Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Volkswagen T4 z najważniejszą misją w karierze. Polak ratuje nim ludzi w Ukrainie "Robiliśmy dobre, ale nudne auta". Szef designu Toyoty szczerze o starszych i przyszłych modelach marki Luca de Meo o przyszłości Alpine. Zdradził mi "El Plan" na Formułę 1 i… auta drogowe "Jeśli chcemy więcej mocy, potrzebujemy więcej cylindrów". Joachim Kunz z Mazdy zdradza kulisy rzędowych "szóstek" Natura-lnie 4x4 chcą zmienić oblicze offroadu. Pogodzić je z prawem i środowiskiem Rozmawiamy z Horacio Paganim o Argentynie, Zondzie i autach elektrycznych. "Ukształtowali mnie rodzice i wojna" "Stawiamy na elektromobilność, ale nie wycofujemy Mustanga". O przyszłości Forda z prezesem Piotrem Pawlakiem Włosi tłumaczą, o co chodzi z Ferrari 296 GTB. "To nigdy nie miało być nowe Dino" "Kierowcy DS-ów już nie machają do siebie". Szefowa marki mówi mi, na ile mogą na rynku premium Wywiad: Kuba Przygoński o przesiadce z motocykla do samochodu i różnicach w technice jazdy Co czeka Polskę, gdy zostaną tylko elektryki? Z prezesem VGP o autach używanych, miliardach do zgarnięcia i węglu "Klienci nie mają wyboru i długo nie będą go mieć". Rynek motoryzacyjny w 2022 r.