Genesis zrobił kabriolet. Na razie to tylko koncept

Genesis jedzie do Los Angeles z pięknym konceptem reprezentującym zapomniany już nieco segment kabrioletów. Convertible Concept to ostatni z trylogii studyjnych projektów serii X.

Genesis X Convertbile ConceptGenesis X Convertbile Concept
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Genesis
Aleksander Ruciński

Genesis X Convertible Concept oficjalnie dołącza do projektów X Concept oraz X Speedium Coupe Concept, czerpiąc najlepsze wzorce z obydwu i łącząc je z otwartym nadwoziem zdolnym pomieścić cztery osoby.

Projekt ma w sobie sporo z klasycznych kabrioletów, co objawia się długim przodem, krótszym tyłem i nisko poprowadzoną linią otwieranego dachu. Wszystko to połączono z nowoczesnymi detalami, takimi jak świetlne pasy LED czy felgi o wymyślnym wzorze. Całość prezentuje się minimalistycznie, a przy tym bardzo elegancko.

Za nadwoziem idzie równie spektakularne wnętrze z ciekawie wygiętą konsolą środkową, kubełkowymi fotelami i połączeniem szlachetnych materiałów w postaci skóry, aluminium czy wełny z recyklingu. Na pokładzie znajdziemy ambientowe oświetlenie, nowoczesne wyświetlacze czy wysokiej klasy system audio.

Jak przystało na koncept, Genesis X Convertible jest elektrykiem. Koreańczycy nie zdradzają, czy i ewentualnie kiedy wprowadzą go do produkcji. Stylistyka i zastosowane tu rozwiązania z pewnością jednak odcisną piętno na przyszłych modelach marki.

  • Genesis X Convertible Concept
  • Genesis X Convertible Concept
  • Genesis X Convertible Concept
  • Genesis X Convertible Concept
  • Genesis X Convertible Concept
  • Genesis X Convertbile Concept
  • Genesis X Convertible Concept
[1/7] Genesis X Convertible Concept Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Genesis
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy