Test: DS 4 - nie chciałem z niego wysiadać

Marka DS jest obecna na rynku już kilka ładnych lat i w dalszym ciągu urzeka stylem i jakością wykonania swoich modeli. Model o oznaczeniu 4 był już obecny na rynku do roku 2018. Po krótkiej przerwie powraca w nowej odsłonie, o której opowiadam w filmie.

DS 4 — test

Samochód jest kompaktowych rozmiarów, a jego wygląd to połączenie nowoczesności i elegancji. Taka stylistyka to wizytówka marki. W środku natrafimy na materiały dobrej jakości, które są przyjemne w dotyku oraz odbiorze wizualnym, co sprawia, że samo siedzenie w tym samochodzie to przyjemność.

Pod maską może znaleźć się jeden z kilku wariantów napędowych. Do wyboru są wersje benzynowe, jedna wysokoprężna oraz hybrydowa plug-in oparta na silniku 1.6. Właśnie ta ostatnia znajdowała się w testowym egzemplarzu, który może pochwalić się mocą 225 KM. Kiedy naładujemy baterię, możemy liczyć na około 50–60 km bezemisyjnej jazdy. Później jednak wspomaganie prądem jest znacznie skromniejsze, jednak nadal skuteczne i zapewniające niskie zużycie paliwa.

Mimo sporej mocy, jak na samochód tych rozmiarów, to DS 4 nie zachęca do szybkiej jazdy. Jego charakter oraz komfort prowadzenia bliższe są limuzynie niż hatchbackom o sportowych aspiracjach. Pierwsze skrzypce w kwestii wygody za kierownicą odgrywa system monitorowania nawierzchni, który steruje pracą amortyzatorów.

Na co jeszcze może liczyć kierowca DS 4? Zapraszam do oglądania!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Alfa Romeo MiTo 1,4 TB TCT S&S Distinctive Q2 - trzeba mieć fantazję, dziadku [test autokult.pl] Duże auto za niezłe pieniądze. Test Opla Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Seat Leon Cupra R [test autokult.pl] Mercedes Klasy V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce Test: Aygo X - każdy może być mistrzem ecodrivingu Dzień dobry Kodiaq! Startujemy z testem długodystansowym SUV-a Škody Chevrolet Malibu 2,4 LTZ - problemy sercowe [test autokult.pl] BMW X6 M50d - test Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy Dzień dobry Toyoto Prius Plug-in Hybrid! Sprawdzimy, jak bardzo nie potrzebujesz paliwa Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Pierwsza jazda: BMW iX M60 - jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę"