Zagłosuj na swoje ulubione auto i zgarnij 5000 zł na paliwo

Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd

Jeśli jesteś jednym z tych, u których hybrydy wywołują uśmiech politowania, bo są wolne, mdłe i wyglądają jak mydelniczki na kołach, to najnowszy model Ferrari zszokuje cię tak samo, jak zrobił to ze mną.

Ferrari 296 GTB to hybryda plug-in, którą można ładować z gniazdka. Przejedzie na prądzie 25 km i w niektórych krajach kwalifikuje się do ulg za ochronę środowiska. Ale to też hybryda, która ma abstrakcyjne wręcz 830 KM. I wszystkie z nich przekazywane są na tylną oś… Na filmie pokazuję, jak jeździ się taką hybrydą po torze wyścigowym i po drogach publicznych.

Chcesz wiedzieć więcej o tym modelu? Zobacz moje pozostałe publikacje poświęcone jeździe i napędowi Ferrari 296 GTB.

Pierwsza jazda Ferrari 296 GTB. Jak już Ferrari zrobi hybrydę plug-in…

…to możemy być spokojni o przyszłość motoryzacji. Choć napęd tego typu wydawał mi się niezdarny i niepotrzebny w korporacyjnych sedanach czy…

Pierwszy kontakt z Ferrari 296 GTB. Zaglądam pod maskę, a tam V6 i hybryda

Najnowszy model w gamie Ferrari zawsze zachwyca nieprzeciętnymi osiągami. Wyrażają je następujące liczby: 830 KM, 0–200 km/h w 7,3 sekundy oraz…

Silnik w Ferrari 296 GTB to pierwsze V6 tej marki. Jego twórca odsłania nam wszystkie kulisy i tajemnice

Premiera każdego nowego silnika Ferrari jest wydarzeniem. Premiera jednostki F163 jest jednak wydarzeniem epokowym. O tym, jak niesamowity jest to silnik,…

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volkswagen T-Roc R - najbliżej klasycznego GTI, jak się da Fiat Doblò 2,0 MultiJet Emotion - dostawcze korzenie [test autokult.pl] Lexus UX: dojrzały SUV w rozmiarze mini Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Jazda Cuprą Atecą: nowa marka, nowy segment Ford Focus 1,6 EcoBoost 150 KM Trend Sport – sposób na polskie drogi? [test autokult.pl] Test: Dacia Spring — jeszcze nigdy nie czułem czegoś takiego w samochodzie Nowy Mini Clubman Cooper S jako pełnoprawny kompakt? Skoda Octavia Scout 4x4 2,0 TDI DSG - marzenie taty [test autokult.pl] Toyota Auris Touring Sports Hybrid Prestige [test] Pierwszy test Hondy HR-V Sport. Więcej w niej sportu niż na to wygląda Test wideo: Pierwsza jazda Maserati MC20 na drodze i na torze

Popularne w tym tygodniu:

Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych! Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: Ford Mustang Mach 1 vs. Mustang Mach 1 428 Cobra Jet - definicja prędkości nabrała nowego znaczenia Test: Porsche Taycan GTS Sport Turismo nawet na trasie czuje się jak ryba w wodzie. Choć nie obyło się bez wpadki Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test Audi e-tron S Sportback: 500 niemych koni Pierwsza jazda: Alfa Romeo Tonale – w końcu! Włosi wracają do gry Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi? Offroad Marcina: Suzuki Ignis 4WD w terenie zaskoczyło mnie jak żadne inne auto Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test wideo: Mercedes E300de – hybryda z dieslem. Połączenie idealne?