Tani model dla każdego. Trafi także do Europy

Hyundai kontynuuje elektryczną ekspansję, prezentując kolejny model na prąd. To mały SUV pozycjonowany poniżej Kony. Technicznie bazuje na spalinowym modelu o nieco budżetowym charakterze.

Hyundai InsterHyundai Inster
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Inster, bo tak nazywa się nowa propozycja Hyundaia, oparty jest na modelu Casper znanym m.in. z rodzimej Korei. W przeciwieństwie do niego ma jednak elektryczny napęd i znacznie atrakcyjniejszy wygląd, który powinien przyciągnąć klientów.

Inster jest też zauważalnie większy - rozstaw osi wzrósł o 180 mm, a ogólna długość o 230 mm. Auto wciąż jednak pozostaje wyjątkowo małe. Ma 3825 mm długości, 1575 mm wysokości i 2580 mm rozstawu osi. Z takimi wymiarami będzie więc pozycjonowane bliżej Suzuki Ignisa i Toyoty Aygo X niż np. Jeepa Avengera.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kia EV9 - niby z tygrysem mu do twarzy

Jeśli chodzi o napęd, do wyboru będą dwie wersje - słabsza o mocy 95 KM parowana z akumulatorem o pojemności 42 kWh oraz mocniejsza, 115-konna z akumulatorem 49 kWh. Pierwsza ma zapewniać do 300 km zasięgu. W przypadku drugiej będzie to natomiast 355 km. Na uwagę zasługuje obsługiwana moc ładowania, wynosząca nawet 120 kW. Dzięki temu uzupełnienie baterii z 10 do 80 proc. pojemności potrwa tylko 30 minut.

Więcej szczegółów dotyczących Instera powinniśmy poznać po jego koreańskim debiucie zaplanowanym na najbliższe tygodnie. Później auto trafi na pozostałe rynki. Co ważne, ma pojawić się również w Europie.

  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
  • Hyundai Inster
[1/14] Hyundai Inster Źródło zdjęć: Materiały prasowe |
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Honda Prelude – takich już nie robią!
Pierwsza jazda: Honda Prelude – takich już nie robią!
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Nowy rodzaj baterii to dopiero początek. Chińczycy mają spory apetyt
Nowy rodzaj baterii to dopiero początek. Chińczycy mają spory apetyt
Nowy Mercedes GLC wyceniony w Polsce. Na razie tylko w jednej wersji napędu
Nowy Mercedes GLC wyceniony w Polsce. Na razie tylko w jednej wersji napędu
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie