Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Pierwsze wrażenia: Volkswagen ID.5, czyli elektryczny SUV coupé z bliska

Zainteresowanie SUV-ami w stylu coupé cały czas mobilizuje producentów do powiększania swojej oferty. W Europie Volkswagen nie miał jeszcze okazji zaprezentować samochodu z takim nadwoziem. W tym filmie opowiem o modelu ID.5, który jest pierwszym elektrycznym pojazdem o sylwetce, która tak elektryzuje klientów.

VW ID.5 — test wideo

Sugerując się nazewnictwem modelu można pomyśleć, że ID.5 będzie większy od ID.4, tak jak ten wielkością dominuje nad ID.3. Tak jednak nie jest, bo pomiędzy czwórką a piątką różnice w wielkości są symboliczne i wynikają głównie z przeprojektowanego zderzaka zarówno z przodu jak i z tyłu. Kolejną zmianą jest obecność ledowej listwy między przednimi reflektorami wykonanymi w tej samej technologii.

Czy można zatem doszukać się zmian w środku? Wizualnych nie, gdyż wnętrze modelu ID.5 formą nie odbiega od ID.4, niemniej możemy je inaczej konfigurować, decydując się na inne sposoby wykończenia.

Najwięcej różnic znajdziemy w zmodyfikowanym oprogramowaniu, które jest odpowiedzią na sugestie klientów w kontekście modelu ID.4. System operacyjny działa szybciej i stabilniej, ale najważniejszą kwestią jest szereg nowych asystentów jazdy oraz lepsza wydajność ładowania.

Pomóż nam tworzyć Autokult!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Lexus RX300 F Sport – 5 powodów, dla których wolałbym wersję hybrydową Test: McLaren 720S Spider na polskich drogach udowadnia, że superauta wciąż mają sens Pierwsza jazda: Audi A3 czwartej generacji - warto było dłużej czekać Pierwsza jazda Porsche 911 Cabrioletem: wersja 992, poprawiona Peugeot 508 SW 2,0 BlueHDi 180 KM GT - test Peugeot 508 2,0 HDi HYbrid4 RXH - dobrymi chęciami... [test autokult.pl] BMW M850i xDrive: test gran turismo przyszłości BMW M4 Cabrio Competition przekonało mnie, że warto poznawać swoich idoli Volkswagen Sharan – nowy lider segmentu [test autokult.pl] Test: Mitsubishi Outlander PHEV – w Tatrach odkryłem w nim sens i… geny Lancera Evo! Test: Renault Zoe R135 pokazuje, że rozmowy o zasięgu można odłożyć na bok. Są ważniejsze rzeczy Test: Dacia Logan - czy LPG zabiera moc? Sprawdziłem to na hamowni

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: Mercedes C 220 d 4Matic All-Terrain - jeśli Klasa C, to tylko z tym silnikiem Test: Ford Grand Tourneo Connect - nie polegaj na pierwszym wrażeniu Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Renault Master piwoplan firmy Plandex - bo widelcem nie da się jeść zupy Pierwsza jazda: Kia EV6 GT. Sprawdzam najtańsze 500+ na rynku Test: Volkswagen Taigo - logiczna alternatywa dla Polo, kiedy chcesz wydać 100 tys. zł Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło... Test: Cupra Formentor VZ5 – nowe auto Lewandowskiego