Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron z bliska - przewaga dzięki… przestrzeni

Po Škodzie Enyaq i Volkswagenie ID.4 przyszedł czas na kolejne wcielenie elektrycznej konstrukcji. Q4 e-tron dzięki akumulatorowi umieszczonemu w podłodze może konkurować przestrzenią z Q7, choć jest zaledwie kompaktowym SUV-em.

Audi Q4 e-tron może zachwycić nie tylko przestrzenią w kabinie, ale i niezłym zasięgiem. Bazowe egzemplarze z napędem na tylną (!) oś mogą przejechać ok. 350 km. Mocniejsze (a co za tym idzie droższe) samochody mają większy akumulator, a w topowej wersji drugi silnik elektryczny. W takim wypadku zasięg to ok. 500 km.

Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron — twój kolejny (elektryczny) SUV

Teoretycznie kompaktowy pod względem rozmiarów, ale miażdżący klasyczne auta pod względem przestrzeni wewnątrz. Robi też wrażenie niskim zużyciem…

Audi radzi sobie dobrze w długich trasach nie tylko z racji potężnego akumulatora, ale też niskiego zużycia energii. Pierwsze jazdy po drogach podmiejskich wskazały, że zużycie może spaść nawet poniżej 15 kWh na 100 km, co plasuje audi wśród takich modeli jak np. elektryczny fiat 500!

Czego można się jeszcze spodziewać po elektrycznym SUV-ie Audi? O tym w powyższym filmie z pierwszych jazd tych samochodem!

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Focus 1,5 EcoBoost Titanium vs. Seat Leon FR 1,8 TSI DSG - test Mercedes Klasy V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce Renault Master laweta - zobacz, ile można oszczędzić! Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Nowa Toyota Yaris kontra poprzednik: 5 najważniejszych różnic (AutokultVLOG) BMW X4 xDrive 30d - test Citroën Grand C4 Picasso - dom na czterech kołach [test autokult.pl] McLaren 720S Spider: nic już nie jest niemożliwe Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Black Edition - test, opinia, spalanie, cena Nowa Honda CR-V (2015) 1.6 i-DTEC 160 AT9 - pierwsza jazda Pierwsza jazda: nowe oblicze Toyoty Hilux, a co z charakterem? Volvo V60 Plug-In Hybrid Summum - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Pierwsza jazda: DS 4 to samochód, który kupisz oczami. Albo wcale Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Test: Volkswagen ID.4 zmieni twoje myślenie o elektrykach. Tak, Niemcom się udało Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Nissan Qashqai - z jednym dużym "ale" 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza