Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Test wideo: KIA EV6 - KIA, która skręca karki

KIA EV6 wzbudza niesamowite zainteresowanie i po prostu skręca karki. Ale co poza tym oferuje? Dużo, naprawdę dużo. Ma świetne wyposażenie i może mieć nawet 585 koni! KIA!

KIA EV6 – test wideo

Na pokładzie EV6 mamy wyświetlacz HUD, który rozmiarem ma odpowiadać 44-calowemu telewizorowi, ale jest tak duży, że trafia na zakrzywienie szyby i dziwnie się na niego patrzy. Jest też system wspomagania jazdy na autostradzie, który utrzymuje samochód na środku pasa, może samemu zmienić pas po włączeniu kierunkowskazu, a jeśli pojazd na pasie obok za bardzo się do nas zbliży, kia odsunie się, żeby uniknąć kolizji. W EV6 pojawia się też system parkowania podobny do tego znanego z BMW – nie musisz nawet siedzieć w samochodzie.

W testowanej wersji mieliśmy napęd na tylną oś, 229 KM i 350 Nm momentu obrotowego. To przekłada się już na niezłą dynamikę, ale też świetny zasięg wynoszący do 528 km. Możemy go też uzupełnić w zaledwie 18 minut dzięki instalacji 800V, która pozwala na ładowanie mocą nawet 350 kW.

Co jeszcze warto wiedzieć o Kii EV6?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Mazdy CX-30 Skyactiv-X: dla singla czy dla rodziny? Test: Porsche Panamera Turbo S e-hybrid - absurd! Pierwsza jazda Volkswagenem T-Cross: gdy funkcjonalność jest na pierwszym miejscu Volvo XC40 T5 Twin Engine - opcja dla niezdecydowanych Škoda Rapid 1,2 TSI & 1,6 TDI - przepychanki w segmentach [pierwsza jazda autokult.pl] Porsche Macan S - test Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Test Alpine A110 Pure. Kosztuje tyle co bazowe Porsche, ale to auto dla zupełnie innych klientów Toyota Aygo X-Cite - test Test: Lexus RX300 F Sport – 5 powodów, dla których wolałbym wersję hybrydową Kia Ceed SW 1,4 T-GDi: kompetentna, lecz pozbawiona charakteru Citroën Jumper jako Adria Matrix Axess: typowy test nietypowego pojazdu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Alfa Romeo Tonale 1.5 T4 Hybrid nie jest doskonała, ale łatwo jej to wybaczyć Test: Seres 3 - elektryczny i dostępny od ręki Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło...