Pierwsza jazda: Renault Megane E-Tech - psychologiczna bariera przekroczona

Nowy Megane E-Tech to pierwszy model nowej generacji "EV native" – samochodów elektrycznych, które od początku były projektowane z myślą o tym napędzie. Jest też pierwszym autem w gamie Renault, który korzysta z atutów platformy CMF-EV Aliansu Renault-Nissan.

Renault Megane E-Tech — test wideo

Najnowsze Megane ukazuje kierunek, w którym będą zmierzały kolejne modele tej marki. Mowa nie tylko o technologiach, ale przede wszystkim o wyglądzie. Obłe kształty, brak jakichkolwiek ostrych linii i załamań. Ktoś może powiedzieć, że to nudne, ale konsekwencja stylistyczna tego Renault sprawia, że auto prezentuje się naprawdę nowocześnie i ciekawie. Najważniejsze jest jednak to, że Megane zmieniło segment i stało się crossoverem. Wiele osób nie zdziwi taka decyzja, ale dla wielu to znów będzie jak włożenie kija w mrowisko.

Wnętrze to również nowy projekt dla Renault. Na pierwszy plan wysuwa się nowy połączony ekran OpenR, który ma kształt odwróconej litery "L". Multimedialny ekran na konsoli środkowej wyposażony jest w platformę Snapdragon Automotive Cockpit trzeciej generacji z procesorem ośmiordzeniowym.

Najważniejszy jest jednak napęd i ceny, ale o tym opowiadam wam w filmie. Zapraszam.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Test: Kia Sportage - Czy nowoczesność zabrała jej charakter? Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - dzień dobry! [test długodystansowy autokult.pl] Dacia Lodgy 1,5 dCi Prestige - tanio, taniej, najtaniej [test autokult.pl] Renault Zoe Zen - życie z samochodem elektrycznym [część 2] Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Test: Kia EV6 – zwykła tam, gdzie potrzebujesz, zaskakująca tam, gdzie oczekujesz Škoda Octavia - 1.0 TSI pod maską i zestaw nowych akcesoriów Toyota Land Cruiser 150 3,0 D-4D Arctic Trucks AT35 i Toyota Hilux 3,0 D-4D Arctic Truck AT35 - test Opel Cascada 1,6 Turbo [test] Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych!

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Pierwsza jazda: BMW iX M60 - jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę"