Ferrari Testa Rossa EV to elektryczna zabawka w cenie dwóch prawdziwych roadsterów

Little Car Company to firma, która specjalizuje się w pomniejszonych, elektrycznych wersjach kultowych aut. Jej najnowszym dziełem jest Ferrari Testa Rossa EV z torowym pakietem. Dzieciaki będą zachwycone!

Ferrari Testa Rossa EV Pacco GaraFerrari Testa Rossa EV Pacco Gara
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Little Car Company
Aleksander Ruciński

Oczywiście pod warunkiem, że mają odpowiednio zamożnych rodziców. Little Car Company jeszcze nie pochwaliło się ceną. Nieoficjalnie mówi się jednak o około 90 tys. funtów (ponad 480 tys. zł).

Sporo jak za zabawkę. Warto jednak odnotować, że mowa o w pełni funkcjonalnych pojazdach, tyle że mniejszych i słabszych od oryginału. Prezentowane Ferrari Testa Rossa EV w kwestii wielkości stanowi 3/4 prawdziwego auta. Pod pięknym nadwoziem skrywa natomiast 19-konny elektryczny napęd.

Prezentowana wersja dodatkowo wyróżnia się pakietem Pacco Gara pomyślanym o rywalizacji na torze. Oznacza to wydajniejsze, wentylowane hamulce z regulacją balansu, regulowane zawieszenie czy bardziej bezpośredni układ kierowniczy. Jest też demontowalny pałąk i sportowa uprząż Sabelt wyjęta żywcem z bolidów F1 Ferrari.

Patrząc na dopracowanie szczegółów i wyposażenie, łatwo zrozumieć, że nie może być tanio. Za jedno dzieło Little Car Company można bez problemu trzy nowe mazdy MX-5. Mimo to chętnych raczej nie zabraknie.

  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV Pacco Gara
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
  • Ferrari Testa Rossa EV
[1/31] Ferrari Testa Rossa EV Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Little Car Company
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne