Ogromny upust. Hyundai wyprzedaje samochody

Hyundai Motor Poland wprowadza atrakcyjne promocje na elektryczny model Kona. Auto kosztujące 184 900 zł można kupić teraz 40 tys. zł taniej.

Hyundai Kona ElectricHyundai Kona Electric
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Hyundai
Marcin Łobodziński

Hyundai wprowadza promocyjne upusty na elektryczny model Kona w wysokości 40 tys. zł dla modeli z rocznika 2025 i 45 tys. zł dla rocznika 2024. Dzięki temu, za nowe auto z roku 2025 zapłacicie nie 184 900 zł, lecz 144 900 zł. Dodajmy do tego rządową dopłatę i okaże się, że elektryczna Kona stanie się samochodem bardzo atrakcyjnym.

Teoretycznie rządowa dopłata do samochodów elektrycznych w programie NaszEauto to maksymalnie 40 tys. zł, ale trzeba spełnić szereg warunków by taką dopłatę otrzymać, co jest dość trudne. Dodatkowo, aby dostać te pieniądze, trzeba je najpierw mieć.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Opony całoroczne vs. sezonowe - argumenty za i przeciw

Tak naprawdę w programie rządowych dopłat otrzymujemy jedynie zwrot wkładu własnego do zakupu samochodu w wysokości do 40 tys. zł przy założeniu, że złomujemy własne auto i mamy dochody nieprzekraczające 135 tys. zł rocznie.

Hyundai Kona Electric to kompaktowy crossover z silnikiem elektrycznym o mocy 136 lub 204 KM. Mocniejszy wariant jest droższy o 17 tys. zł. Przy czym ma on również większy akumulator trakcyjny o pojemności 65 kWh z zasięgiem w trybie WLTP wynoszącym 510 km. Mniejszy ma pojemność 49 kWh, co daje mu zasięg w trybie WLTP na poziomie 380 km.

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy