WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Apollo G2J ma wielkie wloty powietrza i elektryczny napęd. Wygląda na gotowe

Apollo to firma, która zasłynęła modelem Intensa Emozione napędzanym 6,3-litrowym silnikiem V12. Najnowsze dzieło, G2J, jest jednak całkiem inne. Pod stosunkowo łagodnym nadwoziem skrywa bowiem elektryczny napęd.

Apollo G2JApollo G2J
Źródło zdjęć: © materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Patrząc na fotografie, pod maską można spodziewać się dużego spaliniaka. Wskazują na to chociażby spore wloty powietrza w zderzaku. Jak się jednak okazuje, G2J to pełnoprawny elektryk.

Samochód jest wspólnym dziełem inżynierów z Niemiec i Japonii. To wciąż koncept, choć jeżdżący. Sprawia wrażenie, jakby był gotowy do sprzedaży, ale Apollo wciąż nie sprecyzowało planów. Nie znamy także żadnych szczegółów dotyczących specyfikacji technicznej.

Jak widać, G2J poza obłymi kształtami wyróżnia się także cyfrowym minimalizmem. Dla przykładu - lusterka zastąpiono małymi kamerami, a w kabinie znajdziemy tylko najpotrzebniejsze elementy. Elegancki minimalizm - tak w skrócie można opisać wnętrze wykończone przytulną alcantarą.

Jak nietrudno zauważyć, nadwozie wykonano z włókna węglowego, które w niektórych miejscach pozostało odkryte - rasowy charakter gwarantowany. Niestety wciąż nie wiadomo czy G2J kiedykolwiek przerodzi się w wersję produkcyjną. Na razie pozostaje jedynie pokazem możliwości firmy Apollo.

  • Apollo G2J
  • Apollo G2J
  • Apollo G2J
  • Apollo G2J
  • Apollo G2J
  • Apollo G2J
  • Apollo G2J
  • Apollo G2J
  • Apollo G2J
[1/9] Apollo G2J Źródło zdjęć: Materiały prasowe |

Wybrane dla Ciebie

Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona