Elektryczny Fiat 600e z Polski wyceniony. Nie liczcie na okazję

Fiat 600e to kolejne auto koncernu Stellantis wyjeżdżające z fabryki w Tychach. Właśnie wjechało do polskich salonów. Co ma do zaoferowania i ile kosztuje?

Fiat 600eFiat 600e
Źródło zdjęć: © WP | Tomasz Budzik
Aleksander Ruciński
4

Fiat 600e - podstawowe dane techniczne

Fiat 600 to kolejna po Jeepie Avengerze konstrukcja koncernu Stellantis oparta na platformie STLA. Z długością na poziomie 4171 mm, rozstawem osi wynoszącym 2562 mm i bagażnikiem o pojemności 360 l auto jest typowym crossoverem segmentu B. W przyszłości będzie dostępne także w odmianie spalinowej, lecz póki co możemy zdecydować się wyłącznie na napęd elektryczny.

Fiat 600e - ceny minimalne wersji napędowych

  • Elektryczny 156 KM 51 kWh - od 165 000 zł.

Powyższy wariant pozwala osiągać setkę w 9 s, rozpędzać się do 150 km/h i przejechać około 400 km na jednym ładowaniu (w cyklu mieszanym WLTP). W przyszłości alternatywą dla elektryka ma być benzynowa jednostka 1.2 o mocy 100 KM znana już z Jeepa Avengera.

Fiat 600e
Fiat 600e © WP | Tomasz Budzik

Fiat 600e - wersje wyposażenia

  • Red - od 165 tys. zł - standardowo m.in. aktywny system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, tempomat, światła LED, multimedia z ekranem 10,25 cala, cyfrowe zegary, stalowe felgi w rozmiarze 16 cali, automatyczna klimatyzacja jednostrefowa;
  • La Prima - od 190 tys. zł - dodatkowo m.in. 18-calowe felgi, tapicerka ze skóry ekologicznej, kamera cofania, adaptacyjny tempomat, system bezkluczykowy, komplet czujników parkowania.

Wybrane dla Ciebie

Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu