Audi A2 ma już 25 lat. Z tej okazji pozwolono zaszaleć praktykantom

Patrząc na futurystyczne nadwozie A2, aż trudno uwierzyć, że auto ma już ćwierć wieku. Równie dobrze mogłoby trafić na rynek dziś. Oczywiście jako elektryk.

Audi A2 E-TronAudi A2 E-Tron
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Audi
Aleksander Ruciński

Jak mógłby wyglądać taki projekt, pokazali praktykanci Audi, którzy na bazie oryginału stworzyli wersję E-Tron. Producent nie zdradza szczegółów dotyczących napędu. Wiemy jednak, że pod maską pracuje elektryk.

Samochód zyskał też kilka nowoczesnych dodatków, takich jak kamery zamiast lusterek, aerodynamiczne, pełne felgi, współczesne oświetlenie LED ze zmienną sygnaturą czy w końcu podświetlane logo marki.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Audi e-tron GT – lifting zaczyna się od podwozia

Co nieco zmieniono także z tyłu, gdzie w oczy rzuca się przede wszystkim gładka klapa bagażnika. Przeniesienie tablicy rejestracyjnej na zderzak dało bardzo ciekawy efekt i wyraźnie unowocześniło prezencję A2.

Kto wie, może jeszcze kiedyś Audi powróci do koncepcji miejskiego, pudełkowatego pojazdu o ponadprzeciętnej praktyczności? Patrząc na to, co zrobili praktykanci, nie wydaje się to głupim pomysłem.

Audi A2 E-Tron
Audi A2 E-Tron © Materiały prasowe
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy