Zagłosuj na swoje ulubione auto i zgarnij 5000 zł na paliwo

Test: Peugeot e-2008 – średnia cena, średni zasięg, ale nadal sporo do lubienia

Peugeot systematycznie zmierza w coraz wyższe segmenty na rynku, a za tym idą też ceny. Za nieduże e-2008 przyjdzie nam więc zapłacić znacznie więcej, niż byśmy się spodziewali, ale... Czy 2008 faktycznie jest drogie i małe?

Peugeot E-2008 – test wideo

Oto nowy Peugeot e-2008, czyli elektryczny SUV segmentu B, którego ceny zaczynają się od niecałych 150 tys. zł i który w najdroższej wersji kosztuje aż 170 tys. zł.

Dużo jak za samochód tej wielkości? Wiadomo, że za elektryki płacimy więcej, a najdroższe w nich są akumulatory, ale nie zapominajmy, że do Peugeota E-2008 można dostać dofinansowanie, a limit kosztów dla przedsiębiorców jest w jego przypadku podniesiony do 225 tys. zł zamiast 150 tys. zł dla samochodów spalinowych.

Nieduży zasięg, sporo charakteru

To interesujący samochód, który może i ma trochę za mały zasięg, ale nadrabia charakterem. Mimo wszystko, w tej cenie można już oczekiwać czegoś więcej i więcej "samochodu w samochodzie" dostaniemy u konkurencji. Jakiej?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf VI 1,4 TSI Highline - czas poznać prawdę [test autokult.pl] Nowe Audi A7 3.0 TDI BiTurbo - pierwsza jazda Mazda CX-5 2,0 Skyactiv-G SkyENERGY – sky is the limit? [test autokult.pl] Test: Volkswagen Caddy 5 Move 2.0 TDI - jego największą zaletą wcale nie jest przestrzeń Kia Cee'd SW 1,6 GDI XL AT [test] Test: Dacia Duster 1.3 TCe EDC - krok w kierunku konkurencji, a cena wciąż najlepsza Test: Volkswagen Golf GTI - ty masz moc, a on co innego Volkswagen T-Cross wprowadza nowy standard do segmentu. Jest przestronny i funkcjonalny Test: Citroën ë-C4 relaksuje, ale nie zapada w pamięć. Takich elektryków też potrzeba Mercedes Sprinter 314 CDI: przedni napęd mu nie zaszkodził Audi A3 Cabriolet 1,8 TFSI S-Tronic Ambition - test Test: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV - crossover dla tych, którzy wiedzą, czego chcą

Popularne w tym tygodniu:

Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych! Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: Ford Mustang Mach 1 vs. Mustang Mach 1 428 Cobra Jet - definicja prędkości nabrała nowego znaczenia Test: Porsche Taycan GTS Sport Turismo nawet na trasie czuje się jak ryba w wodzie. Choć nie obyło się bez wpadki Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test Audi e-tron S Sportback: 500 niemych koni Pierwsza jazda: Alfa Romeo Tonale – w końcu! Włosi wracają do gry Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi? Offroad Marcina: Suzuki Ignis 4WD w terenie zaskoczyło mnie jak żadne inne auto Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test wideo: Mercedes E300de – hybryda z dieslem. Połączenie idealne?