Pierwszy kontakt: Volkswagen ID. Buzz - nie było wyjścia

W 1951 roku z taśm produkcyjnych zjechał chyba najbardziej rozpoznawalny osobowy van wszech czasów: Volkswagen Mikrobus Klasy Deluxe, czyli legendarny Bulli. Dziś jest wielki dzień, bo legenda powróciła. Przed wami ID. Buzz, zapraszam na film.

Volkswagen ID. Buzz — prezentacja wideo

Pierwsza generacja, oznaczona jako T1, to marzenie wszystkich surferów i wyznawców ideologii "flower power", a kupno egzemplarza w dobrym stanie to wydatek wielokrotnie przewyższający kwotę nowego samochodu w latach produkcji. Chyba każdy fan motoryzacji chciałby mieć w garażu legendarnego Bulliego, bo ten samochód ma coś, co dziś jest bardzo rzadko spotykane. Ma duszę.

Kiedy podczas Detroit Motor Show w styczniu 2017 roku Volkswagen pokazał prototyp o nazwie ID. Buzz, który przenosił geny kultowego Volkswagena Bulliego w przyszłość o całe siedem dekad, musiało mieć miejsce nie lada poruszenie. Tak duże, że szefowie marki nie mieli wyboru – koncept musiał trafić do seryjnej produkcji.

I oto jestem w Hamburgu, gdzie już oficjalnie mogę pokazać wam seryjny produkt. To Volkswagen Bulli naszych czasów, czyli elektryczny ID. Buzz. Zapraszam was na krótką, póki co tylko statyczną prezentację.

Przeczytaj więcej o Volkswagenie ID. Buzzie:

Volkswagen ID. Buzz zaprezentowany. Imponuje przestrzenią i urzeka stylem

Duchowy następca legendarnego modelu znanego wszystkim jako Bulli rozczula swoim urokiem. Dodatkowo może pochwalić się przyzwoitymi właściwościami i…

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Test: Volkswagen Transporter T6.1 2.0 TDI 150 KM - lekkość i prostota Test: Porsche Taycan GTS Sport Turismo nawet na trasie czuje się jak ryba w wodzie. Choć nie obyło się bez wpadki Volkswagen California 6.1: sprawdzam, co można robić z kamperem po sezonie Renault Clio Grandtour 0,9 TCe Intens [test] Renault Mégane RS Sport2 (2012) - kanarkowy narkotyk [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Mini Countryman S E All4 - styl nad funkcjonalnością Mio MiVue 568 Touch - test wideorejestratora Nowa Toyota Corolla Hathback Hybrid jest świetna, ale nie dla każdego Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport w trasie [test autokult.pl] Peugeot 508 SW RXH 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Pierwsza jazda: BMW iX M60 - jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę"