Pierwszy kontakt: Volkswagen ID. Buzz - nie było wyjścia

W 1951 roku z taśm produkcyjnych zjechał chyba najbardziej rozpoznawalny osobowy van wszech czasów: Volkswagen Mikrobus Klasy Deluxe, czyli legendarny Bulli. Dziś jest wielki dzień, bo legenda powróciła. Przed wami ID. Buzz, zapraszam na film.

Volkswagen ID. Buzz — prezentacja wideo

Pierwsza generacja, oznaczona jako T1, to marzenie wszystkich surferów i wyznawców ideologii "flower power", a kupno egzemplarza w dobrym stanie to wydatek wielokrotnie przewyższający kwotę nowego samochodu w latach produkcji. Chyba każdy fan motoryzacji chciałby mieć w garażu legendarnego Bulliego, bo ten samochód ma coś, co dziś jest bardzo rzadko spotykane. Ma duszę.

Kiedy podczas Detroit Motor Show w styczniu 2017 roku Volkswagen pokazał prototyp o nazwie ID. Buzz, który przenosił geny kultowego Volkswagena Bulliego w przyszłość o całe siedem dekad, musiało mieć miejsce nie lada poruszenie. Tak duże, że szefowie marki nie mieli wyboru – koncept musiał trafić do seryjnej produkcji.

I oto jestem w Hamburgu, gdzie już oficjalnie mogę pokazać wam seryjny produkt. To Volkswagen Bulli naszych czasów, czyli elektryczny ID. Buzz. Zapraszam was na krótką, póki co tylko statyczną prezentację.

Przeczytaj więcej o Volkswagenie ID. Buzzie:

Volkswagen ID. Buzz zaprezentowany. Imponuje przestrzenią i urzeka stylem

Duchowy następca legendarnego modelu znanego wszystkim jako Bulli rozczula swoim urokiem. Dodatkowo może pochwalić się przyzwoitymi właściwościami i…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena Test: BMW iX3, Tesla Model 3 i VW ID.3 w zimie, czyli ile naprawdę przejadą, gdy spada temperatura Renault Megane CC 1,9 dCI - lato po francusku [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd Toyota RAV4 piątej generacji: sprawdzam, co zmieniło się w najpopularniejszym SUV-ie świata Ford Tourneo Connect [pierwsza jazda] Test Jeepa Grand Cherokee 5.9: w 1998 roku najszybszy SUV świata, dziś koi umysł i poprawia koncentrację Mitsubishi L200 Black Edition: sprawdzam w jakiej formie schodzi ze sceny Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 KM Titanium [test] Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji BMW serii 2 Active Tourer 225i - pierwsza jazda Škoda Kodiaq 2.0 TDI w trasie - ile tak naprawdę spali?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Maybach GLS 600 – możesz ubrać skarpety do sandałów Test: Volkswagen T-Roc Style 1.5 TSI - jeśli chcesz kupić Golfa VII, którego już nie ma Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Na prądzie na koniec Polski Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: VW Caddy California - mikrokamper dla dwóch osób Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy