Zagłosuj na swoje ulubione auto i zgarnij 5000 zł na paliwo

Test wideo: KIA EV6 - KIA, która skręca karki

KIA EV6 wzbudza niesamowite zainteresowanie i po prostu skręca karki. Ale co poza tym oferuje? Dużo, naprawdę dużo. Ma świetne wyposażenie i może mieć nawet 585 koni! KIA!

KIA EV6 – test wideo

Na pokładzie EV6 mamy wyświetlacz HUD, który rozmiarem ma odpowiadać 44-calowemu telewizorowi, ale jest tak duży, że trafia na zakrzywienie szyby i dziwnie się na niego patrzy. Jest też system wspomagania jazdy na autostradzie, który utrzymuje samochód na środku pasa, może samemu zmienić pas po włączeniu kierunkowskazu, a jeśli pojazd na pasie obok za bardzo się do nas zbliży, kia odsunie się, żeby uniknąć kolizji. W EV6 pojawia się też system parkowania podobny do tego znanego z BMW – nie musisz nawet siedzieć w samochodzie.

W testowanej wersji mieliśmy napęd na tylną oś, 229 KM i 350 Nm momentu obrotowego. To przekłada się już na niezłą dynamikę, ale też świetny zasięg wynoszący do 528 km. Możemy go też uzupełnić w zaledwie 18 minut dzięki instalacji 800V, która pozwala na ładowanie mocą nawet 350 kW.

Co jeszcze warto wiedzieć o Kii EV6?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko BMW serii 1 (F20) 114i - prowadź mnie [test autokult.pl] Mercedes Citan 112 Tourer - test roboczego transportera Volkswagen e-Crafter - test "polskiego" samochodu elektrycznego z Wrześni Audi SQ5 - wyjątkowe [test autokult.pl] Škoda Octavia 1.0 TSI Joy (2017) - czy rozmiar ma znaczenie? Nissan Pulsar 1,2 DIG-T i Nissan X-Trail 1,6 dCi - pierwsze jazdy Chevrolet Camaro Coupé V8 6,2 AT [test autokult.pl] Test Hyundaia i10 1.2 MPI: 5 powodów, dla których warto się nim zainteresować Test: Suzuki Swift Sport Hybrid – samuraj, który poległ w walce z normami Pierwsza jazda Volkswagenem e-Crafterem: elektryk stworzony z myślą o kurierach Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później

Popularne w tym tygodniu:

Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych! Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: Ford Mustang Mach 1 vs. Mustang Mach 1 428 Cobra Jet - definicja prędkości nabrała nowego znaczenia Test: Porsche Taycan GTS Sport Turismo nawet na trasie czuje się jak ryba w wodzie. Choć nie obyło się bez wpadki Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test Audi e-tron S Sportback: 500 niemych koni Pierwsza jazda: Alfa Romeo Tonale – w końcu! Włosi wracają do gry Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi? Offroad Marcina: Suzuki Ignis 4WD w terenie zaskoczyło mnie jak żadne inne auto Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test wideo: Mercedes E300de – hybryda z dieslem. Połączenie idealne?