Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron z bliska - przewaga dzięki… przestrzeni

Po Škodzie Enyaq i Volkswagenie ID.4 przyszedł czas na kolejne wcielenie elektrycznej konstrukcji. Q4 e-tron dzięki akumulatorowi umieszczonemu w podłodze może konkurować przestrzenią z Q7, choć jest zaledwie kompaktowym SUV-em.

Audi Q4 e-tron może zachwycić nie tylko przestrzenią w kabinie, ale i niezłym zasięgiem. Bazowe egzemplarze z napędem na tylną (!) oś mogą przejechać ok. 350 km. Mocniejsze (a co za tym idzie droższe) samochody mają większy akumulator, a w topowej wersji drugi silnik elektryczny. W takim wypadku zasięg to ok. 500 km.

Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron — twój kolejny (elektryczny) SUV

Teoretycznie kompaktowy pod względem rozmiarów, ale miażdżący klasyczne auta pod względem przestrzeni wewnątrz. Robi też wrażenie niskim zużyciem…

Audi radzi sobie dobrze w długich trasach nie tylko z racji potężnego akumulatora, ale też niskiego zużycia energii. Pierwsze jazdy po drogach podmiejskich wskazały, że zużycie może spaść nawet poniżej 15 kWh na 100 km, co plasuje audi wśród takich modeli jak np. elektryczny fiat 500!

Czego można się jeszcze spodziewać po elektrycznym SUV-ie Audi? O tym w powyższym filmie z pierwszych jazd tych samochodem!

Pomóż nam tworzyć Autokult!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Citigo Monte Carlo 1,0 MPI 75 KM - test Fiat Panda III 1,3 MultiJet II Lounge - filletcar [test autokult.pl] Test Jaguara XE po liftingu: można go kupić ze względu na sam wygląd BMW 218d Active Tourer Luxury Line - test Mercedes Klasy V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce Pierwsza jazda Škodą Kodiaq RS: więcej wszystkiego... poza sportem Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline - test Legendy Autokultu: McLaren. Za kierownicą GT i 720S sprawdzam, na czym polega fenomen tej marki Volvo V60 T6 AWD Inscription: to nie niemieckie marki powinny się obawiać tego kombi Isuzu D-Max 2.5 TD LSX z namiotem Roof Lodge - test, opinia, spalanie, cena Test: Škoda Octavia iV - królowa flot zelektryfikowana Vlog: Kia EV6 AWD – Koreańczycy mogą sporo namieszać

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Alfa Romeo Tonale 1.5 T4 Hybrid nie jest doskonała, ale łatwo jej to wybaczyć Test: Seres 3 - elektryczny i dostępny od ręki