Abarth otwiera salon metaverse. Sprawdzisz dźwięk i osiągi elektryka

Abarth z okazji wprowadzenia elektrycznego modelu 500e postanowił wypłynąć na wody wirtualnej rzeczywistości. Włoska marka stworzyła w swojej ojczyźnie pierwszy salon w metaverse, a w planach są już tego typu salony w innych państwach Europy.

Abarth Metaverse StoreAbarth Metaverse Store
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Abarth
Kamil Niewiński

Eksperymenty z wirtualną rzeczywistością są obecnie częścią filozofii wielu przedsiębiorstw. Mimo że dotychczasowe doświadczenia nie pokazują większego zainteresowania klientów takimi projektami, niektóre marki wcale nie zamierzają się poddawać, próbując swoich sił w tak zwanym metaverse. Do ich grona dołączył właśnie Abarth, który stworzył swój wirtualny salon  Abarth Metaverse Store.

Z pomocą specjalnej strony internetowej włoscy klienci będą w stanie przejrzeć pełną gamę Abartha 500e, odkrywając jego wszystkie wersje i kolory. Producent przygotował również specjalne materiały, dzięki którym będzie można sprawdzić zachowanie samochodu zarówno w mieście, jak i na torze. Jak przyznaje Abarth, najważniejszą rolę w metaverse odgrywa dźwięk oraz osiągi.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Czy to koniec szybkich 500-tek? Abarth 595 Pista

Przewodnikiem klienta po świecie metaverse jest Product Genius. Według producenta jest to prawdziwa osoba, która będzie w stanie na żywo rozmawiać z klientami i rozwiewać ich wątpliwości, odpowiadając na pytania. 

Na ten moment Abarth Metaverse Store dostępny jest tylko we Włoszech, lecz już niedługo pojawi się on również we Francji, a następnie w innych państwach. Chociaż do korzystania z tej funkcjonalności nie potrzeba gogli VR czy zaawansowanego sprzętu, warto pamiętać, że wiele takich projektów nie zdobywa zbytniego zainteresowania klientów. Być może w tym przypadku będzie inaczej.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie