboliczne jeśli chodzi o wygląd. W środku zmieniło się więcej, ale nadal ciężko tu mówić o rewolucji. Po prostu przyszedł czas, aby Camry zyskało wspólny mianownik z resztą oferowanych modeli.

W tym filmie przybliżę wam zasięg faceliftingu oraz przeprowadzę mały eksperyment z udziałem widzów. Czy mając zasłonięte oczy, poznają, w jakim aucie się znajdują? Zapraszam do oglądania!

Przeczytaj test Toyoty Camry sprzed faceliftingu:

Test: Toyota Camry jest sensacyjnie oszczędna. Poza tym poprawna

W rozmowie z pewnym taksówkarzem na temat nowej Toyoty Camry usłyszałem: "jeśli będzie paliła o 2 litry więcej niż hybrydowa Corolla, to warto ją…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot Expert Tepee 2,0 HDi Active L2 - van uniwersalny? [test autokult.pl] Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Toyota Corolla na dystansie 2000 km. Ile benzyny zużywa nowy sedan z napędem hybrydowym? Pojechałem toyotą proace na poligon, by sprawdzić Hiluxa. Na trasach Baja Poland pokazał, co potrafi Test: Mercedes E 300 de po liftingu - nowe opakowanie, pod skórą bez zmian Test: Toyota Land Cruiser - jak zabraknie pokory, to napędy nie pomogą Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo - wystarczająco dobrze to czasem doskonale Honda Jazz 1.3 i-VTEC i Honda HR-V 1.6 i-DTEC - test, opinie, spalanie, cena Renault Kadjar dCi 130 4x4 BOSE - test, opinia, spalanie, cena Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa Nowa Toyota Auris 1.2 Multidrive S - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Pierwsza jazda: DS 4 to samochód, który kupisz oczami. Albo wcale Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Test: Volkswagen ID.4 zmieni twoje myślenie o elektrykach. Tak, Niemcom się udało Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Nissan Qashqai - z jednym dużym "ale" 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza