Pierwsze wrażenia: Volkswagen ID.5, czyli elektryczny SUV coupé z bliska

Zainteresowanie SUV-ami w stylu coupé cały czas mobilizuje producentów do powiększania swojej oferty. W Europie Volkswagen nie miał jeszcze okazji zaprezentować samochodu z takim nadwoziem. W tym filmie opowiem o modelu ID.5, który jest pierwszym elektrycznym pojazdem o sylwetce, która tak elektryzuje klientów.

VW ID.5 — test wideo

Sugerując się nazewnictwem modelu można pomyśleć, że ID.5 będzie większy od ID.4, tak jak ten wielkością dominuje nad ID.3. Tak jednak nie jest, bo pomiędzy czwórką a piątką różnice w wielkości są symboliczne i wynikają głównie z przeprojektowanego zderzaka zarówno z przodu jak i z tyłu. Kolejną zmianą jest obecność ledowej listwy między przednimi reflektorami wykonanymi w tej samej technologii.

Czy można zatem doszukać się zmian w środku? Wizualnych nie, gdyż wnętrze modelu ID.5 formą nie odbiega od ID.4, niemniej możemy je inaczej konfigurować, decydując się na inne sposoby wykończenia.

Najwięcej różnic znajdziemy w zmodyfikowanym oprogramowaniu, które jest odpowiedzią na sugestie klientów w kontekście modelu ID.4. System operacyjny działa szybciej i stabilniej, ale najważniejszą kwestią jest szereg nowych asystentów jazdy oraz lepsza wydajność ładowania.

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Mini Cooper S Bayswater - frajda do kwadratu [test autokult.pl] Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Test: Volkswagen Golf GTE - z większym akumulatorem i coraz mniejszym sensem zakupu Offroad Marcina: Ford Ranger Raptor - jego zawieszenie czyni cuda Mazda 5 2,0 MZR - nowa wersja Zoom-Zoom [test autokult.pl] Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Smart EQ Forfour sprawił, że wybaczam mu wszystkie wady. No, prawie wszystkie Vlog: Volkswagen ID.4 już w Polsce. Nawet jego zasięg robi wrażenie Test: Mazda 6 2.0 Skyactiv-G - oldschool w najlepszym wydaniu Seat Ibiza Cupra Bocanegra, Skoda Fabia vRS i Warszawa nocą Pierwsza jazda BMW 2 Gran Coupe: coś dla młodszych Test: BMW 430i - pierwsze skojarzenie jest jedno

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski? Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć