Abarth otwiera salon metaverse. Sprawdzisz dźwięk i osiągi elektryka

Abarth otwiera salon metaverse. Sprawdzisz dźwięk i osiągi elektryka

Abarth Metaverse Store
Abarth Metaverse Store
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Abarth
Kamil Niewiński
23.05.2023 19:23, aktualizacja: 24.05.2023 08:46

Abarth z okazji wprowadzenia elektrycznego modelu 500e postanowił wypłynąć na wody wirtualnej rzeczywistości. Włoska marka stworzyła w swojej ojczyźnie pierwszy salon w metaverse, a w planach są już tego typu salony w innych państwach Europy.

Eksperymenty z wirtualną rzeczywistością są obecnie częścią filozofii wielu przedsiębiorstw. Mimo że dotychczasowe doświadczenia nie pokazują większego zainteresowania klientów takimi projektami, niektóre marki wcale nie zamierzają się poddawać, próbując swoich sił w tak zwanym metaverse. Do ich grona dołączył właśnie Abarth, który stworzył swój wirtualny salon  Abarth Metaverse Store.

Z pomocą specjalnej strony internetowej włoscy klienci będą w stanie przejrzeć pełną gamę Abartha 500e, odkrywając jego wszystkie wersje i kolory. Producent przygotował również specjalne materiały, dzięki którym będzie można sprawdzić zachowanie samochodu zarówno w mieście, jak i na torze. Jak przyznaje Abarth, najważniejszą rolę w metaverse odgrywa dźwięk oraz osiągi.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Przewodnikiem klienta po świecie metaverse jest Product Genius. Według producenta jest to prawdziwa osoba, która będzie w stanie na żywo rozmawiać z klientami i rozwiewać ich wątpliwości, odpowiadając na pytania. 

Na ten moment Abarth Metaverse Store dostępny jest tylko we Włoszech, lecz już niedługo pojawi się on również we Francji, a następnie w innych państwach. Chociaż do korzystania z tej funkcjonalności nie potrzeba gogli VR czy zaawansowanego sprzętu, warto pamiętać, że wiele takich projektów nie zdobywa zbytniego zainteresowania klientów. Być może w tym przypadku będzie inaczej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)