Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

830 KM z wolnossącego V12 w 2021 roku. Twórca silnika Ferrari 812 Competizione zdradza swoje triki Silnik w Ferrari 296 GTB to pierwsze V6 tej marki. Jego twórca odsłania nam wszystkie kulisy i tajemnice 18-latek wyprzedził ich i wcisnął hamulec. Ewelina Wiercioch mówi, jakiej chce kary "Cały świat motoryzacyjny stoi na głowie". O małych autach i nadchodzących latach mówi Thomas Schäfer, szef Škody Wywiad-rzeka z Sobiesławem Zasadą. Polska legenda nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa Polski akcent w świecie Porsche. Thomas Stopka: Bez SUV-ów być może marka już by nie istniała Fabryka e-paliwa na końcu świata. Porsche zdradza mi plan ocalenia silników spalinowych Twórcy hybrydowego Maserati Levante: "Elektryfikacja to sukces, który daje nam nowe możliwości" "Był taki moment, kiedy moja idealistyczna wizja tego świata trochę się złamała". Wywiad z Gosią Rdest Natura-lnie 4x4 chcą zmienić oblicze offroadu. Pogodzić je z prawem i środowiskiem Mała polska firma robi zabezpieczenia do kół, które nie tylko działają, ale posłużą latami Wywiad z szefem Mini w Europie. Pierre Jalady o przyszłości marki i samochodów w miastach

Popularne w tym tygodniu:

Premiera Rolls-Royce'a Ghost Black Badge. Piotr Fus zdradził mi, kto kupuje te auta By wystartować w Barbórce, została kaskaderką. Ganczi mówi, czego potrzebujesz, by spełniać marzenia