Prezentacja: SsangYong Korando E-Motion - tak wygląda ich pierwszy elektryk

Koreańska marka SsangYong znana u nas z SUV-ów i aut terenowych zaprezentowała na Poznań Motor Show pierwszy swój produkcyjny samochód elektryczny. Jest to oferowany już wcześniej model Korando z dopiskiem E-Motion i ciekawą kolorystyką.

SsangYong Korando E-Motion — opinia

Nie spodziewajcie się oczywiście wielkiego przełomu, wszak to doskonale znane wam Korando, czyli SUV klasy kompaktowej, ale z napędem elektrycznym. I to całkiem ciekawym, bo silnik rozwija moc 190 KM i aż 360 Nm momentu, a akumulator o pojemności 61,5 kWh ma pozwolić na pokonanie dystansu 339 km albo 474 km w ruchu miejskim. Samochód da się naładować szybko przez złącze CCS — ok. 30 min z 20 do 80 proc. pojemności.

Choć Korando E-Motion nie jeździłem, to miałem okazję przyjrzeć się nadwoziu oraz wnętrzu. To drugie robi bardzo pozytywne wrażenie jakością, materiałami oraz wyposażeniem. Daje też sporo przestrzeni, a bagażnik zdaniem producenta ma 551 litrów pojemności. Co ciekawe, choć jest to elektryk, można nim ciągnąć przyczepę o masie do 1500 kg. Więcej zobaczycie na wideo.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Relacje:

Miały lśnić na stoisku Porsche w Poznaniu. Carrera GT, 914/8 i 550 Spyder z bliska I Rajd BMW Dynamic Motors - relacja autokult.pl Zlot klasyków i prapremiera Syreny Sport [galeria] Fleet and Business Day 2011 - targowo o flotowej motoryzacji [relacja autokult.pl] Toyota Auris, Opel Astra, Ford Focus, Kia Cee'd - testy bezpieczeństwa [relacja autokult.pl] Nowe logo, nowe modele, nowy wizerunek. Zarząd Kii zdradza mi plany na najbliższą dekadę W zaledwie rok po premierze Ford Mustang Mach-E jest liderem polskiego rynku elektryków Weekend mindfulness: Hyundai KONA i Oczyszczalnia Nie fryzjer, barber. Nie samochód, Kona Byłem na American Cars Mania 2021. Wrocławski stadion zamienił się w amerykańską enklawę O tym, jak pod torami kolejowymi odkryłem samochód za ponad milion złotych Polacy mają setki wyjątkowych aut i nie chcą ich chować w garażach. Pokazał to drugi fotoSpot Youngtimer Warsaw

Popularne w tym tygodniu:

Największy problem polskiej elektromobilności, o którym się nie mówi. To nie akumulatory ani ładowarki 3000 km po Europie w Maździe MX-5. Lata lecą, jedna rzecz się nie zmienia