Test: Kia Sportage - Czy nowoczesność zabrała jej charakter?

Nowoczesny wygląd, futurystyczne wnętrze, ale dużo klasycznych rozwiązań. Kia Sportage została tak zaprojektowana, aby przypaść do gustu jak największej grupie klientów. W tym filmie opowiem Wam o dwóch światach, jakie łączy najnowsze wcielenie tego modelu.

Kia Sportage — opinia, test

Kia Sportage jest na rynku od 1993 roku. Czy prawie 30 lat doświadczenia przy tym modelu sprawiło, że jego 5 generacja będzie samochodem doskonałym? Jedno jest pewne. W tym aucie każdy znajdzie coś dla siebie nawet jeśli nie jest fanem nowoczesnych rozwiązań, na które coraz częściej kierowcy są skazani.

To, co zasługuje na uznanie to różnorodność w zakresie jednostek napędowych do wyboru. Prócz klasycznego silnika benzynowego oraz wysokoprężnego można zdecydować się na te same warianty paliwowe z układem miękkiej hybrydy, oraz jednostki benzynowe wspomagane silnikami elektrycznymi. W zależności od wybranej opcji napędowej będziemy mogli otrzymać napęd na 4 koła oraz automatyczną skrzynię biegów.

Nowoczesność w środku objawia się pod postacią dwóch dużych ekranów połączonych ze sobą szklaną taflą. Jakość wyświetlanego obrazu jest bardzo przyjemna dla oka, podobnie jak samo rozwiązanie. Należy jednak pamiętać, że kiedy zdecydujemy się na tańszą wersję wyposażenia, to otrzymamy inny system multimedialny z mniejszymi ekranami, które już nie będą ze sobą połączone, co będzie wyglądać znacznie gorzej.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o tym samochodzie, zapraszam do oglądania.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić Test: Ford Ranger Raptor kontra Jeep Wrangler Rubicon – dwie różne definicje auta terenowego Pierwsza jazda Maserati Grecale: czy warto czekać jeszcze pół roku? Test Toyoty Corolli GR Sport: na prawdziwego hothatcha jeszcze poczekamy Mercedes-Benz SL500 Edition1 - orgazmotron [test autokult.pl] Test: Aygo X - każdy może być mistrzem ecodrivingu Test: BMW 840d Gran Coupe - prawdziwe, czterodrzwiowe coupe Test: BMW E9 3.0 CSi - zjawiskowe coupe, które ugruntowało najlepsze cechy bawarskiej marki Test wideo: Cupra Ateca - drogi seat czy unikatowy samochód? Elektryczny Nissan e-NV200 Combi Tekna - test Nowy Ford Focus RS (2016) - test, opinia, spalanie, cena Opel Grandland X 1.2 Turbo AT: znacznie lepszy od mniejszego brata

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Pierwsza jazda: BMW iX M60 - jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę"