Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron z bliska - przewaga dzięki… przestrzeni

Po Škodzie Enyaq i Volkswagenie ID.4 przyszedł czas na kolejne wcielenie elektrycznej konstrukcji. Q4 e-tron dzięki akumulatorowi umieszczonemu w podłodze może konkurować przestrzenią z Q7, choć jest zaledwie kompaktowym SUV-em.

Audi Q4 e-tron może zachwycić nie tylko przestrzenią w kabinie, ale i niezłym zasięgiem. Bazowe egzemplarze z napędem na tylną (!) oś mogą przejechać ok. 350 km. Mocniejsze (a co za tym idzie droższe) samochody mają większy akumulator, a w topowej wersji drugi silnik elektryczny. W takim wypadku zasięg to ok. 500 km.

Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron — twój kolejny (elektryczny) SUV

Teoretycznie kompaktowy pod względem rozmiarów, ale miażdżący klasyczne auta pod względem przestrzeni wewnątrz. Robi też wrażenie niskim zużyciem…

Audi radzi sobie dobrze w długich trasach nie tylko z racji potężnego akumulatora, ale też niskiego zużycia energii. Pierwsze jazdy po drogach podmiejskich wskazały, że zużycie może spaść nawet poniżej 15 kWh na 100 km, co plasuje audi wśród takich modeli jak np. elektryczny fiat 500!

Czego można się jeszcze spodziewać po elektrycznym SUV-ie Audi? O tym w powyższym filmie z pierwszych jazd tych samochodem!

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie Grandland X - serwujemy SUV-owi Opla próby w wersji "grand" Toyota Hilux 2.4 D-4D (150 KM) Selection 50th: udomowienie pick-upa Test Peugeota 208 GT-line: trzeba się w nim zakochać, bo w pojedynku "na punkty" zostaje w tyle Volkswagen Golf VII Variant 2,0 TDI Highline [pierwsza jazda autokult.pl] Nowy Volkswagen Touareg V8 4.2 TDI - pierwsza jazda Suzuki Grand Vitara 2,4 VVT - tylko makijaż [test autokult.pl] Porsche 911 GT2 RS: samochód ostateczny Jazda Cuprą Atecą: nowa marka, nowy segment Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Audi A4 allroad quattro 2,0 TFSI S-tronic - pośrodku potrzeb [test autokult.pl] Test: Toyota Land Cruiser - jak zabraknie pokory, to napędy nie pomogą

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd