Elektryczny Fiat 600e z Polski wyceniony. Nie liczcie na okazję

Fiat 600e to kolejne auto koncernu Stellantis wyjeżdżające z fabryki w Tychach. Właśnie wjechało do polskich salonów. Co ma do zaoferowania i ile kosztuje?

Fiat 600eFiat 600e
Źródło zdjęć: © WP | Tomasz Budzik
Aleksander Ruciński

Fiat 600e - podstawowe dane techniczne

Fiat 600 to kolejna po Jeepie Avengerze konstrukcja koncernu Stellantis oparta na platformie STLA. Z długością na poziomie 4171 mm, rozstawem osi wynoszącym 2562 mm i bagażnikiem o pojemności 360 l auto jest typowym crossoverem segmentu B. W przyszłości będzie dostępne także w odmianie spalinowej, lecz póki co możemy zdecydować się wyłącznie na napęd elektryczny.

Fiat 600e - ceny minimalne wersji napędowych

  • Elektryczny 156 KM 51 kWh - od 165 000 zł.

Powyższy wariant pozwala osiągać setkę w 9 s, rozpędzać się do 150 km/h i przejechać około 400 km na jednym ładowaniu (w cyklu mieszanym WLTP). W przyszłości alternatywą dla elektryka ma być benzynowa jednostka 1.2 o mocy 100 KM znana już z Jeepa Avengera.

Fiat 600e
Fiat 600e © WP | Tomasz Budzik

Fiat 600e - wersje wyposażenia

  • Red - od 165 tys. zł - standardowo m.in. aktywny system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, tempomat, światła LED, multimedia z ekranem 10,25 cala, cyfrowe zegary, stalowe felgi w rozmiarze 16 cali, automatyczna klimatyzacja jednostrefowa;
  • La Prima - od 190 tys. zł - dodatkowo m.in. 18-calowe felgi, tapicerka ze skóry ekologicznej, kamera cofania, adaptacyjny tempomat, system bezkluczykowy, komplet czujników parkowania.
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy