Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Twórcy BMW M3 i M4 w szczerym wywiadzie. "Jesteśmy trochę świrnięci" BlaBlaCar to sposób na oszczędzanie. Rozmawiam z Olgierdem Szyłejko o nagłym wzroście przejazdów "Polityka rabatowa jest prosta: zero rabatów". Wywiad z Grzegorzem Zalewskim, szefem marki Dacia na terytorium East Škoda Enyaq Coupé oczami szefa elektrycznych samochodów Škody. Dla Czechów to już wielki sukces "Pamięć nigdy nie zginęła". Marella Rivolta-Zagato wspomina wielką włoską motoryzację i zdradza, jak ją odbuduje Enrico Fumia w szczerym wywiadzie. Po latach współtwórca Multipli ujawnia prawdę o pracy dla Fiata w latach 90. Spowiedź twórcy elektrycznego Megane. "Pierwsza myśl: jak my do cholery to zrobimy?!" Szef Škody: "Powrót do normy w drugiej połowie roku". Podaje też datę, po której nie będzie już tanich aut Rozmawiamy z Horacio Paganim o Argentynie, Zondzie i autach elektrycznych. "Ukształtowali mnie rodzice i wojna" Setki zawodników wybierają Fabię. Wiemy, dlaczego Škoda jest rajdowym hitem Co czeka Polskę, gdy zostaną tylko elektryki? Z prezesem VGP o autach używanych, miliardach do zgarnięcia i węglu Wywiad: Kuba Przygoński o przesiadce z motocykla do samochodu i różnicach w technice jazdy