WAŻNE
TERAZ

Najnowsze dane o inflacji. Tego nie było od dawna

Chiński dostawczak do zadań specjalnych. Zmieści się wszędzie

Wuling E10 to w pełni elektryczny, jednomiejscowy samochód dostawczy zaprojektowany tak, aby zmieścił się w najwęższych uliczkach chińskich miast.

Pojazd ma zaledwie 108 cm szerokościPojazd ma zaledwie 108 cm szerokości
Źródło zdjęć: © Wuling

Wygląd zewnętrzny Wuling E10 charakteryzuje się niekonwencjonalnymi proporcjami ze względu na wąską sylwetkę i małe 12-calowe koła. W oczy rzucają się też reflektory w pomalowanym na czarno "nosie" pojazdu. Oprócz standardowej wersji z metalową skrzynią z tyłu, dostępna jest opcja z wyższym dachem, która może służyć jako lodówka do transportu i sprzedaży kwiatów, lodów lub owoców. Wewnątrz kabiny znajduje się manualna klimatyzacja, cyfrowy zestaw wskaźników oraz port USB do ładowania.

  • Wuling E10
  • Wuling E10
  • Wuling E10
[1/3] Wuling E10 Źródło zdjęć: Wuling |

Pojazd ma zaledwie 108 cm szerokości, 160 cm wysokości i aż 330,5 cm długości. Promień skrętu w przypadku Wuling E10 wynosi natomiast 4,3 m, co ułatwia manewrowanie w ciasnych przestrzeniach. Tylna skrzynia ma pojemność do 1,7 metra sześciennego. Ładowność ograniczona jest do 200 kg, co co jest zrozumiałe w przypadku pojazdu o masie własnej 620 kg.

Wąski elektryk napędzany jest montowanym z przodu silnikiem elektrycznym o mocy 27 KM. Prędkość maksymalna w tym przypadku jest ograniczona do 71 km/h. Energia pochodzi z akumulatora litowo-żelazowo-fosforanowego o pojemności 9 kWh, który pomimo niewielkiej pojemności zapewnia zasięg wynoszący ok. 150 km. Bateria jest kompatybilna z ładowarkami prądu zmiennego i zwykłymi wtyczkami domowymi 220 V, dzięki czemu można ją ładować w dowolnym miejscu.

Choć pierwsze informacje na temat Wuling E10 pojawiły się już na początku 2022 roku, to oficjalna premiera miała miejsce dopiero pod koniec sierpnia br. Chiński producent wypuścił na rynek dwa różne warianty E10, których ceny wyniosły odpowiednio 5054 dolarów i 5466 dolarów.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇