Abarth 600e wyceniony. Ile kosztuje elektryczny SUV ze skorpionem w logo?

Po 500e przyszedł czas na coś większego. Abarth właśnie pochwalił się oficjalnym, polskim cennikiem modelu 600e. Ten miejski SUV o sportowym zacięciu jest dostępny w dwóch wariantach mocowych. Ile kosztuje każdy z nich?

Abarth 600eAbarth 600e
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Abarth 600e - podstawowe dane techniczne

Jak nietrudno się domyślić, Abarth 600e jest technicznie spokrewniony z Fiatem 600e. Różni się jednak od niego znacznie ostrzejszym charakterem. Co jednak ważne, emocje nie wykluczyły praktyczności. Nadwozie o długości 4187 mm i rozstawie osi 2559 mm zmieści cztery dorosłe osoby i 360 l bagażu. Do miasta wystarczy.

Klienci mogą wybierać spośród bazowej odmiany Turismo o mocy 240 KM lub ostrzejszej Scorpionissima, generującej 280 KM. W obu przypadkach maksymalny zasięg na jednym ładowaniu wynosi około 320 km. Ceny wariantów znajdziecie poniżej.

Abarth 600e - ceny minimalne wersji napędowych

  • Turismo 240 KM 54 kWh - od 195 000 zł.
  • Scorpionissima 280 KM 54 kWh - od 212 000 zł.
Abarth 600e
Abarth 600e © Materiały prasowe

Co warte odnotowania, powyższe warianty są równocześnie wersjami wyposażenia. Oznacza to, że słabszy napęd możemy połączyć tylko z uboższym wyposażeniem, a mocniejszy z bogatszym. Jak wygląda lista elementów dostępnych w poszczególnych wersjach?

Abarth 600e - wersje wyposażenia

Turismo - standardowo m.in. pakiet systemów wsparcia kierowcy, pełne oświetlenie LED, automatyczna klimatyzacja, system bezkluczykowy, cyfrowe wskaźniki, multimedia z ekranem o przekątnej 10,25 cala, 20-calowe felgi czy tylne czujniki parkowania.


Scorpionissima - Turismo + dodatkowo m.in. trzeci zagłówek z tyłu, konsola centralna z magnetyczną pokrywą, oklejenie Scorpionissima, nawigacja, generator dźwięku, sportowe fotele Sabelt, czujniki parkowania 360 stopni, kamera cofania, podgrzewane fotele i przednia szyba.

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy